Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

The Afghany Warrior

Another Illigal B.h.o. Extraction Done By The Warrior & Associates.

Recommended Posts

ja zit mij effe lekker te maken TAW! :no

 

hehe Mikeh: je hebt gelijk hoor, maar dat grote topic kan ik niet meer editten en je begrijpt gelukkig wat we bedoelen. Straks voor de "growguide" maken we er een nog mooier verhaal van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt waanzinnig mooie foto's, goed verhaal. Volg het met meer dan grote belangstelling.

 

Enig idee hoe je te werk zou moeten gaan om na de extractie het resultaat middels pure alcohol verder te distilleren ?? Dat plakkerige goedje lijkt me nogal onhandelbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eh.. wat wil je er dan nog uithalen dan? Dit is zuiver hoor! En plakken, tja.. dat doet olie nu eenmaal. Wou je er een pilletje van maken of zo? :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Grafer,

 

Leuke link, zoals het mij is geleert daar hou ik aan vast, met de juiste alcohol en geduld komt het gas uiteindelijk brandschoon op de long terecht.

Iedere dag kijkt de leerling BHO hoe het gaat met zijn titaniumbrander verdampt ie het huidje met gasrestanten, dit gaat netzolang door totdat de olie glad en strak is.

 

Het principe wassen met water mij geheel onbekend.

 

Groet

 

 

TAW

 

:no

ps: Wanneer gaan er nu is strakke topic worden geopent door een ander team ?

Ik zou het wel kicke vinden als er meerdere serieuze extracties werden gedaan.

Dan kunnen we smaakjes ruilen !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig verslag met dito foto's :no

 

Wat een werk voor een klein beetje olie :smoke

Ik ben we nemieuwd hoe de shack olie zal smaken :wOOt

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wouwie :wOOt

 

Wat een reportage, wou dat ik van groen goud kon maken :no

 

In een woord gewoon SCHITTEREND (BLING BLING)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonder dolle!!!!!!!!!!!!!

Hier wordt ik als kok ,,,,,,,,,,,,,,,echt werkelijk geil van.

Prachtig!!!!!!!!kick ass foto's!!

 

 

 

RESPECT :wOOt :no

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prachtig verslag met dito foto's :specool

 

Wat een werk voor een klein beetje olie :bier

Ik ben we nemieuwd hoe de shack olie zal smaken ;)

 

greetz sannie

 

 

De BHO ruikt naar Shack .... logisch toch ?

Persoonlijk vind ik de smaak erg lekker van de olie terwijl ik geen haze fan ben.

 

@ Everybody ...

 

Samples zijn te proeven op de meeting hoop ik ... als die stony van een Swim ze niet vergeet.

 

voor de rest is de topic nog niet af !

 

Kickass ubergeile shots gaan zeker nog volgen dus maak je kippeborst maar nat.

 

Groet

 

The Team

 

eerst in het vriesvak en dan ken je muizenstaarten draaien :smoke

 

 

Iemand heeft dat al eerder gezegd dat ik er rolletjes van kon maken als de olie genoeg was uitgehard.

Maar tot nu toe zijn alle sessies nog zo vloeibaar geweest dat het niet mogelijk was.

Wel herinner ik me dat ik al dagen lang op zoek was naar een 5 grams bottle en stront sjacherijnig de autodeur opende en olie druppels zag hangen aan de dorpel.

Die schraapte ik eraf en daar kon ik inderdaad wat mee draaien zonder dat het meteen vloeibaarder werdt.

toch nog een paar dikke joints van gestreept van die dorpel.

 

:no

 

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perfect Gasverslag mannen!

ziet er weer goed uit TAW :specool

prima fotoos ook

tis jammer dat ik ff een knipselaanvoerprobleempje heb want anders...

 

waterwassing van BHO is naar mijn mening niet nodig omdat er alzo weinig zooi in zit

je verliest alleemn maar goeie BHO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk niet dat wassen met gedistilleerd water of pure alcohol kwaad kan, of goed materiaal teniet kan doen gaan. Het water en de alcohol verdampen uiteindelijk volledig, en tijdens dat proces worden alle eventueele restanten butaan meegenomen. Zonder wassen is het uiteraard ook een superproduct, maar in mijn eeuwige streven naar perfectie is dit wel de ultieme stap. Of het makkelijk te doen is is een tweede. Het gaat ook een beetje om het idee denk ik. Er zal geen kenner op deze aardkloot rondlopen die het verschil tussen een gewassen en ongewasen bho merkt. Vind het wel een topverslag, karma+

Ik heb nog nooit olie mogen maken, maar staat al een tijdje bovenaan m'n verlanglijstje. Weer eens wat anders dan ice-o-lator.

