Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

The Afghany Warrior

1 Kilo Uit Klerenkast Project $ Dus 1 Gram P/watt !

Recommended Posts

Zo'n pijp steekt er toch uit met zijn begin en einde of niet ?

 

Heb er geen ervaring mee ....

 

Hoe dan ook zo'n pijp is poreus om lucht door te laten mag je zoiets een beetje helpen ?

 

Dat bedoel ik ....

 

 

:no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie vraag Spock ...

 

Ik wou een sproeisysteempje aanleggen en laten aansturen door een tensiometer met electrische pulse uitgang.

 

Ik ga eerst nog een keertje ( had ik al gelezen maar sponsje was alweer vol.) de topic doornemen van Rataplan.

 

Laterzz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fotagrafe.

Leuk dat we kennis maken. Dit komt voort uit het begin van Peek. Toen hij nog een kleine rellert was hier op het forum.

 

Leuk hoor die groene vingers, hehehe.

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normaal reageer ik bijna nooit, laat ik aan jullie over en zou ik nu misschien ook moeten doen.

Toch kan ik mijn kritiek nu even niet voor me houden, omdat niemand met een mening naar buiten komt die ik ook heb.

1 Kilo op 1 M2, vind ik wel een beetje erg hoog gegrepen. Dan zou je bijwijze van spreken ook 1500 gram ervan af kunnen halen als je met 3x 600W werkt op 1 M2.

 

Het gaat natuurlijk niet alleen om de Lumen maar ook wat een oppervlakte blad kan met licht en of er een max is.

Zou er nog meer bladgroen in je blaadjes komen?

 

Waar komt de lucht vandaan die je aanzuigd?

Met CO2 werken zal lastig gaan met zo'n warmte ontwikkeling en zo'n klein hokkie)

Ik zal je met veel intresse volgen, bij mij past er nog wel een 600 watter naast. :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

TAW's kweekverslagen volgende is dat best mogelijk :no

 

op het oppervlakte van die kleerkast, hoeveel lampen zou je daar maximaal op kunnen hangen ??

 

TAW veel succes met de kweek ! en ik ga je weer volgen :P

 

KEEP THE GOOD SPIRIT UP ! :lol: :D

 

greetz thug :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zooo wat antwoord :no ik snap echt niet wat je daar nou mee bedoelt.

Bovendien ruk je mijn stelling uit verband door alleen die zin te quoten!

 

Ik heb aardig wat kweekverslagen van TAW gelezen en gevolgd en ik heb ook een hoge pet van hem op.

 

Oppervlakte kan best een beperkende factor zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het gaat natuurlijk niet alleen om de Lumen maar ook wat een oppervlakte blad kan met licht en of er een max is.

Zou er nog meer bladgroen in je blaadjes komen?

 

Waar komt de lucht vandaan die je aanzuigd?

Met CO2 werken zal lastig gaan met zo'n warmte ontwikkeling en zo'n klein hokkie)

Ik zal je met veel intresse volgen, bij mij past er nog wel een 600 watter naast. :no

 

Hoi Peaches,

 

Ik ben vereerd dat je reageert, met cooltubes kun je 2x 600 watters bedwingen in een klerenhok.

De verse lucht komt van buiten via het trappenhuis, CO2 komt voorlopig niet kijken het moet gewoon met verse lucht. De ruimtes eromheen gaan dienen als luchtbuffers mocht het straks weer gaan vriezen.

 

Ook zullen de lampen om en om aan gaan en alleen de laatste weken samen poweren.

 

OK dat was het wel ff ...

 

 

Groet

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het super wat je doet :no

 

Mogelijk is het,maar je kritische grens zal rond de 800 grammen blijven hangen.

 

Succes

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk expiriment Warrior :no

ga je zeker volgen, maar ga het je denk ik niet nadoen :P

iig succes, en op naar de kilo!!! :whistling

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

he poker,

suc6 he en die afghanse vrouwetjes zien er lekker uit :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik volg je topics met grote bewondering....en dit topic zal ik ook zeker volgen.

Succes TAW...van dit topic kan ik nog leuke dingen leren...thnX

 

Greetz, FLappie :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Met de hulp van dit forum en veel lezen moet het lukken. Ik heb nu echt goede moed dat het kan ... moet het alleen nog uitvoeren.

