Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

stopper

N.a.v 'ik Wil Stoppen Maar Het Lukt Niet

Recommended Posts

N.a.v. van dit topic : http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=17312

 

( ik kom er hier niet op met de gebruikersnaam die ik had aangemaakt, dus heb een nieuwe gemaakt, ook wat toepasselijker :P )

 

Ik ben nu dik 2 weken gestopt, en voel me perfect!

Ik heb geen last van zweten gehad, of niet slapen of alle andere afkickverschijnselen, ben gewoon gestopt en wiet bestaat niet meer voor me..

Niet meer met een zwaar hoofd naar het werk, geen concentratieproblemen voor de teevee, en vooral, geen vreetbuien meer, 4 kilo afgevallen, helemaal toppie!

 

Mochten er nog mensen zijn die ook willen stoppen, gewoon doen, niet denken, maar doen, ik had een heel peleton van vriendinnen ingeschakeld, voor als ik het moeilijk zou krijgen, zou ik hun ff bellen, en heb er nog geen gebruik van gemaakt, een dame belt me wel elke vrijdag en zaterdag of ik me nog in kan houden, haha, maar ik ben nu zo trots dat ik al 2 weken eraf ben, vind het zonde om nu weer te beginnen..

 

Het blijft lekker spul, hoor, maar ik heb er dik 4 jaar lang aan gelurkt, dus geef mijn portie maar aan fikkie, want je kan lullen wat je wil, maar wiet is echt wel verslavend, maar, gelukkig, niet lichamelijk ( is mijn ervaring)

 

gr Stoppertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ik heb zelf 8 jaar gerookt maar ik kreeg ineens last van hyperventileren hartkloppingen je eigen heel eng voelen net of dat je doodgaat stom is dat heb je 8 jaar nergens last van gehad en dan ineens krijg je dat dus was het niet echt moeilijk om te stoppen maar de geur die blijft onweerstaanbaar en als je dan denkt aan de smaak als je hem voor de helft opgerookt heb en je laat hem eff een poosie in de asbak liggen en dan weer opsteekt echt lekker maarja eigenlijk zouden ze een wietje moeten hebben waar je niet stoned van word alleen puur voor de de smaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ stopper

Gefeliciteerd!!!!!!!!!! Goed van je dat je bent gestopt!!

 

Zelf ben ik ook sinds kort gestopt met blowen.

Van de een op andere dag gewoon geen zin meer om te blowen.

 

Ik heb het niet meer nodig.. Ik voel me lekkerder in m'n vel, en voel me fitter dan ooit.

Ik heb geen klachten gehad wat ontwennings verschijnselen betreft.

Gewoon in een keer gestopt! Wilskracht en doorzettings vermogen is het enige wat je nodig hebt om te stoppen. En ik deed het helemaal zelf!

 

Ik heb nog een koffiebus (denk 50 gram) vol met verse wiet toppen hier liggen, maar ik wil het nieteens meer roken.

Gewoon geen zin meer.....

 

En ik ben best trots op mezelf na 12 jaar blowen dat ik er nu eindelijk vanaf ben!!!!

 

Groetjes!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb 't stoppen goed onder controle, na jaren me best doen stop ik wel een paar keer per dag... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb 't stoppen goed onder controle, na jaren me best doen stop ik wel een paar keer per dag... :P

 

:) :P :D :smoke :wOOt :smoke

 

mooi gesprooken dokkie ik blow al 10 jaar ongestoort :P :D

 

gr mi laters

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D :) :P :P :smoke :wOOt

 

mooi gesprooken dokkie ik blow al 10 jaar ongestoort :smoke :P

 

gr mi laters

 

 

'tis een kwestie van wilskracht...lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil ook stoppen met elke dag blowen een jaar of 4 lang, ik ga vanaf volgende week eerst een 2 weken niet meer blowen en daarna wil ik alleen nog in het weekend gaan blowen... ik merk ook mijn geheugen dat het net een fucking zeef is... alles gaat het ene oor in en het andere oor uit...

ook heb ik vaak helemaal geen zin meer om iets te doen, gewoon de hele dag op me rug liggen zowat..

 

MAARJA IK MAG ZOOOOO GRAAG EEN DIKKE JOINT ROKEN!!!!

 

maar toch ga ik er mee minderen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb vandaag ook niet gerookt(lang geleden eigenlijk).

het zal wsl voor de rest van de week zijn want mijn spul is op. maar normaal gezien heb ik nooit last van even nuchter te zijn.

je kan niet alles hebben zeker...

Share this post


Link to post
Share on other sites
eigenlijk zouden ze een wietje moeten hebben waar je niet stoned van word alleen puur voor de de smaak

Dat is er wel .. wietlolly's ze zeggen dat die dingen naar wiet smaakt. ik vind van niet ik vind de smaak verschrikkelijk..

 

@ stopper Gefeliciteerd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

of sigaretten die naar vette joints smaken,maar zonder thc.

 

net als met alcohol,dat heb je ook in alcoholvrye varianten,hoewel t wel naar pis smaakt,zo zuur,daarnaast kryg je er een dikke buik van,maar goed.

 

greets

lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...