Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
seba

Stomme Grappige Vraag :d

Recommended Posts

:no ik heb een mss wel stomme vraag ... ik wist dus gelijk ook niet waar ze te plaatse dus zet ik het hier :lol:

Bestaat er een land waar wiet gewoon op velden groeit... Of zijn er zo van die wietvelden die blijven staan en niet worden gepikt door de politie :P ?

(een beetje zoals in die film : the beach ... mmm... moet heerlijk zijn)

Ciao seba :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P haha waar moet ik me inschrijve voor mee naar dat eilandje te gaan

 

Maar ze zegge toch dat jamaica zo een wietland zou zijn :no ook geen velden daar? :lol:

:whistling spijtig

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahnee, heb al gekeken om voor m'n eilandje eigen wetten te maken, en dit is mogelijk!!!

 

Ik neem gewoon het wetboek van een "normaal land" en schrap het wiet-deel :whistling

 

 

mja wel nog moeten sparen, en nog lang leren :no

 

Zou een chirurg dat ooit kunnen kopen?

 

Wel, misschien een wietkwekende plastische chirurg :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ligt eraan of jij een legaal of een illigaal veldje zoekt. Spanje heeft een grote (geloof legale) kwekerij moet je maar eens zoeken het filmpje staat hier ergens op de pc.

 

Ook in Marokko zal je nog mooie grote velden tegen komen hoog in de bergen aangezien de politie daar toch niet/nauwelijks komt :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoorde ook dat er nog een tuin van cesar is ofzo ejn dat daaar ook veel wietplanten staan

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar banananas is van plan een eilandje te kopen :specool

 

 

Misschien een tof project.... Eens berekenen hoeveel wiet we allemaal samen moeten verkopen om een einland te kunnen kopen waar we met 't ganse wietforum naartoe verhuizen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hopelijk zitten er hier dan ook boeren op het forum, we moetten ook eten verbouwen dan..

wel erges warm he.. en idd een normaal land..??

en bananas waar haal jij je frietvet vandaan dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh, je kan leven op wiet alleen hoor, als je maar genoeg wiet rookt, eet, anaal/oraal inneemt, rauw opeet....

 

 

we zetten overal space- voor ieder gerecht :specool bekom je spacefrietjes spacekroketten spacetomaten spaceaugurken spacezalm spacesnoek spacekokosnoten spacewatermeloenen :blink:

 

 

Ofnee,

 

We starten een wietforumkas op!!! We openen een rekening voor een zogezegde VZW daar stort iedereen een bedrag op, dan krijgen we ieder jaar 2,5 procent hierop, stel dat we nu 50000 euro hebben op dat rekeningetje (met al die broodkwekers hier) elk jaar 2,5 % reken maar uit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

een eiland kopen loopt toch al gauw op in de miljarden hoor... :blink: misschien wil bill gates wat doneren voor ons ideetje als we zeggen tegen hem dat hij aardig wat wiet krijgt toegestuurd elke maand van ons.

een wietkwekerij waar alle forummers aan meewerken :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

we kopen met zn alle gewoon een boot en veroveren gewoon een eiland.. als er indianen zijn brengen we natuurlijk de vredespijp mee met de special herbs.. g070.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

boot of eiland? :specool

 

land in zicht:

mini-bikini.jpg

 

 

 

schip ahoi:

Royal_Evolution_023.jpg

en die boot kopen we niet die kapen we ook gewoon..

Share this post


Link to post
Share on other sites

een mini string patata man .. je loopt achter.. :specool

 

de meeting? laten we eerst even 5 jaar sparen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

clit-dekkertje vind ik betere benaming :specool

 

(doe dat es als man aan, hahahaha(al zal er van bambi niet veel te zien zin :specool :verrygood (alhoewel die italianen :smoke )))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als Bill Gates doneert kunnen we ook in ons klimaat kweken in de kas van Windows.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...