 

Via deze topic heb ik de ontbrekende factor gevonden.

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=11967

 

Als ik gewoon doe wat Atmo heeft gedaan dan kan ik met 20 vrouwelijke voorgebloeide zaailingen op 1 m2 en 2x600 watt ..

 

1 gram per watt halen .... das 50 gram per plant ... en dat is niet onmogelijk in de juiste omgeving met de juiste dosis liefde.

 

:no

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind het super wat je doet :no

 

Mogelijk is het,maar je kritische grens zal rond de 800 grammen blijven hangen.

 

Succes

 

greetz sannie

 

@ Sannie the SoilGod !!

 

Die kritische grens is te overwinnen met de juiste zaadjes .....

 

:P

 

:whistling

 

:lol:

 

O ja ik weet nu eindelijk waar die drainage slangen voor worden gebruikt. Ik was in de veronderstelling dat deze buizen in de landbouw juist worden gelegt op akkers die altijd maar onder water staan bij een normaal buitje.

Kennelijk kun je ze ook andersom gebruiken en door de buizen watergeven, en ga ik ervan uit dat dit dezelfde drainage slangen zijn. (?)

 

Ben een pot&soil fetish .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

het oppervlak is zo klein toch niet. Als je van het gehele oppervlak een aardebak maakt hebben ze 23,25X20,8cm de ruimte (indien rijen van 4X5).

Mijn zogeheten 11liter potten (waar echt meer in gaat), hebben een binnenmaat van 23X23 en zijn 26,5cm diep. Indien je een soort gebruikt die vrij rank is, je gooit op 12uur licht, 6uur de linker aan en 6uur de rechter voor het meest optimaal gebruik van je ligt en oppervlak. Nou ik weet het zo nog niet.

 

Als ik dit zou moeten dan, eh nee dat wordt hem niet. :no

 

Indien goede randapparatuur, goed plantenmateriaal (top stekken) en dit alles in de handen van, een zo te vernemen erop gebrandde, TAW. Dit wordt leuk.

 

Succes. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 grote bak aarde maakt de meeste kans denk ik , evenals zaailingen .

 

Het hoogte verschil dat je met zaailingen hebt is veel minder erg dan wanneer dat bij stekken het geval is . Zaailingen gaan efficiënter met licht om en geven over bijna de volle lengte ( tot 70 cm ) goede buds .

 

Zo heb je van die leuke uitschieters zoals deze plant bij een 1,5 liter fles :

tn_gallery_4254_232_18606.jpg

 

weinig blad veel buds tot diep in het gewas .med_gallery_4254_232_418695.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een zaailing is een appart individu,de ene kan velen grammen in de weegschaal brengen terwijl de andere veel minder doet.Het gemiddelde per plant zal wat lager uitvallen.

Ik kweek op 10 liter potten(10,5m2)en heb zaailingen gehad welke tot 90 gram droog brachten,dezelfde steke van deze moeder bracht gemiddeld 75 grammen op,het gemiddelde per palnt ligt nu wel veel hoger.

 

Laat me je voorstellen aan shack1;

med_gallery_7203_206_42604.jpg

 

Deze plant gaat over deze grenzen heen,een plant welke zulke mega hoofdbuds produceert dat ik der niet naar buiten heb gebracht vanwege de extreme knuppels welke gevoelig zijn voor rot.

Maar bij de juiste omstandigheden een geweldige plant.

Ze heeft 13 weken nodig om tot rijping te komen.

 

Ik doe momenteel niet veel met der en wil je dan ook voorstellen om na te denken of het de moeite is om der te adopteren.(ik heb 2 mooie dames staan).

 

greetz sannie

 

Het hoogte verschil dat je met zaailingen hebt is veel minder erg dan wanneer dat bij stekken het geval is .

 

Daar ben ik het helemaal niet mee eens.

Een stek is een kopie van der moeder,en zal daarom veel uniformer wezen als zaailingen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ho ho ho ,

 

We gaan er niet over vechten .... :no

 

Er zijn kennelijk opties om meer uit een halve vierkante meter te halen dan ik gewent ben.

Dat is het alle aller belangrijkste op dit moment.

Tijd en voorgroei maakt nu ff niet uit het gaat puur en louter om die gram per watt.

 

:whistling

 

En het kan !!!!!

