Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Jow mensen,

Ik ben van plan om zaterdag voor de eerste keer paddo's te eten en ik heb hierover een paar vraagjes waarvan ik de antwoorden niet kon vinden.

-Ik heb al Xtc gebruikt is dit een beetje vergelijkbaar?

-Ik heb op jellinek.nl gelezen dat je er misselijk van kan worden klopt dit ?

-wat kan ik eraan doen alsik een bad trip krijg (suiker eten ofso net als bij xtc?)

-Kan ik een overdosis nemen zoja wat gebeurd er dan ?

 

Alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is niet echt met xtc te vergelijken,

bij paddos ga je hallucineren,je voelt wel een soort gevoel van eufori.

 

je kan er misselijk van worden,hoewel dit zeldzaam is,mij en mn kennissenkring is t nog nooit overkomen in ieder geval.

 

als de trip je te hard gaat kun je idd druivensuiker eten,een paar marsen of suiker,in ieder geval helpen zoete dingen als de trip te hard gaat.

 

van paddos kun je GEEN overdosis krygen,ik heb me laten vertellen dat je dan je eigen gewicht aan paddos moet eten,dus dit is onmogelijk....(met overdosis bedoel ik er aan dood gaan dus)

 

doe het in ieder geval niet alleen,

doe het met mensen die je echt kunt vertrouwen want je gevoelens worden 10 keer zo sterk,

voorbeeld,er is iemand bij die je niet echt mag,in een trip mag je die persoon 10 keer zo minder.

zelfs het kleinste geintje van zo iemand kan je uit balans brengen,dat moet je niet hebben.

 

als je je goed voelt,voel je je 10 keer zo beter,dus supergoed,

lach 10 keer zo hard om een grap als normaal,

zorg dus dat je je goed voelt en goed in je vel zit op t moment dat je de paddos eet!!!

 

doe het ergens waar je niet teveel onbekenden kunt tegenkomen,zoals in een park of bij een vertrouwd iemand thuis,liever niet in de stad ofzo,doe t op een vertrouwde plek,zeer belangryk....

 

zorg ervoor dat niemand met je gaat lopen dollen(je hebt ze er bij zitten,van die ''grappenmakers''die t leuk vinden iemand in een trip te lopen zieken,)

dus spreek dat van tevoren af,zorg sowiezo dat er niet zulk soort mensen bij de trip aanwezig zijn.

 

zorg dat je goed in je vel zit,

een goed humeur hebt op dat moment,

en hou er rekening mee dat je zintuigen een stuk sterker zijn(je kunt bv ''zien''hoe iemand eigenlijk nou echt in elkaar zit).

 

mij is t overkomen dat ik ergens mee zat waar ik geen oplossing voor kon vinden,

en onder invloed van paddos het mezelf afvroeg wat ik daar aan moest doen en dat t antwoord op dat probleem plots in mijn gedachten op kwam.

dit heb ik opgeschreven(anders vergeet je t ) en uitgevoerd toen ik nuchter was,

en ik heb t probleem waar ik mee zat opgelost.

 

als t goed is zul je een prettige trip mee maken als je bovenstaande dingen goed opvolgt.

 

tripse,

greets

lee :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga eerst maar een beetje lezen voordat je dit zomaar inneemt, xtc en paddo's zijn totaal niet met elkaar te vergelijken namelijk, het kan leuk worden, maar ook je grootste vijand, goed voorbereiden dus.

 

suiker is zeker nodig, houd dit bij de hand

prettige omgeving

leuke sfeer

mensen die jou goed kennen

altijd 1 nuchter erbij

begin met een halve dosis

enz...

 

 

 

dat is wat ik nog ongeveer er van weet na mijn tripje van een jaartje geleden ofzo, ga eerst superveel lezen, genoeg info op verscheidene drugs fora. Doe je dit niet kun je zelfs getraumatiseerd raken, zeker als je niet sterk in je schoenen staat.

 

 

 

Think First, Read First!! :lol:

 

 

 

 

NEUS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suiker doet niks, is een mythe, het idiote is dat veel smartshops het nog steeds in leven houden.. Benzo's helpen om de (bad) trip te verminderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kun je dat wetenschappelijk onderbouwen? :lol:

 

ik las namelijk niet anders op die drugsfora, energietabletjes, energiedrank, suikerwater ed

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vraag is, kan jij dat?

 

Ik snap niet hoe mensen de link leggen tussen suiker en een vermindering in effecten van paddo's.. Dat kan niet. Suiker heeft gewoon geen invloed op serotonine receptoren, waar de paddo's op werken. Paddo's hebben ook geen enkele invloed op je bloedsuikerspiegel, je kan wel met een lage bloedsuikerspiegel de trip ingaan (mede misschien doordat je hebt gevast voor de trip), maar een lage bloedsuikerspiegel veroorzaakt geen bad trip.

 

Het is een placebo effect wat er gecreerd wordt. Mensen wordt wijsgemaakt dat suiker helpt bij een bad trip, die mensen hebben dus een bepaald verwachtingspatroon en wonderbaarlijk genoeg werkt het af en toe ook nog. Af en toe.. Niet altijd dus.

