Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bennie

Waar Verstop Jij Je Stash?

Recommended Posts

dan is u wellicht in een vorig leven

een eekhoorn geweest.

houd je er notities van bij?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Weetje , als je het te goed verstopt dan vind je jare later terug , soms lekkerder maar soms niet meer te roken :) :) :D

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

in mijn gitaar... ff schudden en t zakje valt eruit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het antwoord ligt al in de vraag besloten.

Stash stash je in een stash.

 

Anders is het niet eens stash, maar gewoon hash

(ja of wiet, maar dat rijmt niet).

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb gewoon een stapel dvd's in mijn kamer, en mijn stash stop ik er gewoon achter, maar ik heb nooit meer dan 3 gr. dus er kan niet echt een geur vanaf komen..daar hoef ik me dan geen zorgen over te maken <_<

 

ik heb gewoon een stapel dvd's in mijn kamer, en mijn stash stop ik er gewoon achter, maar ik heb nooit meer dan 3 gr. dus er kan niet echt een geur vanaf komen..daar hoef ik me dan geen zorgen over te maken :lol:

 

ik heb gewoon een stapel dvd's in mijn kamer, en mijn stash stop ik er gewoon achter, maar ik heb nooit meer dan 3 gr. dus er kan niet echt een geur vanaf komen..daar hoef ik me dan geen zorgen over te maken :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

:j Vroeger toen ik nog thuis woonde en me ouders niet wisten dat ik blowde,laat staan andere drugs gebruikte,verstopte ik mijn weed etc in me discolamp :lol:

Dacht altijd dat het een veilige plaats was,het on/off knopje stond toch op off?

Op een dag,als zovelen,draai ik de onderste bol eruit om me stash te pakken,krijg ik me toch een optater!Ik stond in 1x aan de andere kant van m'n slaapkamer.Het knopje stond idd op off,maar de stroom komt natuurlijk ergens binnen <_<

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn moeder vindt et niet ijn dat ik blow en als me vader et weet sta ik op straat,

daarom heb ik een lege deobus opengemaakt, dingen eraf gehaald en hol gemaakt.

daar me wiet en shit in, dop er weer op draaien en voila.

niemand die daar achterkomt.

 

zo heb ik ook wat wiet meegesmokkeld naar Rome B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is toch een forum voor boven de 18?

 

Voor wie moet je het verstoppen dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thuis steek ik het in een oude computercase, op internaat zat het ook in die Playstation Extension Bay (heb ik eens gevonden toen ik heel erg rap m'n stash moest verbergen). Ik had ook een brede snede gemaakt in m'n oude zetel en als ik m'n hand onder het mousse stak was er daar een hele ruimte vrij. Handig!

 

Dit is toch een forum voor boven de 18?

 

Voor wie moet je het verstoppen dan?

 

  • Sommige mensen wonen nog thuis of studeren verder, dergelijke. De kans is altijd groot dat de ouders eens langkomen.
     
  • Maar de meesten hier verstoppen het gewoon omdat ze niet willen dat hun stash door grootmoeder opgerookt wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

verstoppen is een groot woord, ik heb een heel fijn rol kistje gekocht in Groningen. deze staat tussen 2 theedoosjes in op de vensterbank. nou maar hopen dat oma zelf geen thee gaat pakken :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een blikje in mijn tas zitten .... zit alleen net iets te veel in B) normaal heb ik max 5 gram op zak, momenteel 10 tot 15 gram

 

en verder dwaalt er hier in huis in de fruitschaal ook nog wel wat rond

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah, let op met het verstoppen in de PS extension bay, kan slecht aflopen, net zoals met je PC :verrygood

Had men pc aangezet en riek ineens jack herror in heel de salon :lol:

Nu bewaar ik em gewoon in men nachtkastje :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb t in 5 weck potten zitten

gewoon in mn lade :lol: :verrygood

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verstoppen ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja precies kees

 

 

verstoppen?????????????\

 

haha hihi

 

gr damian

 

ps voor mn vrouw wel ja8* :verrygood :lol: :lol: :lol: :huh: :huh: :o ;) :D :rofl :rofl :rofl :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommige oma,s zijn top, zo ken ik er een die zelf kweekt en al 30 jaar knipt, deze oma knipt haast sneller als een electrische machine.

En mijn eigen oma (r.i.p) gaf mij vroeger al ''ROOKCENTJES'' een topvrouw dus...?

 

Even ontopic de beste plek om te verstoppen is in me longen...

 

Mvg Azarias

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verstoppen? :D

 

ja vroeger toen ik nog 16 was moest ik het verstoppen anders flikkerde mijn ouders het door het toilet.

daar werd ik natuurlijk niet vrolijk van,dus had ik een erg dikke roman uitgehold tot een kistje en die stond gewoon op de plank tussen de andere boeken :D niemand die het ooit zag

nu heb ik gewoon mijn weckpotten op de slaapkamer:daar is het wel fijn wat wietlucht hehe.

ik verstop het voor mijn familieleden omdat ik samen met hun wil roken en niet hun in hun eentje zonder mij... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe dit vind ik zo relaxed aan een forum, je leert zoveel nieuwe dingen dat je bijna niet meer gepakt kunt worden :lol:

thuis gepakt worden wordt moeilijk ;) maar als je het bij je hebt en je wordt gefouileerd? wat doe je dan? ;)

(heb het al een paarl keer meegemaakt en hééééél véééééél geluk gehad!

 

waar verstoppen jullie het voor onderweg? bij ons is politie niet meer mild, direct fouileren bij een vermoeden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In me pottie.

potje_bedrocan_400.jpg

 

Pottie zit in me zak.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo'n pottie wil ik ook , altijd handig mocht je een keer worden aan gehouden :lol:

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je geen potjes te veel ? ;)

Verstopte het vroeger in mijn lamp tot ik een dag deze per ongeluk de ganse schooldag had aangelaten , je kan wel raden wat er met de wierie is gebeurd . :lol:

 

Jony Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was 16 .......half kilo te drogen in mijn kamer, zeiden mijn ouders, jonge doe die deur eens dicht, al die stank.....

 

nooit een probleem geweest, niks verstoppen, gewoon open en bloot, zelfs een grote plant in de voortuin die wel weg moest van mijn ouders want er kwam zoveel jeugd in ons zo rustig straatje.

 

al dat spastische gedoe, ook nu kan de smeris en alle buurtgenoten mijn buitenplanten zien, heb er 5 staan ( nou jah straks dan weer he...) al dat gedoe, totdat je een boete krijgt dan piep ik wel anders hahahahaa

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha vroeger wel verstoppen, tja waar stopte ik 't toen..

in me schoen ofzo ;)

 

Maar gelukkig had ik nog een broer die mij voorging en al veel

blowde toen ik 't nog niet deed. nu is 't ook geen probleem

meer, wat je met praten al niet kan bereiken :D

gewoon eerlijk vertellen is 't slimste, dan hoef je ook niet

meer zo stiekem te doen terwijl later blijkt dat 't toch niet

zo erg is :wacko:

 

nu gewoon plantjes in de tuin niks aan de hand :wacko:

 

ciaoo :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...