Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bennie

Waar Verstop Jij Je Stash?

Recommended Posts

Ik woon niet meer thuis, en krijg enkel blowend bezoek,

de oogst gaat dan ook gewoon in de kluis.

Naar feestjes, werk en andere activiteiten steek ik het in het batterij-vakje van mijn camera,

ben al 5 keer tegengehouden zonder dat ze het vonden (hout vasthouden maar) ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

verstop het onder je toetsen bord met een plakbandje ofzo dat werkt goed :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

mn stash steek ik in een encyclopedie van 1000 paginas, met ongv. 260 uitgesneden paginas.

Als ik naar school ga zit er altyd een zaklamp zonder batterijen met voorgerolde joint in mn boekentas :rofl

-> omdat ik het soms erg onhanding vind om buiten te rollen, dan heb je altyd last met voorbijgangers of de wind ed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die met die zaklamp is goed haha! Maar ik heb het altijd gewoon in mn jas zitten, niemand die dr kijkt :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom nooit op dit forum,maar zat beetje stoned te checken.

 

heb altijd dit probleem gehad, ben samen met me broertje(wonen allebei nog thuis) echt pro geworden in die 4/5 jaar :blink:

 

Een tip, berg je shit niet altijd op dezelfde plek op, maar denk dynamisch.

Ikzelf doe mn shit in een tshirt, die leg k naast me bed. Voor t slapen gaan rook k een halve uit me raam, sms k me broertje(hij zit het raam recht boven mij), hij laat een buisje zakken aan een touwtje, en ik doe de andere helft erin zodat hij de rest op kan smoken :lol: Uiteraard betaalt de ene keer de een de andere keer de ander.

 

Oja over verstoppen, ik zeg niet verdacht doen is belangrijker dan een waterdichte spot hebben, zeker als je ouders niks vermoeden. Mijn wiet, pokko's, tip, vloei heb k eigenlijk gewoon altijd bij me, meestal in t voorvakje van me tas, laat de wiet niet thuis liggen als je er zelf niet bent, dan kan het nauwelijks fout gaan :P

 

sorry voor t lange verhaal, er zal ook wel niet zoveel van kloppen, ben nog beetje skaf.

 

Peace iedereen, blijf smoken maar alleen niet als je serieus moet blijven/scherp wil kunnen communiceren.

 

laters :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Pak een schoolboek (dikke) leg het erin.

-doe het in een parfumdoosje

-ouwe sokken (wie the fuck kijkt daar nou in)

-in je computer verstoppe

-portomonee

-boven op een grote kast leggen

 

er zijn 1001 manieren, ik die het altijd gewoon in men portomonnee, lekker simpel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou het niet in een ouwe sok doen

 

zeker niet als je nog thuis woond

 

anders gaat het zo mee met de rest van de was de machine in

 

groeten

 

skunkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Verstoppen? :D

 

:verrygood ja gewoon eerlijk zijn en vertellen hoef je ook niet moeilijk te doen om het te vertopen probleem opgelost.

werkt al 4 jaar lang geweldig raak je het nooit kwijt en je bent geen half uur veder als je er 1 wil roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon op me salontafel in een kistje

staat netjes op tafel en alles past er in

vloeitjes,tips, wiet, hash aansteker noem maar op

jongens we zijn geen kleuters meer hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

in een cd doosje van De Muze

gratis gekrege met kerst <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik verstop t in m,n uuuuuuhm stash?

 

klikkerdeklik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon in de rugzak, aparte 'deel' (je weet wel, rugzakken bestaan minstens uit twee delen). 't Is toch niet alsof je ouders in je rugzak zitten te kijken, en ik heb ineens altijd alles wat ik nodig heb mee. Het enige nadeel is dat m'n wiewiedeel meestal vol zit met afgescheurde tipjes & tabaksresten die uit het zakje zijn gevallen. Mss zit er ondertussen wel al een volwaardige grammetje groen in ook. ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha... ik pleur het gwn in mn bureau laadje:D

 

2 jaar terug had k ook zakje wiet overal in mn kamer liggen voor een half jaar (blowde toen nog niet)

maar ze zeiden dr ook nix van, en als ze dr nu achter komen jammer dan.

 

het enigste waar ik dan bang voor ben is dat ik geen plante meer mag, en dan heb ik het erover als k stoned tuis kom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik verstop t in m,n uuuuuuhm stash?

 

klikkerdeklik

 

Dan ben je toch niet volledig

 

stash (stsh) Slang

tr.v. stashed, stash·ing, stash·es

To hide or store away in a secret place.

n.

1. A secret place where something is hidden or stored.

2. Something, such as money or an illegal drug, that has been hidden or stored.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In een lege drive van de computer, klepje ervoor weg, en je hebt ruimte voor, je stash, vloei, een pakje sigaretten, en zelfs een asbak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in me scooter natuurlijk ;)

of in parfun doosje, handig voor geur.

 

als je het groots wil aanpakken in de kruipruimte.

 

gerolde joints altijd in een pen zonder schrijfsel erin...

 

gr B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kheb zo'n design kast B) met 45 kleine vakjes er in, dus ff boterhamzakje erom heen en klaar :lol:

 

 

en dan vergeten in welk vakje het gelegd heb whahahahahahahaha lekker :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk niet dat state of mind daar, 3 jaar na dato, nog hard om zal lachen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik verstop het niet. ligt meestal gewoon op de vensterbank & anders achter de zetel op mijn kamer..

 

Want soms zaagt m'n moeder dat iedereen het kan zien, dus 'verstop' ik het :lol:

 

Hawky

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb 2 grote kleding kasten staan op mn kamer op de bovenste klank heb ik een kluis staan daar zit t is en daar onder licht n lake voor dat k die kluis kan schuiven zonder dat iemand t hoort XD

en ik heb een deken ervoor gepropt dat je die kluis niet ziet staan..

alleen dat deken ruikt wel naar wiet zeker nu met mn ww en bubble in de kluis XD

en al mn kleren ruiken er naar maarja dat boeit niet :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel vroeger toen ik thuis woonde verstopte ik het in de lift in een soort onderhanger van een lamp voor de lift.

je kon zeg maar precies met je vingers onder die lamp om een zakje weg te frommelen.

dit ging lange tijd goed maar blijkbaar was er nog een bewoner die dat plekje ook wel mooi vond en mijn stash had gevonden :verrygood

daarna nam ik het maar mee naar binnen,daar lag het veilig in de holle buis van mn bed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in mijn pakje sigaretten, komt toch niemand aan, er rookt niemand anders hier in huis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...