Benieuwd naar de volgende foto's :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je Grafer voor de complimentjes, en jij ook Motorhippie bedankt voor je complimentje.

 

Er gaat niets boven een goedkeurend oog van je hoogleraar BHO kunde.

 

Het streven naar mooie schone BHO staat altijd voorop we gaan gewoon verder en verder !!

 

Groetjes en extractze ....

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites
De BHO ruikt naar Shack .... logisch toch ?

Persoonlijk vind ik de smaak erg lekker van de olie terwijl ik geen haze fan ben.

 

Nou kijk ik ben geen olie-expert he ;) de afghaan-olie rook ook niet sterk naar afghaan.

Olie welke naar shack smaakt en ws een extreme upper geeft,lijkt me een killing kombinatie :specool

 

kan niet wachten

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grafer: ik heb meerdere malen olie gewassen met (schoongedestileerde) pet-ether/water, aceton/water wassing etc.

bij vieze/slechte olie van toprottoppen of schimmelwiet heeft wassen vaak wel zin omdat je er de meeste smaak en geur mee verwijderd

bij met ethanol gemaakte hasholie heeft 't ook zin maar BHO is al zo zuiver dat redelijke tot goeie BHO er bijna alleen maar slechter door wordt door 't verlies van smaak/geur

daarbij komt ook nog dat je altijd een percentage van de olie zult verliezen doordat dat 't achterblijft in/op je filters en lab-glaswerk en verder gereedschap

ook gebeurt 't nogal 's dat je met een stonede kop per ongeluk je schaaltje omgooit :specool:(:bier

dus doe 't omdat je 't 's wilt doen of doe 't met slechte olie

goeie BHO is al meer dan goed genoeg

(en elke kenner zal 't verschil tussen gewassen en ongewassen BHO juist WEL merken ;) )

 

als je 't toch wilt proberen....

vooral doen :smoke

als je vragen hebt hoor ik 't wel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kickass ubergeile shots gaan zeker nog volgen dus maak je kippeborst maar nat.

 

 

 

:bier

 

:no

 

Is het kippeborst of kippenborst ? :(

 

Wel herinner ik me dat ik al dagen lang op zoek was naar een 5 grams bottle en stront sjacherijnig de autodeur opende en olie druppels zag hangen aan de dorpel.

Die schraapte ik eraf en daar kon ik inderdaad wat mee draaien zonder dat het meteen vloeibaarder werdt.

toch nog een paar dikke joints van gestreept van die dorpel.

 

 

:specool :smoke

 

 

Prachtig verslag en teamwork TAW and allies ! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

prachtig.

gewoonweg prachtig.

Thx Whazzup voor deze magnefieke uitleg.

:specool

 

heb het vorig jaar met alcohol geprobeerd.

maar dan bleef er een zwarte pasta over.

ook lekker maar helemaal nie veel waard.

 

hoieuhhh.

Share this post


Link to post
Share on other sites
............ook lekker maar helemaal nie veel waard.

 

Das eigenlijk ook wel een goede vraag. Wat doet bho nu ongeveer op de markt per gram ???

Uiteraard wat de gek ervoor geeft. Als ik het e.e.a een beetje uitreken kom ik toch wel rond minimaal de 45,- de gram, of is die droom erg nat :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Machtig verslag heren en die foto's zijn soms kunst.

Het goedje zelf is niet voor doetjes. Heb de eer gehad om een BHO-joint te mogen halen bij Whazzup. Op een relaxte avond hebben JD en ik thuis lekker een pure S&S met BHO gerookt. Zeker geen spul om te roken en dan nog een eindje te gaan rijden, dus wees op de meeting wijs met het gebruik. Ik vond mezelf na twee hijsjes 20 minuten later in dezelfde houding terug, starend naar de dansende beelden van de tv, diep in onnavolgbare gedachten.

JD en ik waren op een spychonautische reis en mijlen ver weg. En dan hebben we dus niet eens de hele spliff op gerookt. Heb al in de gaten dat ik met BHO lekker kan reizen maar geen actieve dingen kan doen. En Ert vermeldde het ooit ook al eens: zelfs de volgende ochtend sta je nog op met een vaag soort roes. :specool

 

Sommige BHO foto's van Whazzup zijn zeker passend om lekker in weg te smelten in je trippie :smoke

 

Complimenten voor het verslag en bedankt voor de reis ;)

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci,

 

Is altijd fijn om te horen dat de een na het roken van BHO extraterestial leven waarneemt in zijn eigen vissekom terwijl de andere er niets tot weinig van voelt.

