Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

The Afghany Warrior

Another Illigal B.h.o. Extraction Done By The Warrior & Associates.

Recommended Posts

2 night ... the warzone will explode :smoke

 

Tomorrow a full report from the battle fields in Afghanistan.

Extreme close ups ... made by Dr Spalk and his 6.0 MP camcam. :no

The Polish illigal worker had another job so we bring in The semi legal Aussie, a dyhard from the outback, potdealer, trimmer and 2 night his first extraction.

 

So catch u laterzzzzzzz

 

:wOOt

 

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

een van de laatste beelden uit kandahar.. 02.12.. het vloeibare goud druppelt van de lepel.. de strijders houden het vol tot 06.00..

gallery_5211_120_332112.jpg

 

Respect :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Wouwie what a picture :no

 

It makes my day :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG daar gaat 'ie weer! Laat iemand deze man stoppen! :smoke

 

Niet aan het einddoel denken TAW, gewoon voor de zuiverste BHO gaan, geen concessies... Straks wordt de roemruchte naam van BHO nog te grabbel gegooid terwijl je nou net zo'n eerlijke reputatie hebt hier. :wOOt

 

Veel succes alvast! Ik zit al stand-by achter het scherm voor de pics...

 

 

@Mastâh Whazzup: Wat een prachtfoto! :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn allerbeste mede THC junkies,

 

Ik ben nog een beetje brak, moest nog andere bergen verzetten ook na de extractie.

Zelf ben ik niet tevreden over de extractie vanwege een aantal kleine puntjes.

 

1) Te veel zwerfvuil in de olie, dat komt door de mensenhand, onze eigen schuld. In BHO mag 0,00 % vuil zitten.

 

2) Een binnenbrandje, de Aussie had het signaal 'flame on' niet gehoord, ik zou ff koffie zetten en hij legt de dampende pijp naast het vuur.

 

3) De opbrengst is te laag, logisch als je voor het mooie gaat. Maar ik heb volle bakjes nodig, geen halfvolle.

 

4) De fotoshoot is gedeeltelijk klaar, we zijn aan een aantal belangrijke zaken niet toegekomen.

avond fotos zijn niet slecht gegaan zekerzzz niet maar met daglicht krijgen we wat Psyvision zou willen zien.

 

5) We hebben deze keer het gas en het gruis ( de uncrushed buds) niet kunnen overwinnen, nog steeds veel gas over, en ook nog een zak met gruis.

We zijn om 21.00 pm begonnen en gestopt om 0.600 am ... Dr Spalk rende rondjes op de natural boosters, terwijl de Aussie en ik in staat van ontbinding waren van de capsules gevuld met vitamine S.

 

The nightshift calls for special tools ....

 

Nou even wat positiefs ...

 

Er zijn prachtige beelden geschoten.

Het was goed weer op een paar spatjes na.

Er is BHO, een van het blad en een van een zak gruis.

We hebben het weer overleefd.

En zijn heelhuids thuisgekomen.

 

 

 

OK ik ga even liggen een paar dagen ....

 

Veel plezier met de fotos van Dr Spalk, The Warrior hoopt dat jullie er van gaan genieten.

En de groetjes van the semi illigal Aussie from the outback, Dr. Spalk a.k.a. Whazzup en

The Afghany Warrior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie samenwerking hiero.. damn dat spul ziet er goed uit!

Beetje honing/achtig zeker...

 

Hou deze topic ff in de gaten..

suc6 met bijkomen :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo hehe, na 3 uurtjes slaap had ik nog wat verplichtingen maar ben inmiddels de pica's aan het up;oadenm. Duurt nog wel effe.. ook nog boodschappen doen! Maar wilde wel effe kwijt vooraf:

 

Respect voor TAW & crew :no .

 

Man wat een werk en wat een discipline en concentratie heb je nodig. Bij alles goed nadenken, één verkeerde move kan het resultaat volledig bederven. Zeker als je niet 2, maar zo'n 30-40 pijpen moet doen... Het is echt slopend. Heel erg veel geleerd. Maar goed dat de heren hun vitamines hadden geslikt.. Vanavond de foto's (komen in één van mijn albums) en een verslag van uw razende reporter :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hulde aan Whazzup !!

 

Hi stond de hele nacht aan onze zijde en sprong daar in waar een grinder te weinig was.

Misschien was het voor de fotograaf wel nog lastiger om wakker te blijven.

 

Ik hoop dat je er inderdaad veel van hebt geleerd en nu beter begrijpt dat een RVS pijp niet voor 50 tientjes gemaakt is.

 

Want alleen als je weet hoe het maken van BHO precies gaat kun je gaan innoveren ...

 

Dus Whazzup kom maar op met die RVS pijp met schroefdraad.

 

:no

 

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL nou aan één kant in ieder geval, da's makkelijker dan lassen :wOOt. I'll be back :smoke...

 

Nou ze staan er hoor, alle 85, en dat was slechts een selectie :no In een apart album, HIER dus. Even een voorproefje..

gallery_5211_628_164808.jpg

 

 

gallery_5211_628_87045.jpg

 

 

gallery_5211_628_80932.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan zeggen wat je wilt maar dit zijn goddomme mooie foto`s :no :wOOt echt zuiverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :smoke en natuurlijk het vakmanschap van T.A.W

 

 

greetz bjorn

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is het uiteindelijke eindresultaat nou van zo'n nachtje ploeteren? toch niet dat ene (no offence) lullige bakje vol?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, twéé lullige bakjes.. Zo lullig zijn die overigens niet als je weet wat je nodig hebt voor een goeie joint.

