Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jonick

Kokos/aarde

Recommended Posts

hallo, ik had een vraagje; ik gebruik nu batmix,ik gebruik ongeveer 3 zakken mijn vraag is kan je bijvoorbeeld 2 zakken batmix nemen en 1 zak kokos en dit door elkaar mengen en daar op kweken? of is dit een dom idee bedankt alvast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is zelfs een heel goed idee, want batmix is nogal heftig bemest. De meeste kwekers gaan te vroeg voeding geven en dan loop je met zwaar bemeste aarde erg snel tegen overvoeding aan. Neem dan wel onbemeste kokos van de growshop en geen bemeste kokospotgrond die je bijvoorbeeld bij de Intratuin kan krijgen, want anders schiet je er weinig mee op, tenminste wat betreft het verlagen van de EC-waarde. Voor de structuur van je aarde is kokos altijd goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is zelfs een heel goed idee, want batmix is nogal heftig bemest. De meeste kwekers gaan te vroeg voeding geven en dan loop je met zwaar bemeste aarde erg snel tegen overvoeding aan. Neem dan wel onbemeste kokos van de growshop en geen bemeste kokospotgrond die je bijvoorbeeld bij de Intratuin kan krijgen, want anders schiet je er weinig mee op, tenminste wat betreft het verlagen van de EC-waarde. Voor de structuur van je aarde is kokos altijd goed.

hartelijk dank voor de informatie

Share this post


Link to post
Share on other sites

koop gewoon de voorbemeste grond van plagron is echt top aarde :lol: koop ook biobloei en laat je grond elkke 2weeken testen dan komt het echt goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...