 

Als je iedere dag verse Ice rookt dan zal de BHO flink tegenvallen, maar rook je alleen maar leeggeklopte wiet dan is de BHO best wel een boostertje.

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe de mirrortest hebben we gedaan maar nog niet geschoten. In mijn kluis de spiegeltjes met residu van een aantal merken aanstekergas. Flesjes vullen ging niet zo goed zonder plesjes en de mini extractie is het niet van gekomen maar... Wél het volgende!

 

Na verloop van tijd gaat zich op de olie een soort korst vormen met heel veel kleine belletjes.

gallery_5211_628_409574.jpg

 

gallery_5211_628_641712.jpg

 

gallery_5211_628_379099.jpg

 

gallery_5211_628_374458.jpg

 

gallery_5211_628_610021.jpg

 

Het gas wil er uit. We helpen het even met een snelle beweging van de brander. Af en toe ontvlamt er een klein wolkje gas. De olie gaat weer koken en wordt helder.

gallery_5211_628_415817.jpg

 

gallery_5211_628_281919.jpg

 

gallery_5211_628_177113.jpg

 

gallery_5211_628_395417.jpg

 

gallery_5211_628_169399.jpg

 

gallery_5211_628_114291.jpg

 

gallery_5211_628_466192.jpg

 

gallery_5211_628_338601.jpg

 

gallery_5211_628_249133.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

uiteindelijk ziet het er dan zo uit:

gallery_5211_628_510470.jpg

 

gallery_5211_628_238152.jpg

gallery_5211_628_339177.jpg

 

gallery_5211_628_229335.jpg

 

 

De semi-uncrushed shack olie is nog wat troebeler:

gallery_5211_628_443194.jpg

 

maar wel mooi al...

gallery_5211_628_240141.jpg

 

gallery_5211_628_12598.jpg

 

gallery_5211_628_205532.jpg

 

Maar eens even een jointje fabriceren. Het beste kun je het overigens aan de binnenkant van je vloeitje smeren, dan heb je niet de kans dat het er afdruipt! Dit is een flinke klodder. ééntje is voldoende. De joint is uiteraard uit.

gallery_5211_628_351540.jpg

 

gallery_5211_628_263974.jpg

 

Op het moment dat je een trek neemt zie je de olie gaan koken, hij wordt erg vloeibaar, pas op met druipen en rook met het vuur naar beneden anders trekt de olie alleen maar op in de joint.

gallery_5211_628_19693.jpg

 

gallery_5211_628_201215.jpg

gallery_5211_628_136168.jpg

 

gallery_5211_628_140802.jpg

en ik kan er van getuigen dat het een heftige was. :specool

 

Dit zijn de merken gas die we getest hebben maar daarover volgende keer meer.

gallery_5211_628_113989.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo wannabee drugaddicts .....

 

Tsja ik had net zo'n lekker jointje gedraait, druppie erop en toen kwam ie hoor ...

Eigenlijk was dat al te vroeg, ik waarschuwde hem nog maar.... nee hoor daar ging ie.

 

1 trekkie op de voorgloei, een 2de trekkie als doorstart, en meteen het 3 de trekje om het aftetoppen.

Allemaal in een grote haal, en dat kon Whazzup natuurlijk helemaal niet verwerken.

Gevolg 10 minuten hoesten en de zoom was weg, waar die nou iedere keer heenging weet ik niet maar Whazzup moet niet snoepen tijdens of voor het werk.

De gehele mirrortest moet DAAROM in een moment gedaan worden als Whazzup nog nuchter is.

De fotos mislukken iedere keer omdat het met schaduw en reflectie erg lastig is en omdat de BHO in de voorkwab de motorriek verpest van Whazzup.

 

Maar vrees niet, ik investeer veel tijd geld en moeite om de Psyvision topic zo goed als het kan aan tevullen met de ontbtrekende fotos.

Uiteraard verdien ik hier helemaal niets aan en is het gehele verhaal puur bedoeld als informatief lesgoed.

 

This information is for educational use only beware that

BHO is drugs and forbidden by any laws in the Netherlands.

 

 

Nogmaals het extraheren van BHO is verboden en gevaarlijk !!

Het bezit van BHO is ook verboden en de handel erin ook.

Deze topic is voor 18 + only bedoelt ben je 16 ? Dan moet je snel verder scrollen !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...