 

Het is erg intensief en je bent ook afhankelijk van je bronmateriaal natuurlijk. Maar je moet heel wat pijpen van zo'n 30 gram vullen en gassen (met twéé bussen) om een flinke opbrengst te krijgen. Tussen de 5 en 10% was het geloof ik TAW wat je er normaal gemiddeld uithaalt? Bij 10 %: 100 gram olie = 1 kilo materiaal = 33 pijpen = 66 bussen gas! Dit is zéér intensief werk wil je wat grotere opbrengst hebben en je moet écht liefhebber zijn.

 

je kan zeggen wat je wilt maar dit zijn goddomme mooie foto`s :no :wOOt echt zuiverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :smoke en natuurlijk het vakmanschap van T.A.W

greetz bjorn

thanks :( zeker als je beseft dat ze bij het licht van een zaklantaarn zijn gemaakt. Wel met statief over het algemeen overigens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie fotos,

super helder,overzichtelijk,

volgens mij gemaakt met een goede camera...

 

een leuk schaaltje bho :( :rofl B) :no ,

ziet er lekker uit,

ik heb t een paar keer gerookt,zwaar heftig spul,sterker dan dit met thc kan niet,

dit moet je in combinatie met 7ud'orange mixed with vodka nuttigen, :whistling

vodka 7d'orange geeft de smaak bho iets meer karakter, :whistling :D

daarnaast geeft de vieux weer een extra stootje op de bho, qua effect.

 

een aanrader,vieux tydens het roken van bho,

een combinatie waar je goed van gaat spacen.... :D :whistling :whistle: :smoke :wOOt :rofl

 

greets :whistling :whistling

lee :P

 

stoned and drunk wroten by

lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm.. alcohol en olie of wiet/hash: géén goede combinatie. Ben het niet met je eens :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Lee.

 

Als jij dat lekker vindt .. ik vind het prima Lee.

Stronken noemen we dat !

 

Even ter verduidelijking, we begonnen met het bladafval.

De knippers namen het weer is niet zo nauw, ik hou van dat knipsel waar je alleen maar kleine zachte blaadjes en puntjes van blaadjes aantreft.

Doorsnee flikkeren ze alles op de hoop dus ook dat grote droge gasabsorberende blad.

Het beste is volgens de guru om eerst je blad flink groen te polinatoren en dan de pijp vullen scheelt een boel gas en nog meer werk.

 

De opbrengst van het blad is ongeveer 20 gram ik moet het nog ff nawegen.

 

De 2 de batch was uncrushed, maar hoe stop je die onucrushed in een pijp met een doorsnee van 15mm, die crushen alsnog toch ?

 

Dus die hebben we 1x door het kippevel heen gegrind en daar een 20 tal pijpen mee gevuld.

De opbrengst is tussen de 40-60 gram hoop ik.

 

Dit is natuurlijk allemaal voor eigen gebruik voor mijzelf en mij vrienden. :no

 

Op de meeting mogen de Dy Hards wel proeven als Swim wat meeneemt moet ik hem nog ff vragen ok ?

 

Groet

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

:no :wOOt !!!

van 40 tot 60 gram,

daar valt goed van te spacen!! :smoke :(

 

greets

lee B) :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg mooi report geworden weer , erg prof zo met die scherpe foto,s mogen jullie er maar liters van maken zo.

 

Respect for the oil , but watch out!!! Bush wants all the oil !!! en zeker dat mooie goud van jouw T.A.W.

 

Ga zo door :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige en interessante foto's waarbij veel duidelijk wordt. :wOOt

 

Ziet er uit om bij te kwijlen :no

 

Grtz,

Tjieler :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice liquid gold! erg mooie sfeeropnames whazzup, super gemaakt, jullie zijn dus samen aan de slag geweest?, als ik straks de d400 heb, zou er toch ook zoiets moeten volgen :no

 

Verder, waar haal je in 1 keer bijna 200 flesjes gas vandaan, groothandel ofzo?

 

NEUS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nice liquid gold! erg mooie sfeeropnames whazzup, super gemaakt, jullie zijn dus samen aan de slag geweest?, als ik straks de d400 heb, zou er toch ook zoiets moeten volgen :smoke

 

Verder, waar haal je in 1 keer bijna 200 flesjes gas vandaan, groothandel ofzo?

 

NEUS

 

Niet bij de sigarenboer, maar dat wist jij ook wel.

Ik ga het ook niet vertellen want ik heb angst dat mijn referentie verpest wordt.

Maar wees inventief en je zal vinden wat je zoekt.

 

En het betreft hier 100 bussen ..

 

Kijk die Newport kost 3,50 hier .... dat scheelt per sigarenboer.

Vermijdt de sigarenboer ...

 

 

De Unilights bevatten ook meer gas per bus.

 

@ Everybody ...

 

Het verslag moet nog komen hoor ...

 

:(

 

 

 

 

Erg mooi report geworden weer , erg prof zo met die scherpe foto,s mogen jullie er maar liters van maken zo.

 

Respect for the oil , but watch out!!! Bush wants all the oil !!! en zeker dat mooie goud van jouw T.A.W.

 

Ga zo door :no

 

liters ....

 

whahwhaaa ...

 

cl zal je bedoelen ...

 

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...