Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
seba

Beginner Testkweekje (spaarlampen)

Recommended Posts

Ik denk dat je de plant beter in een pot kan zetten met gaten onderin. Ik denk dat er onderin je pot altijd water staat terwijl de bovenkant droog is en jij weer water geeft. Probeer ook een wat diepere pot te vinden, je kan de plant beter z.s.m. overpotten om de groei niet te remmen.

 

Als je de plant hebt overgepot, geef je 2 keer water via de bovenzijde en daarna kan je je planten gewoon uit een schotel laten drinken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

:lol: zo gezegd zo gedaan ... een pot gepakt met gaten erin .. schoteltje eronder en daar dan water in gedaan!!

Khoop dat dat gaat werken ... Maandag ofzo ga ik langs tuincentrum bloeivoeding kopen en als die dan in bloei staat dan ben ik al blij...

Bedankt voor jullie hulp :wacko:

Khoop alleen dat die de overpot heeft overleefd! :wacko: Bid met me mee ! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
schoteltje eronder en daar dan water in gedaan!!

tuincentrum bloeivoeding

 

Ik hoop wel tot je na een paar minuten het schoteltjes leeg gemaakt heb. En let erop dat het plantje nog klein is en daarom nog niet veel water gebruikt. Om de 2 a 3 dagen water op deze manier is genoeg, je kan ze best een dag wat droger laten staan.

 

En bloeivoeding uit een tuincentrum is vaak niet geschikt voor ons rokertje beter dat je naar een gs gaat

 

Waneer ga je je plant in de bloei zetten, meestal hoef je pas in de 2e of 3e week van je bloei te gaan voeden

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

Daar zal ik rekening mee houde...

Zou het een goed idee zijn om hem nu stilaan in bloei te zetten?

Want kheb gehoord dat die dan nog wel doorgroeid dus dan is dat mss beter... zodat die niet TE groot word (voor spaarlampen) maar bossig...

Ciao

seba

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig ZELFS JEZELF quoten, meer info? hier

Tis een vrouwke! :wOOt

Zoals de titel al luid is dit een testkweek ...

Ik heb ontdekt dat men kast te klein is en kheb em buitengezet ... zo staat hij er nu bij:

gallery_5407_473_192268.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet of buitenzetten nog veel nut heeft in dit jaargetijde. alks ik jou was zou ik de kast uitbreiden en verder binnenkweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...