Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
thepopesmokesdope

2 Buitenplanten Welke Bloeivoeding ?

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik heb nu een maand of 3, 2 planten buiten staan in 40 liter potten op men terras en ze zijn nu al een weekje ofzo vanzelf beginnen bloeien...

Nu ik wel graag een zo hoog mogelijk opbrengst (zoals iedereen :P )en dikke toppen maar ik weet niet goed voor welk een bloeivoeding ik het best kan kiezen ??

Men planten zijn nu alletwee 1,20 m hoog en lekker breed en ik heb ze nog nooit voeding gegeven...

Ik heb wat zitten rondkijken en heb op deze site: http://www.growshopalien.com/onlineshop/in...rget=front.html

veel bloeistimulators gevonden maar de keuze is zo groot :whistling :no misschien kunnen jullie mij helpen welke ik best neem voor men 2 buitenplanten die nog nooit gevoed werden ?

 

Ik dacht misschien zelf aan

Canna Terra Flores in samen werking met Canna pk 13-14 voor het einde van de bloei ?

Of neem ik beter Canna Aqua Flores A / B 2 dan Canna terra flores ?

 

Alvast bedankt op voorhand

 

greetz

the pope

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aqua is voor hydro, terra voor grond. Dus je kiest voor terra en dan is pk 13/14 een goede aanvulling.

 

HIER staat een goed schema. Let op: hoeveelheden die aangegeven zijn, zijn voor 10 liter. Als ze nog nooit voeding gehad hebben rustig opbouwen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vraag in de winkel naar Pokon, dat is bruin spul en dat meng je met water, en dat geef je aan je planten om de 2/3 weken,

 

Laats :no

Share this post


Link to post
Share on other sites
cardY.gif Bruno wil je alsjeblieft geen absolute onzin verkopen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je bevoorbeeld een buiten plant geen voeding geven maar tog laten bloeien??? want ik woon in belgie en het is nogal moeilijk om aan al die produktjes te komen...

 

growertjen

Share this post


Link to post
Share on other sites
cardY.gif Bruno wil je alsjeblieft geen absolute onzin verkopen?

Ik moet je toch even tegen spreken. Natuurlijk zijn er vele betere middeltjes, maar een vriend van mij heeft ook Pokon gebruikt en heeft hiermee goede resultaten behaald!

 

Volgens mij is Pokon niet geheel biologisch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

laten we even serieus blijven he... Ga jij eens naar een winkel een fles pokon halen. Prima geschikt voor de tuinplantjes en je rozen, maar toch zeker niet geschikt voor wiet. Zoals ier in meerdere verslagen al is gemeld geeft het wiet een scherpe smaak en is het zeker niet optimaal voor wiet. Voor 3 euro meer heb je een fles goede bloeivoeding. Als iemand vraagt "wat moet ik mijn plant geven" zal het laatste advies wat ik geef "pokon" zijn, en als ik het al geef dan zal ik erbij vermelden dat Pokon Biovoedsel in mijn ogen het enige alternatief is. Pokon maakt meststoffen voor perkplanten en gazons.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal ik ook absoluut niet ontkennen watisomhoog :lol:

 

In NL is dat geen probleem, maar wat als je nou niet in dit mooie kikkerlandje woont, zou het dan geen goed alternatief wezen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terra Flores is goed :lol: voor planten in de aarde, kost 7,50 duss verder niet moeilijk doen.. enne zo groot is belgie nu ook weer niet, je zit altijd wel binnen een uurtje bij een grensstad,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap niet dat sommige mensen in belgie zo moeilijk doen, bestel voor een paar euro meer zo'n fles of desnoods nog wat spullen erbij om de verzendkosten te drukken, op internet.. als je naar de coffeeshop moet ben je veel meer kwijt uiteindelijk, dus waarom niet het beste voor je planten?

Share this post


Link to post
Share on other sites
In NL is dat geen probleem, maar wat als je nou niet in dit mooie kikkerlandje woont, zou het dan geen goed alternatief wezen?

 

Nee. lol. Ook in Belgie kun je prima vloeibare meststoffen kopen die food grade zijn en ook op (gedeeltelijk) biologische basis. Er zijn in Belgie ook moestuintjes hoor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Idd! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...