Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

The Afghany Warrior

Another Illigal B.h.o. Extraction Done By The Warrior & Associates.

Recommended Posts

Welk merk gas was als beste getest?

Kan t nergens vinden :smoke

 

 

''Find a good quality butane. - Here some that have been found to be clean: COLIBRI, NEWPORT, CORA, CTC, COLTON, DUNHILL, DAVIDOFF, FACKELMAN, WIN, NIBO, SAROME, CALOR GAS MATCH, UNILIGHT, K2, SUPERGAS, VENTTI, VECTOR, and King butane'' (List from O'Kief website)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik heb niet zo zekker van die percentages..

 

bho zou 50-60% puur thc zijn

 

das dan als je dan 100 gram hebt gebruikt en 18gram bho is geworden moet je : 5 x 3 word dan 10.8 gram echte vloeibare hydrotetracannabinol kristallen

Share this post


Link to post
Share on other sites

BHO is 50-60% THC derivaten ja. De rest is hars.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heelleukmaar wat doe je met het eind product ikheb het almeerdere ren zelfook gemaakt maar het plakt zo erg die troepdat ej niet sme ekan alleen alsje het bevriets enehet dus hard wordt kan ej vats paken enof iets e rme doen anders plakthet te veel???ik ben welbenieuwt hojullei dat doen ik heb allle sal geprobeerd ook wat hier las over op je vloeitje smeren maradat schiet niet op:D wat doen jullei er mee:D??

Share this post


Link to post
Share on other sites

paashaas.. ga nou eens het topic gewoon doorlezen. Alles staat er in. e ni kgeloo fdat je spatiebal kvinger een beertjem otorisch gestoor dis en dat de rest van je vingers plakken aan het toetsenbord. Probeer in ieder geval een beetje netjes te tikken als je niet wilt lezen... :D

 

En overigens paashaas... wanneer stel je je nou eindelijk eens voor? ;)

http://www.wietforum.nl/index.php?act=anno...p;f=9&id=12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus vergeef me als het oud nieuws is : Action heeft bussen propaan die gebruikt worden in van die gasbarbeques. Er zit ongeveer 2 keer zo veel in als in gewone bussen aanstekergas, dus je hoeft geen twee bussen per keer te gebruiken. Ze kosten 1,09 euro per stuk. De gewone bussen kosten daar 75 cent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je het ook wat voor merk het is? Da's nogal belangrijk ivm de (on)zuiverheid van het gas..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee all ride die blauwe bussen daar niet gebruiken heb zo 30 gr weg gegooid zit veel h2s in .... die van 75cent zijn ok !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het écht schoon wilt houden zou je dit soort gas moeten kopen, meerdere malen geraffineerd butaan gas :rolleyes: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ whazzup had jij de spiegeltest nog gedaan????, kan je verslag daarvan nergens vinden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meer dan een jaar later,maar nu het topic toch weer omhoog is gehaald...

Als je het écht schoon wilt houden zou je dit soort gas moeten kopen, meerdere malen geraffineerd butaan gas :wacko: .

Jammer genoeg,zie dit stukje tekst gekopieerd van amazon :

 

Product Description

2 Cans of Vector's Quintuplus Refined (5 Times) refined fuel is the cleanest fuel available on the market. The Quintuplus Refined (5 Times) refined fuel has virtually no impurities and will also help clear the jets on lighters which have been clogged by inferior fuel. Can contains a whopping 10.6 ounces (320 ml) of the best fuel on the planet for your lighters. Please note - WE CAN NOT SHIP THIS ITEM OUTSIDE THE USA

 

En dan vooral helaas het laatste stukje tekst. :)

Ik gebruik zelf Colibri,irritant kleine flesjes,maar dat lijkt wel wel minder 'smaak' toe te voegen dan de andere hier verkrijgbare merken.

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry om deze topic te bumpen, ik ben zelf van plan een extractie uit te voeren, ik heb alles wat ik nodig heb met uitzondering van de "extraction tube" oftewel de pijp. Ik heb meegekregen dat deze van RVS of glas (borosilicaat uiteraard, is dit wel stevig genoeg?) moet zijn. Het zal om kleine hoeveelheden gaan. Is er iets wat niet al te duur is (in het meest ideale geval in ieder geval :whistle: ) en makkelijk te verkrijgen? Ik heb lopen zoeken maar eigenlijk niet echt iets kunnen vinden wat niet geimporteerd zou moeten worden met uitzondering van de Honey/Queen Bee Extractors. Deze schijnen gemaakt te zijn van plastic dus ik ben er niet zeker van of dit wel veilig is.

 

Bij voorbaat dank,

 

dikkejato

 

P.S. De plaatjes doen het helaas niet dus als ik daar wat uit had kunnen halen, helaas, de links werken niet meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe komen jullie aan die 50-60% sterkte/zuiverheid?

elke keer dat ik het laat testen krijg ik namelijk 70-80massa% cannabinoiden

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een top topic zeer leerzaam heb hem doorgelezen en ben alles te weten gekomen wat ik nog moest weten

super kan niet wachten om het te gaan proberen veiligheid voorop natuurlijk groetjes kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...