Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

@ Sativabelieva

 

helemaal gelijk in, dit soort middelen kunnen nog eens serieuze damage opleveren terwijl ze dan mierenneuken over wiet dat het psychosen ed zou kunnen triggeren (geloof ik best, maar 1 % van de bevolking is hier ongeveer gevoelig voor :smoke)

 

die propaganda talk moeten ze maar eens een keer onder de loep nemen en eens in de spiegel kijken waar de regering mee bezig is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het roken van de bloemen is volgensmij niet erg heftig. Maar als je van plan bent deze plant te consumeren raad ik aan dat een keer bij een zeer ervaren shaman te doen :smoke Er zijn mensen die 3 dagen trippen op datura, en mensen die domme dingen hebben gedaan. Het is en blijft een linke plant die slecht weinig mensen kunnen hebben...

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ook weleens zo hard getript dat ik me afvroeg of het wel werkelijkheid was of een droom?was met hawaiiaans btw

echt gek dan vraag je dat aan een vreind die je gelukkig terug naar aarde brengt:p

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar stond dat het door indianen werd gebruikt maar die zijn vertrouwd met dosering e d

 

De inca's noemden de peyote de "goede tovenaar" en de doornappel de "slechte tovenaar". Niet aan te bevelen voor mensen zonder ervaring met hallicunogene middelen(extensieve ervaring) en ook niet voor mensen die mentaal niet erg stevig in hun schoenen staan.Ook het vermelden waard is dat de dodelijke dosis niet ver boven de werkzame dosis ligt!!!

Ik heb het zelf tweemaal geprobeerd door het roken van 10 zaadjes en wat gedroogde bloemtoppen en beide keren was dit niet genoeg om een echte trip te veroorzaken.Gezien ik bekend was met bovenstaand feit,niet meer geprobeerd.Ik heb nog steeds elk jaar gewoon in een bloembak op het balkon aan aantal Datura's die bloeien en zaadbollen produceren,

med_gallery_12078_3004_562696.jpg

 

 

maar dit is gewoon meer om de waanzin te laten zien van het verbieden van sommige plantproducten :whistling ,terwijl er om ons heen dingen in de vrije natuur groeien die echt gevaarlijk zijn.Mijn triptijden zijn ver achter mij en ik heb genoeg getript voor meerdere levens :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Doornappel (Datura stramonium) is een zeer giftige plant die hallucinogene alkaloïden bevat. De voornaamste alkaloïden zijn hyoscyamine en scopolamine, stoffen die verwant zijn aan atropine. Door Amerikaanse indianen werd de plant wel gebruikt om hallucinaties op te wekken. Dit is niet ongevaarlijk en bij overdosering kan de afloop fataal zijn. Zelfs nu wordt de doornappel nog gebruikt door recreatief drugsgebruikers. Dit is bijna altijd een bad trip. Er wordt namelijk vaak overgedoseerd en de grens tussen effect en overdosering is klein".

[bron:wikipedia]

 

Ik ben nu bijna 30 en een jaar of 8 geleden was ik bezig met experimenteren met tripdrugs en hoorde over doornappelzaad. Nadat ik er op internet over had gelezen, heb ik t mezelf beloofd deze shit NOOIT te gebruiken.

 

Ik raad t iedereen af om te gebruiken. Das mijn mening.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whistling als je het over de duivel hebt, trap je hem op zijn staart.

 

Viel me nu op dat we in ons pand bloemstukken hebben staan met doornappels erin verwerkt!!!!!!

Holy shit!! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijdens een van min reizen door India,hebben ze een handje Datura zaaden bij me broer door z'n eten gegooit.

Hierna,ben ik hem zes maanden uit het oog verloren,wanneer ik hem In Delhi(2000 km weg)weer tegen kwam.

Hij liep daar half naakt rond,en was z'n geld en paspoort allemaal kwijt.

Het heeft me een hele tijd gekost,om hem er weer bovenop te krijgen,wat al een hele nachtmerrie is geweest.

Laat staan waar hij allemaal doorheen is gegaan,in die zes maanden.

Mensen,blijf er alsjeblieft van af.

Als je zonodig naar de andere kant wilt,kan je beter een dikke pijp DMT. roken.

Hier heb je een veel plezierigere ervaring van,en het is weer uitgewerkt na 20 minuten. :whistling

Groetjes,

 

Nataraj

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fucking hell! hoe ben je hem uit het oog verloren dan?

 

Ik ben gelukkig ergens anders gaan eten.

Maar s'avonds is hij gewoon nooit meer terug gekomen. :whistling

ik maakte me alleen geen zorgen,omdat hij daar woont,en wel vaker een tijdje in de jungle verdwijnt. :smoke

Ben gewoon verder gereist,en kwam hem na al die tijd weer tegen.

