Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

growertjen

Spacecake & cannamelk

Recommended Posts

als ik een spacecake,cannamelk(choco :no ) maak dat ik dan hetzelfde effect heb als bij roken en even snel??

is dit dan het gezonde alternatief voor roken???

 

growertjen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk komt het effect veel later als je rookt merk je het gelijk en met een spacecake merk je het pas na een uur ofzo..

 

Verder heb ik gehoord dat het effect veel harder aankomt maar daar weet ik verder ook nix vanaf..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het effect is ook wat anders dan roken, minder vermoeid ... wat actiever en bij grote hoeveelheden een stuk meer space effect :no.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb andere ervaringen dan SnipedDragon. Ik ben van spacecake meestal juist compleet verlamd. Vaak zelfs niet eens zozeer in m'n hoofd, maar echt m'n lichaam wat dan gewoon met geen mogelijkheid meer vooruit te branden is. Maar het punt bij spacecake is dat iedereen een ander recept heeft, de manier van wietboter maken verschilt, de gebruikte wiet verschilt, de dosering verschilt, etc. De ene spacecake is de andere niet dus...

 

Ik denk wel dat het 'gezonder' is want je ademt tenslotte geen verbrande koolwaterstoffen in. Ook kan het zwaarder vallen omdat bij je bij cake alle werkzame stoffen binnenkrijgt en je bij het roken maar zo'n 40% opneemt.

 

Probeer het gewoon eens in een vertrouwde omgeving. Mocht de cake dan zwaarder vallen dan verwacht, kun je in elk geval rustig even gaan liggen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

van een goed gevuld plakkie spacecake ga je goed spacen,

niet te vergelijken met roken,roken valt dan in t niet vergeleken met t effect van een cake.

eten is velen maler sterker en kan tot 18 uur lang aanhouden,

met mijn wietboter heb ik t van velen al gehoord,18 uur van de kaart,stoned wakker worden en een halve dag nog stoned wezen.

 

waar voor je geld dus,

of gratis,met knipafval,even goed als met toppen

 

greets

lee :P :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben maar 1x out gegaan en dat was van spacecake.., een maatje had heel veel purple nog liggen en het was niet lekker , toen heeft hij van alles een botertje gemaakt en 1 cake van gebakken.

In de bus naar school die halve cake opgegeten , en na 2 uur in slaap gevallen achter een groot scheikundeboek. De gene die mij toen les gaf het me gewoon laten slapen en er zijn zelf 3 andere klassen geweest na ons, om 16.30 werd ik wakker gemaakt door de schoonmaker en die vroeg of ik naar huis wou gaan :smoke

 

Ik rook heel veel maar dat cakie heeft me de das om gedaan, wees erg voorzichtig met het eten van THC want je weet nooit hoe het uitwerkt. De 1 kan heel veel hebben en de andere bijna niks.

Je krijgt er wel een ander soort lachkicks van die met niks te vergelijken is , alleen dat is al de moeite om het te gaan uitproberen. EETSE en :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk inderdaad uit met die cake,

Ik blow al zo'n 10 jaar en heb laatst voor het eerst een spacecake gebakken volgens recept bakken met baard(youtube).Zat ongeveer een hele soepkom wiet(eigen teelt 5 plantjes in de tuin)in!

Met mn domme kop niet eerst ff gechecked wanneer dat spul begint te werken.

Hij was erg lekker dus na een half uurtje nog een plakkie genomen.

We waren om 2345 begonnen met eten en 3 plakken verder om 0130 begon i pas te werken.

In het begin echt vreselijk zitten lachen om een brokkie cake (dachten dat er rozijnen in zaten!)

Alles voelt als een relaxte vertraging, begonnen skie bewegingen door de huiskamer te maken en kaarsen uit te blazen die niet eens aan stonden.

Kep echt gelachen met een maatje van me (die iets minder dan mij op had)

Na een paar uur spacen begon ik last te krijgen van een dejavu (denken dat je iets al hebt meegemaakt)

En dat ging maar door werd er behoorlijk angstig van en besloot naar bed te gaan om het er uit te slapen (heeft me bij paddo's ook welleens geholpen).

S'ochtends rond 0600 werd ik wakker doordat ik heelveel moeite had met ademen en dacht dat we koolmonoxidevergiftiging in huis hadden!

Mn vriendin ( die niks had gegeten) stond zich klaar te maken voor der werk.

Kom ik in een keer binnenstormen en alle ramen open knallen!hahaop mn knieen bij het raam gezeten met mn kop in de wind.Het leek wel of mn longen verlamd waren.

Was echt kut eraan heb ze gewoon gesmeekt om een ambulance!

Die wouden niet komen(terecht) omdat het vanzelf over zou gaan.

Pas om 1500 kon ik weer een beetje normaal ademen maar ben er echt nog zeker 3 dagen van het padje af geweest.

Ik wil het opzich nog welleens proberen omdat het ook gewoon lachen is om met een maatje zo op 1 lijn te zitten maar dan wel in mindere mate.

Kep best wel wat soorten drugs gehad (pillen,paddo's,MDMApoeder,coke) maar ben nog nooit zo vaag in mn kop geweest als van die spacecake.

Ik raad het niemand af maar kijk uit met de dosering.

veel plezier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd, ben je een ervaren blower, kan je zonder probleem en plak wegsnoepen( als je de cake in 15 plakjes snijd) bij beginners, zal ik een dunner plakje nemen, en een uurtje later kijken hoe je je voelt. Bij blowen, krijg je na tien minuten een extra kick.. bij spacecake is dat half uur later, als ie begint te werken. het kan tot 12 uur erna nog te merken zijn. Ik heb t zelfs een 18 uur gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan niet vaak genoeg herhaald worden:

Lees de stickies !!!!

Zeker voordat je met recepten begint te experimenten.

Een gewaarschuwd mens telt voor 2.

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb andere ervaringen dan SnipedDragon. Ik ben van spacecake meestal juist compleet verlamd. Vaak zelfs niet eens zozeer in m'n hoofd, maar echt m'n lichaam wat dan gewoon met geen mogelijkheid meer vooruit te branden is. Maar het punt bij spacecake is dat iedereen een ander recept heeft, de manier van wietboter maken verschilt, de gebruikte wiet verschilt, de dosering verschilt, etc. De ene spacecake is de andere niet dus...

 

Ik denk wel dat het 'gezonder' is want je ademt tenslotte geen verbrande koolwaterstoffen in. Ook kan het zwaarder vallen omdat bij je bij cake alle werkzame stoffen binnenkrijgt en je bij het roken maar zo'n 40% opneemt.

 

Probeer het gewoon eens in een vertrouwde omgeving. Mocht de cake dan zwaarder vallen dan verwacht, kun je in elk geval rustig even gaan liggen...

ik durf te wedden dat jij ook de boter trekt uit een enorme berg afval die 5 uur net tegen het koken aan met 2 blokken boter dr in

dit is het recept waarvan ik maar een beetje nodig heb hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...