Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

Budshots Sour Diesel

Recommended Posts

wat een prachtige plant sativabelieva :(

 

Wel vreemd dat ze echt dikker worden aan het uiteinde, niet de klassieke colafles vorm.

 

Heeft die lagere temp. en paarse kleur eigenlijk nog enig effect op de plant zelf? Groeit/bloeit deze beter en is de wiet ook anders? Vind het er altijd heel speciaal en mooi uitzien dat paars met groen.

 

:) y

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijdens het eind van de bloei heeft Diesel altijd paars blad, goed teken dus :)

 

Vette plant zeg :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die toppen ploffen aan het einde... ze beginnen normaal... langzaam worden het monsters met pimpelpaarse puisten... en ze hebben nog 2 weken te gaan...

 

Zo paars worden ze alleen bij lagere temps... ik heb er 2 naast elkaar... de ander dichter onder de lamp is meer geel...

 

Opvallend is de groffe budstructuur en vette calyxes van deze stek:

gallery_7203_424_42156.jpg

 

 

 

Ter vergelijking de bagseed Diesel nog een keer:

med_gallery_7203_424_14626.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze Diesel grow doet me terug denken aan een voor mij nog immer legendarische Sage 'n Sour grow in 2005... lijkt me duidelijk waar deze SnS haar paarse puistenkop van had gekregen...

 

gallery_6144_1464_11691.jpg

 

gallery_6144_1464_33548.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

slik..die wil ik.... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die was echt lekker :whistling

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier een NYCD F2 van Eskobar... door bon... deze pheno ruikt heel erg sterk naar de originele... de smaak blijft een beetje achter... bon vertelde me dat hij nog een pheno had die minder goed ruikt maar beter smaakt... ik ben er zeker van dat je met een ruimere selectie een pheno kan vinden met de juiste geur en smaak...

 

med_gallery_6144_2861_525382.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een paar weken geleden was ik in de Melkweg... bij een live hiphop show... van Capone 'n Noreaga... CNN... voor het eerst in Amsterdam gaan die rappers uit de pan... ik stond dicht bij de backstage deur... elke keer als die open ging kwam er vette wiet op me af... later draaide Capone een joint on stage draaide... en Noreaga verklaarde dat Sour Diesel zijn favorite smoke is... en liet heel het publiek meezingen: "We're smoking Sour"... ik had grote lol, maar ik weet niet of heel het publiek Sour Diesel kende... ik rookte mijn pijpje met hash... voorzichtig, want ik had al gezien dat de beveiliging jongetjes die aan de zijkant sigaretjes rookten waarschuwden... het blijft raar, dat rookverbod...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...