Hij kon zich van die zes maanden echt helemaal niets herinneren.

Heftig hé

 

DUS,BLIJF ER VAN AF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer heftig ja, wat een klote streek om dat door zijn eten te gooien!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tijdens een van min reizen door India,hebben ze een handje Datura zaaden bij me broer door z'n eten gegooit.

Hierna,ben ik hem zes maanden uit het oog verloren,wanneer ik hem In Delhi(2000 km weg)weer tegen kwam.

Hij liep daar half naakt rond,en was z'n geld en paspoort allemaal kwijt.

Het heeft me een hele tijd gekost,om hem er weer bovenop te krijgen,wat al een hele nachtmerrie is geweest.

Laat staan waar hij allemaal doorheen is gegaan,in die zes maanden.

Mensen,blijf er alsjeblieft van af.

Als je zonodig naar de andere kant wilt,kan je beter een dikke pijp DMT. roken.

Hier heb je een veel plezierigere ervaring van,en het is weer uitgewerkt na 20 minuten. :specool

Groetjes,

 

Nataraj

 

 

ok dit is wel een vet master verhaal..wat een streek overigens.. die zaden zijn overal.. krachtig vergif waar je makkelijk aan kan komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat DMT lijkt me wel mooi trouwens net ff wat gelezen..

 

 

 

 

 

Tijdens de psychedelische revolutie was DMT een populair middel voor een korte, zeer spectaculaire trip. Het werd de "lunchtrip" genoemd, omdat je het bij wijze van spreken om kwart over twaalf in je middagpauze kunt gebruiken en om half twee weer nuchter op kantoor bent. Maar wat je intussen hebt meegemaakt, is buitengewoon. Zoals zo veel magische middelen, is DMT al heel lang bekend bij sommige Zuidamerikaanse Indianenvolken. Zij bereiden een poeder uit boombast, dat yopo wordt genoemd, en blazen dit met pijpjes in elkaars neusgaten. Yopo is een van de twee bestanddelen van Ayahuasca. Qua samenstelling is het vrijwel identiek aan synthetisch DMT.

 

In de jaren negentig duikt DMT weer op. Het is populair in Amerika bij, zoals het weekblad Newsweek schreef, "serious psychonauts". In Engeland wordt het eveneens weer gebruikt en ook in Nederland zijn we het tegengekomen. Als partymiddel wordt het met marihuana of tabak of kruiden in een joint gerookt. Het veroorzaakt dan een buitengewoon sterke roes, maar toch is die niet te vergelijken met de entheogene ervaring die het geeft als je het puur gebruikt.

 

DMT geeft je een instanttrip. Voor een dosis gaat vier of vijf milligram in een zogenaamde base-pijp. Dit wordt verhit en de vrijkomende witte rook wirdt geïnhaleerd. Deze ruikt buitengewoon synthetisch en stinkt naar verbrand plastic. De unieke, gore smaak zul je nooit meer vergeten. Inhaleer langzaam. De rook is niet heet, maar je zult de neiging hebben om te hoesten. Onderdruk dat en zorg ervoor dat je zoveel mogelijk rook in een keer naar binnen krijgt, want als je niet voldoende hebt, ga je niet "door de poort" naar de andere kant, als zul je wel buitengewoon high worden, tot in een staat van zaligheid die gepaard gaat met sterke visuele effecten.

 

Het eigenaardige van DMT is dat, als je het eenmaal geïnhaleerd hebt, een volgende dosis niet meer werkt. Je moet dan een uur wachten tot je het opnieuw kunt gebruiken. Breng de geïnhaleerde rook in je longen omlaag om deze als het ware op te slaan. Al na enkele seconde ga je "out". Een paar seconden later zit je in een andere dimensie, terwijl je al na enkele minuten een piek bereikt, die lang aanhoudt. Je moet dus zorgen dat je lekker ligt of zit, want je gaat gerandeerd uit je bol. Eerst kom je in een glasachtige voorruimte; dat is de poort waar je doorheen moet. Je wordt er als het ware in gezogen. Aan de andere kant kom je in een wereld terecht die je nog niet kende. Hier kun je de volgende ervaringen hebben; tijd en ruimte zijn opgeheven, je ziet vreemde planten of plantaardige vormen. Je bevindt je in een vibrerend universum zonder vormen. Je ziet vreemde machines en hoort buitenaardse muziek. Je hoort vreemde talen, soms begrijpelijk, soms niet en je ziet intelligente wezens in allerlei vormen. Heel vaak maak je het volgende mee: je bent omgeven door wonderlijke wezentjes die een kosmische dans voor je opvoeren. Ze bestaan uit spiraalachtige vormen die door elkaar warrelen. Ze hebben snoetjes, kijken je aan, lachen je toe en praten met hoge piepstemmetjes tegen je. Je kunt niet verstaan wat ze zeggen. Volgens enkele entheogene onderzoekers maken ze gebruik van ultra-korte frequenties om hun boodschappen op je onderbewustzijn over te brengen. De inhoud van die boodschap voel je wel aan. Die luidt: liefde.