 

Bedankt voor de reacties tot nu toe .. kan echt niet meer wachten.

 

Moet helaas de hele week werken en heb geen tijd om aan Project $$$$$ te werken maar daarna gaan we met warp 8 verder.

 

Groet

 

TAW

 

ps: @ Sannie je weet me te vinden er is plek voor adoptie ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee afghany warrior ik zou wel wat over die cv buizen doen

die worden bloedheet in de winter

je heb van die grijve mantels ervoor

 

 

 

groet kc :whistling :no

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een zaailing is een appart individu,de ene kan velen grammen in de weegschaal brengen terwijl de andere veel minder doet.Het gemiddelde per plant zal wat lager uitvallen.

Ik kweek op 10 liter potten(10,5m2)en heb zaailingen gehad welke tot 90 gram droog brachten,dezelfde steke van deze moeder bracht gemiddeld 75 grammen op,het gemiddelde per palnt ligt nu wel veel hoger.

 

 

greetz sannie

Daar ben ik het helemaal niet mee eens.

Een stek is een kopie van der moeder,en zal daarom veel uniformer wezen als zaailingen.

 

greetz sannie

 

haha nee , je vat me verkeerd , ik zeg ook niet dat zaailingen net zo uniform zijn als stekken, dat zou ook vreemd zijn . Ik wil aangeven dat de hoogte verschillen bij zaailingen niet iets zijn waar je je druk om moet maken ,terwijl indien je met stekken grote hoogteverschillen zou hebben dit wel eerder een probleem wordt .

 

 

Je kunt meer zaailingen per M2 plaatsen , oa vandaar dat ik niet met potten kweek want dan zit je vast aan een lager aantal . Zelf denk ik dat je met het juiste gestabiliseerde ras zaailingen meer opbrengst kunt halen dan met stekken . 350 gram droog van slechts 0,43 M² geeft aan dat er veel mogelijk is met zaailingen . Mijn overtuiging heeft ook te maken met een tuin zaailingen die ik bij een andere kweker heb gezien, daar stonden er 40 per M²

 

Bij kruisingen tussen planten die veel van elkaar verschillen zullen de verschillen ( de eerste generatie) erg groot zijn onder de nakomelingen ,dit wil je niet in een tuin vol zaailingen . Een stabile soort is dan aan te raden ,die zijn ook op hetzelfde tijdstip klaar . Er bestaan rassen die bijna (90%) net zo unifrom zijn als stekken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D cool idee, less is more.. :wOOt

 

al jaren promoot ik deze stelling en het is leuk om te zien dat er vele zijn die dit nu ook navolgen..

Zelf ben ik bezig met iets dergelijks, een kilo plant is me doel :lol: , en dat dan wel in een groeiperiode die gelijk staan aan de bloei periode.

Zelf heb ik wel meer ruimte beschikbaar gesteld voor dit plan, zo'n 1,2m bij 1,1. alleen de hoogte is minder..

tot nu toe hangt er 1 keer 600 in deze kast, maar als de ''KILO-dame :P is volgroeid om de bloei in te gaan komt er een lamp bij te hangen..

11 weken groei in scrog, waarin wekelijks alles getopt wordt moet het doen lukken, denk ik..

 

 

TAW, ik volg deze topic met plezier... :no

 

Suc6 met de kilo.. ;)

 

BTW, vroeger toen een brood nog 1,5 gld koste. was er op Hennepdesk ook al eens een kilo race..ghehehe.

Dit speelde toen onder de I-grow fanaten.

Niemand haalde toen de kilo :whistling , binnen het oppervlakte wat I-grow biedt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

[offtopic]dat klinkt erg interessant dokkie, post je ergens fotos oid zodat we een beetje op de hoogte kunnen blijven?[/offtopic]

Share this post


Link to post
Share on other sites
[offtopic]dat klinkt erg interessant dokkie, post je ergens fotos oid zodat we een beetje op de hoogte kunnen blijven?[/offtopic]

 

Zekers....effe de Highlife voorang geven en ik poost het daarna op WF..

Het begin is al gemaakt, de kilo plant is een Santa in 1m² scrog..

Ze is nu nog klein (40cm ofzow),maar dat zal snel veranderen..

 

@TAW,,,ben je ook van plan om ze te buigen en binden, of laat je ze los groeien?

 

:no

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...