Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
stijlloos

Het Testforum, De Uitleg

Recommended Posts

We hebben iets nieuws...

 

De wietforum testbank

 

In deze sectie van het forum kunnen de leden van Wietforum diverse dingen testen. Denk hierbij aan verschillende soorten zaad, kweekkasten, lampen, schimmels, voeding, kweeksystemen, enz, enz.. Alles dus :lol:

 

Waarom?

 

Over veel producten gaan soms wat indiaanen verhalen, om dit voor jullie eruit te filteren gaan wij ze voor jullie en met jullie testen. Bv. een A-Z verslag over een nieuw kweekmedium.

 

Hoe?

 

Fabrikanten, leveranciers, importeurs en shops kunnen contact met ons opnemen via info @ wietforum.nl of via dit forumulier om de producten/test te bespreken. Ken je iemand met een eigen bedrijf die dit wel wil? Stuur ze door naar ons... Heb je bepaalde producten die je graag getest wil zien? Vraag aan de leverancier of fabrikant contact met ons op te nemen...

De leden die willen testen benaderen wij of via een oproep op 't forum of direct via PM.

Niet zelf om gaan vragen dus want dat heeft echt geen nut.

 

Wat kun je in de toekomst verwachten?

  • Een A-Z growverslag van een nieuw grow medium
  • Testen van diverse soorten zaad zoals shack, Jack Herrer en meer...
  • Test van een kweektent
  • Tests van een nieuwe voedingslijn
  • Test van een (op de Nederlandse markt) nieuwe lamp
  • Nog veel meer....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg leuk idee, goede aanvulling op het forum, die voeding zal wel bac bio worden :lol:

 

Ga zo door!

Share this post


Link to post
Share on other sites

strak plan maar je kunt natuurlijk ook zelf met een goed verkoop praatje de fabrikanten zelf benaderen :wacko:

 

 

''dit kweekverslag wordt mede mogelijk gemaakt door PLAGRON :lol: :wacko:

 

 

groetn nogalwiedus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit doen we ook hoor :lol: Maar op 't moment hebben we het nog te druk met de ontwikkeling van nieuwe dingen op 't forum dus echt tijd om alle fabrikanten langs te gaan is er niet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar het geeft wel mooi aan hoe groot en onbeperkt een forum kan wezen.

We staan aan de voet van een mooi iets.........dat ik dat als drukker ooit eens zou zeggen.

Internet rules :lol:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunnen we dan zelf ook dingen toevoegen?

Indien wel, kan hier klein misbruik van gemaakt worden,

vb een nieuwe growmethode die dan door de verdeler hier als reclame wordt aangeboden in een soort van fake-verslag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk moeten de dat admins, anders is er geen houdenaan.

 

Alleen wat ik wil zeggen is dat de dingen voeding/aarde/Bacto niet door je strot moet geduwd worden, van zo doen wij het en dan is het goed, dan is het eind zoek.

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

zekers wel een goede aanvulling

:lol: :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stel dat ik een leuk testkruizinkje heb gedaan dan is het leuk om deze aan te bieden,met als enige voorwaarde dat er een verslag aan vast komt.Of ieder geval feedback.

Ditzelfde zal ook kunnen met bepaalde voedingen en/of kombinaties hiervan.Dit is leuk om te doen en erg waardevolle info voor de lezer en de fabrikant.Zo werkt het meerdere kanten op.

 

Deze sectie zal langzaam groeien,maar kan een schat aan info opleveren voor de users.

 

Het zal ook in de loop van de tijd een eigen vorm aan gaan nemen,ik denk dat het een grote bijdrage aan het forum kan geven.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie.

 

Ik wil de volgende ronde wel een bacto of schimmel ronde gaan doen. BIO dus, ik ben wel serieus, en maak geen geintje.

 

ben ook meen beginnende kweker en laat toe wie ik wil verder niemand.

 

dit heeft meer impact als dat een persoon die al zeeeeeeeeeeer bekent is met het kweken, en het mooie forum, een super Topic neerzet,..................

gr ert

 

-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kunnen we dan zelf ook dingen toevoegen?

Indien wel, kan hier klein misbruik van gemaakt worden,

vb een nieuwe growmethode die dan door de verdeler hier als reclame wordt aangeboden in een soort van fake-verslag.

 

Ook hier is rekening mee gehouden, alleen leden met de juiste permissie's kunnen een topic openen :lol:

 

 

@Ertje, alles wordt open en eerlijk getest, slecht resultaat = slecht resultaat en visa versa. Iedereenheeft z'n eigen methode om dingen te doen dus zoals elke test zal je rekening moeten houden met de variabelen van die test...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ert ik ga met je mee :lol:

 

Het uittesten van verschillende producten laat ik ook door serieuze kwekers doen.

Heel belangrijk zal ook de set-up waardoor test-verschillen ook omhoog kunnen komen.

 

Het testen zal fun worden,maar ook erg bewerkelijk.

Mooi voorbeeld hiervan is rataplan met de test met 3 aardebakken.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

:no Stijlloos.

ik weet ook wel dat dat eerlijk gebeurd hoor, anders heeft het ook geen nut. En daar zetten jullie je ook met 110%voor in dat weet ik zeker.

 

Dat met die tent lijkt me wel lache, ik zit er aam te twijfelen om er een te kopen en gewoon me spullen over te hangen en dat een ronde in de TENT te gaan draaien, waarom niet.

 

Dan kan ik daar gewoon een topic mee doen. En dan wel de echte niet de babipanghang :wOOt uitvoering, anders woon ik straks op straat.

 

Gr de eigenwijz,ert,

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is wel een hele goeie topic.

ik denk dat er heel veel mensen nog wat van kunnen leren en dan voornamelijk beginnende kwekers.

 

dit is sowieso al een hele goeie informatie bron in vergelijking met een andere forums :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wOOt een goeie aanvulling voor het forum

een hoop leeswerk voor de junks komen weer goede dingen uit,kan niet anders

 

 

 

grt kc :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed initiatief dit :verrygood

 

alleen damn, ik keek anderhalve week terug nog en toen was er nog niks in het testforum

heb ik net al die test-topics gemist. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me af of het dr100 tent topic nog iets van de "POWER OF THE TENT" gaat laten zien.

Anders wil ik wel een tentje testen + een topic er aan toeweiden?!

:wacko: Hihihi

 

Heb een basic 400w set om erin te hangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...