 

De meeste van die wezentjes hebben het beste met je voor maar sommigen zijn ondeugend en eng. Dan ben je even bang. Volgens Terence McKenna, een van de meest vooraanstaande entheogene onderzoekers in de Verenigde Staten, is het een goed teken als je die angst voelt, want dat laat je zien dat je in contact staat met de werkelijkheid. De kleuren waarin dat alles zich afspeelt, zijn voornamelijk groen, rood en blauw, naar paar, geel en goud. McKenna noemt de wezentjes "machine-elfen". Ze hebben inderdaad iets technologisch en ook iets elfsachtigs. Je zou kunnen zeggen dat zij, ontstaan uit chemische kristallisatie, als het ware afsplitsingen zijn van de jungle-goden en van de oerkrachten die door het natuurlijke yopo worden opgeroepen. Na ongeveer een half uur neemt de intensiteit af en verlaat je de machine-elfen. Je kunt dan je ogen open doen en praten, maar misschien wil je liever nog wat nasoezen, badend in een stroom van wat je alleen maar als universele liefde kunt omschrijven.

 

Hoe meer je terugkomt, hoe lichamelijker het gevoel wordt. Op het laatst begint je lijf te trillen en te beven. Na vijf minuten houdt ook dat op en ben je weer terug. Een minuut of tien later voel je je weer normaal, zij het dan dat je iets buitengewoons hebt meegemaakt. Een ander verschijnsel dat tijdens deze trip kan optreden is dat je geluiden begint te maken die je als golven waarneemt. Je produceert onverstaanbare klanken. Die drang is zo sterk dat je je er alleen maar aan kunt overgeven. Je maakt een reis door een innerlijke ruimte waaruit je na een half uur, als herboren zeggen sommigen, terugkeert. Ook voor DMT geldt dat je het moet gebruiken op een lege maag, in een prettige omgeving en alleen als je je goed voelt.

 

Veel Amerikaanse psychonauten gebruiken regelmatig DMT, bijvoorbeeld eens in de maand. De werking lijkt niet te verminderen, integendeel; je raakt vertrouwder met de machine-elfen en komt ook in andere werelden terecht. Maar elke trip moet verwerkt worden. Pas als de laatste trip geen rol meer speelt in je gedachtenleven, ben je klaar voor een nieuwe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja,als je van psychedelica houd is dit zeker een aanrader. :wOOt

Maar we gaan wel een beetje :specool

Groetjes,

 

Nataraj

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja,als je van psychedelica houd is dit zeker een aanrader. :execute

Maar we gaan wel een beetje :icecool

Groetjes,

 

Nataraj

 

 

alleen hoe kom je eraan?ben al meer dan 10 jaar aan het zoeken en zelf een extrakt maken,is ook gevaarlijk

ayahuasca is dan een leuk alternatief

inprinsiepe kan je dat ook van nederlandse planten maken van kanarie of rietgras "phalaris arundinacea" en passiebloem,

er zijn nog zat andere dingen,die wel leuk zijn

 

en over dathura kijk naar die plant eet er niet van,zelfs niet in de vorm van vliegzalf of heksenzalf gebruiken

ik heb nog nooit een positieve ervaring gehoord,en je kan er aan doodgaan

Share this post


Link to post
Share on other sites
en over dathura kijk naar die plant eet er niet van,zelfs niet in de vorm van vliegzalf of heksenzalf

gebruiken ik heb nog nooit een positieve ervaring gehoord,en je kan er aan doodgaan

 

in traditionele flying ointments zitten ook oa. opiaten zoals opium die de giftigheid van oa. datura erg verminderen.

Door het te gebruiken in zalfvorm wordt er ook minder gif opgenomen in het lichaam, dus is er minder kans op atropine/scopolamine vergiftiging. Het is te doen maar alleen met een precies uitgerekende dosis en juiste verhoudingen van je mengsel.

 

grtz

:icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Houd het lekker bij cannabisprodukten en paddo's, daar heb je maximaal 16 uur last van... die doornappel is echt ranzig hoor... Daar maakten ze in de middeleeuwen de zogenaamde heksen mee gek, en gingen ze daarna de brandstapel op. of met een steen de put in.. :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...