 

Maargoed, het spul heeft geen farmacologische werking, dus ook maar niet aanraden om te gebruiken.

 

ik las namelijk niet anders op die drugsfora, energietabletjes, energiedrank, suikerwater ed

 

Welke fora? Toch geen partyflock ofzo he..?

 

Kan je in ieder geval aanraden om daar niet meer heen te gaan als er zo veel foute info staat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Blowmonkey

 

Suiker hielp bij mij wel bij blowen (dit zal dan wel een placebo effect hebben gehad, toch fijn, zo'n placebo effect :no)

 

Ik ben zelf niet zo'n chemicus, maar benzo's, wat voor stoffen zijn dat dan en waar komen ze in voor ?

(Als het stoffen zijn die men kan verkrijgen)

Want als ik paddo's ga nemen en ik krijg een bad trip (just in case..) dan zou ik toch wel iets bij de hand willen hebben.

 

En als je bad gaat, kan je jezelf nog weer ''eruit'' trekken ? (Dus naar een positieve trip)

 

Groeten,

 

Chilltyperiod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties mensen :no

 

Ik denk dat ik het zaterdag toch maar ga proberen en gewoon thuis of bij mijn maat met zijn 2e of miss 3en ga eten en dan zien we wel wat ervan komt,

btw mijn maat heeft al eens paddo's gedaan en bij hem ging het goed.

 

Greetz krabhamer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wel 1 keer iemand zien kotsen van paddos,

maar dit was om de smaak van de paddos.

ik zie t nog voor me,die gozer deed t voor t eerst,had grootse verwachtingen,

at ze op en liep meteen naar t balkon om van zn balkon omlaag te kotsen :wOOt :smoke .

 

bij mij was t effect al ingeslagen,ik had er een verschrikkelijke lachkick om weet ik nog wel.

die beteuterde kop van die gozer,hij zat vol verwachtingen,wat doet ie,kots ie die dingen gelijk weer uit,oh oh oh :( :rofl .

 

de 2e keer had ie ze in een omeletje meegebakken,dat hield ie wel binnen.

ze werkte goed bij die gozer,hij zag in mij een indiaan en was ervan overtuigd dat ik in mn vorige leven een indiaan was geweest :no .

 

maar iemand die onder invloed was en daardoor misselijk werdt heb ik nooit gezien bij mn kennissen.

 

greets

lee B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooit eens na een uur of twee zo straalmisselijk geworden, dat 1 boer genoeg was om de inhoud van mijn maag, als ware het een hoge drukspuit, twee meter ver te spuwen... godskelere wat as ik ziek..

1 hele portie verse mexicans..

 

neem de eerste keer de helft... en als je na 2/3 uurtjes nog lekker bent, de ander helft.. gedroogd is vaak iets minder sterk.

Filosofer stones, ook erg lekker, en niet zo heftig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En als je bad gaat, kan je jezelf nog weer ''eruit'' trekken ? (Dus naar een positieve trip)

 

 

Dat gaat zeker. De helft van alle trips dat ik al gehad heb waren nooit 100% positief of negatief. Soms komen er gewoon slechte gedachten op je af. Het beste is als dit gebeurt je er gewoon vanaf zetten, bv: je een beetje verder zetten met je gedachten van je lichaam enzo, en gewoon kijken wat er gebeurt. bv denken dat jij iemand anders bent, en kijken wat er gaat gebeuren als in een film. jezelf laten meevoeren met de trip. Het gaat zowieso wel over dan. Je kunt ook gewoon iets anders gaan doen, of u op iets anders concentrere.

 

btw, ik vind die slechte ervaringen met paddos ("bad trips") niet zo slecht eigenlijk. uit die leer je het meest!

Het is natuurlijk niet zo aangenaam, maar achteraf kom je er veel beter vanaf. Je ziet dan duidelijk waar je problemen enzo mee hebt, wat je innerlijke 'struggles' zijn.

Maar dat is mijn persoonlijke mening.

 

 

Ik denk dat de smaak bij iedereen wel anderst valt. Ik kan blijkbaar redelijk goed tege de slehte smaak. Ik vind het zelfs tof, het eten. Liever puur vers eten dan erges in verwerken. Zo is het meer natuurlijker :no

 

Een vriendin van mij kan dan weer totaal net tege de smaak, maar heeft nog niet moeten kotsen. Ze neemt meestal philosopher's stones omdat ze die beter smaken vind.

 

Ik heb ook nog een vriend die al eens heeft moeten kotsen tijdens de trip, toen hij ENORM slecht aan het gaan was, wrsl van de stress en angst die hij toen voelde.

 

 

Maar laat dat je niet afschrikken. Paddo's is het beste wat mij overkomen is in men leven! Het heeft me enorm veranderd, nieuwe inzichten gegeven en men kijk op de wereld en het leven enzo helemaal veranderd. Ik ben er een gelukkiger en beter mens door geworden vind ik.

