Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kalechief

Minimum Leeftijd 16 Jaar

Recommended Posts

ik snap het ff niet lees net ergens dat je 16 moet zijn voor dit forum

voor mij geen probleem de, 30 al ver geppaseerd,

maar volgens mij zitten er hier wel een aantal onder de 16 moeten die dan weg ofzo

vergeet niet ,wie de jeugd heeft ,heeft de toekomst

hun breien dalijk weer verder op onze ideeen

 

 

 

greetz kc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind eerlijk gezegd ook dat kinderen van 14 en 15 hier niet thuis horen hoor :no

Zijn veel te jong nog! Minimumleeftijd van 16 vind ik goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind ik eigenlijk ook wel maar der zitten erbij die leuke

dingen laten zien zoals minni kastjes voor ze moeder :no

vind ik prachtig :whistling

 

 

 

greetz kc :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

18 nog beter. die van 16 moeten nog steeds de wiskunde sommen maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De minimum is 16.

Ergens moet er een lijn getrokken worden.

 

En idd de jeugd heeft de toekomst,ik weet ook zeker dat er een hoop meelezen :P

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een gezeik zeg! het moet hier niet op HD gaan lijken, ik heb er geen problemen mee, maar iemand van 15 kan al wel meer kennis hebben, en meer kweken achter de rug hebben dan iemand van 40.

 

Zolang ze niet irritant doen met de zogenoemde ''breezertaal'', en rare woord/zinsopbouw, maakt het toch helemaal niks uit! en btw hoe controleer je dat, bij sommige mensen zie je inderdaad wel dat ze zich nergens op voorbereiden, en dat ze zomaar allerlei rare dingen vragen, met erg veel foute woorden, en d's en t's omwisselen, ok die zijn misschien 13 a 14, maar so what? een goede kweek zullen ze voor hun 16e waarschijnlijk toch niet kunnen volbrengen, en als ze aan wiet ed. willen komen lukt dat toch wel.

 

En een beetje humor houd je ook nog wel aan sommige minderjarigen over, denk aan de appelmoes ed. allemaal erg leuk, fijn dat er iig niet al te streng op wordt nageleeft.

 

NEUS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die regel is overigens al per 1 aug j.l. ingegaan en geldt alléén voor nieuwe leden. Overigens is dit forum, in tegenstelling tot andere, wél openbaar te bekijken zonder leeftijdsgrens. Dus geen "nazi toestanden" - je moet gewoon ergens een grens trekken, ook voor de buitenwacht.

 

hehe en als "oudere jongere"moet ik al bijna afhaken tokkie, die gaan met pensioen als ze 45 worden. Volgend jaar dus...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja hoe moet je dat controlleren dan ?

 

Antwoord: Iedereen een kopie van ze paspoort opsturen naar sannie of stijlloos! (En erbij vertellen hoeveel planten je momenteel heb natuurlijk) :P :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is zoals zegge, kom politie, rol maar mijn kweekje op (als die info in verkeerde handen valt).

 

 

En hoeveel denk je niet zijn nog geen 18 en kruisen op sommige sites om iets te mogen doen toch 18 aan?

 

 

VEEL :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 nog beter. die van 16 moeten nog steeds de wiskunde sommen maken.

 

Haha, dat doe ik als 18+ ook nog :P

 

Maar ik ben het ook eens met de 16+ regel.

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is er ook een max. leeftijd? :P

 

Tokkie

 

haha..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Absoluut mee eens. Reden is het feit dat bij een wat ouder publiek"de "natte" dromen wat minder voorkomen wat een hele hoop onzinnig gezever bespaart.

Vind 16 zelfs nog laag, maar dat hangt natuurlijk ook wel van de persoon af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wil dit nou zeggen dat alle mensen op het forum die noder de 18/16 zijn een ban krijgen?! :P

zou er eigelijk niet aan moeten denken.. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
.. en geldt alléén voor nieuwe leden.

goed lezen cannakid... :P je mag blijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfieeww, maar ik las net in een ander topic dat er iemand een ban kreeg, die hier toch ook al een tijdje zat volgensmij, dus ik schork even :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

goede regel, gewoon effe groot worden :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

die had gelogen cannakid over zijn leeftijd dus :P :smoke

 

 

greetz bjorn

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, had een valse leeftijd opgegeven bij inschrijven en zegt dan in zijn topic doodleuk dat hij 14 is. Was ook een inschrijving van na 1 augustus (gisteren of eergisteren zelfs)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooh, sorry dat had ik niet gezien, nouja, gelukkig mag ik wel blijven :smoke :wOOt :smoke :P

thnx guys!! :P

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben het volkomen eens met deze regel. Als de site moet sluiten omdat de pliesie niet blij is met aanmoedigen van minderjarigen dan kunnen die zelfs niet meer meelezen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat een gezeik zeg! het moet hier niet op HD gaan lijken, ik heb er geen problemen mee, maar iemand van 15 kan al wel meer kennis hebben, en meer kweken achter de rug hebben dan iemand van 40.

 

Zolang ze niet irritant doen met de zogenoemde ''breezertaal'', en rare woord/zinsopbouw, maakt het toch helemaal niks uit! en btw hoe controleer je dat, bij sommige mensen zie je inderdaad wel dat ze zich nergens op voorbereiden, en dat ze zomaar allerlei rare dingen vragen, met erg veel foute woorden, en d's en t's omwisselen, ok die zijn misschien 13 a 14, maar so what? een goede kweek zullen ze voor hun 16e waarschijnlijk toch niet kunnen volbrengen, en als ze aan wiet ed. willen komen lukt dat toch wel.

 

En een beetje humor houd je ook nog wel aan sommige minderjarigen over, denk aan de appelmoes ed. allemaal erg leuk, fijn dat er iig niet al te streng op wordt nageleeft.

 

NEUS

 

Helemaal mee eens, zolang je er geen last van hebt waarom niet.

Er zijn er ook genoeg die de 30 gepaseerd zijn die domme dingen vragen, fouten maken, en zich slecht voorberijden.(zoals ikke) :P

 

Mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ooh, sorry dat had ik niet gezien, nouja, gelukkig mag ik wel blijven :wOOt :smoke :P :D

thnx guys!! :P

 

-grz- Kid

 

 

één voorwaarde kid!!!!

 

Je moet minimaal 3 nachten achter elkaar droog gebleven zijn 's nachts :smoke

 

 

tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

whahahaha tokkie toch :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...