 

Ik raad het iedereen aan! Buiten mss de mensen die controlefreak zijn en mensen die te gehecht zijn aan deze realiteit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je praat het jezelf vaak aan dus je kan het er ook weer uithalen! Het is een pracht drug wat je zeker nieuwe inzichten gaat geven over dingen. Je gaat dieper dan dat je nuchter ooit zal kunnen komen en het meeste onhoud je ook nog de volgende dag! Stel geen tijd aan je trip en zorg voor de lekker dat je dag daarna vrij hebt zodat je (wat bij mij het geval is) nog ff lekker uit kan chillen, want och wat uitgerust ben ik er van heerlijk gewoon!!

 

Neem een chill Cd-tje b.v. Yahel of DJ Tiesto - In Search Of Sunrise 2 (vind ik persoonlijk heel lekker). Luister eigenlijk altijd hiphop maar dat vind ik tijdens de trip dus helemaal niks. Heb de 1e keer ook getript met 1 nuchter persoon erbij en 3 trippende maar dat doe ik dus niet meer..kon geen hoogte krijgen van de fase waarin de nuchtere zat en vond dat heel storend!

 

Geniet!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt allemaal wel gezellig.

Ik wou binnenkort ook langs de smartshop gaan om wat stoeltjes te gaan halen voor mij en een maat. Ik wil wel lekker veel voelen de eerste keer, maar niet voluit. Ik zoek een soortje waarvan je lekkere lachkicks krijgt en lichte visuals. Iemand tips voor het soortje en de dosis?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stel geen tijd aan je trip en zorg voor de lekker dat je dag daarna vrij hebt zodat je (wat bij mij het geval is) nog ff lekker uit kan chillen, want och wat uitgerust ben ik er van heerlijk gewoon!!

 

Idd! voor 1 trip neem ik altijd 2 dagen. de eerste dag erom gaan en trippen, de dag erna praten met je mede-psychonauten hoe de trip was voor hen en voor jou en 'bekomen' van de trip, alles nog es tot je door laten dringen wat je geleert hebt enzo.. zelfs 2 weken erna kun je er nog van leren! Maar die dag rust is echt wel nodig vind ik :bier ik zou nooit de dag na men trip kunnen gaan werken ofzo :s

 

 

Neem een chill Cd-tje b.v. Yahel of DJ Tiesto - In Search Of Sunrise 2 (vind ik persoonlijk heel lekker). Luister eigenlijk altijd hiphop maar dat vind ik tijdens de trip dus helemaal niks.

 

Mijn muziek keuze : bij het opkomen iets chill bv Grateful Dead. tijdes full trip : GOA!!! zalig dansen met deze muziek, energie, kracht, het oeroude instinct komt naar boven!hmm krijg er zin in :smoke

bij het neerkomen : iets rustig en psychedelic, zoals bv Country Joe & The Fish.

 

bij iedereen zal dit wrsl wel anders zijn :no

 

 

 

Heb de 1e keer ook getript met 1 nuchter persoon erbij en 3 trippende maar dat doe ik dus niet meer..kon geen hoogte krijgen van de fase waarin de nuchtere zat en vond dat heel storend!

 

Dat kan ik wel begrijpen, volgens mij komt dit omdat de nuchtere in een heel andere realiteit zit..

Damn, kwou da er een richting was om psychedelica te bestuderen in unief ofzo.. interesseert me zo hard! :specool

mjah, kzal ondertussen leren uit men eigen trips :(

 

 

@SnipedDragon: Ja ik zou idd mexicaanse nemen, een halve portie. dus iets van een 15-17gr. verse. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn de gedroogde niet sterker als je verse? Je hoeft veel minder te eten dan van de verse en aangezien ik geen paddenstoelen liefhebben ben kwa voedsel neem ik de gedroogde...ff in de thee mikken en klaar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, je kunt het zo wel bekijken. Normaal zjn ze even sterk. Tverschil zit er gewoon in dat bij droge al het water eruit is en dat je daarom minder gewicht moet eten. Paddestoelen bestaan het grootste deel uit water dusja.

 

Heb zelf wel nog nooit gedroogde gegeten. Wel al eens geprobeerd verse zelf te drogen, maar das fout gelopen want er kwam schimmel op..

 

Kzou thans niet wete waar gedroogde te kopen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

paddo's drogen

 

hier staat een makkelijke manier beschreven om ze te drogen.

 

Als ze gedroogd zijn blijft er nog evenveel psilocybine in de paddestoelen zitten, alleen het formaat krimpt gewoon heel erg.

De paddo's zijn dus heel klein maar de stoffen zijn meer geconcentreerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de wet zegt: drogen is bewerken. Vers is dus legaal, en droog niet... opverigens vervalt er wel wat psy met drogen, dus meestal zijn ze juist iets zwakker (per gram drooggewicht)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J
Suiker doet niks, is een mythe, het idiote is dat veel smartshops het nog steeds in leven houden.. Benzo's helpen om de (bad) trip te verminderen.

 

Ik heb gelezen dat suiker je hersenen weer wat brandstof geven waardoor je helderder wordt en de effecten mentaal beter aan kan. Het maakt je als het ware weerbaarder, het onderdrukt inderdaad niet de effecten van je trip. Dit lijkt me ook een plausibeler verklaring.

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...