Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bennie

Waar Verstop Jij Je Stash?

Recommended Posts

Momenteel verstop ik al mijn stash in zo'n mapje waar je zo 20 cd's in kan steken maar waaruit ik het plastiek heb gehaalt en dat leg ik vanonder in mijn schuif, maar ik denk dat ik de truk met de ps2 ga gebruiken, is gewoonweg geniaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah die is inderdaad goed gevonden..

Is het in de kast van je comp niet een goede plek? Of word het dan door de vents rond geblazen? De geur dan hea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger toen mijn ouders het ook niet mochten weten deed ik het altyd in zon klein tasj van bjorn borg en die had ik altyd standaard bij me dan zijn er ook geen zorgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb mijn zooi gewoon onder mijn bed :)

Elke keer als ik de slaapkamer binnen loop ruik ik een lekkere wietlucht :specool

Sja, 90 gram wiet produceert heel wat geur haha :)

 

Jahbless ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha dat van die PS2 is een goede ik wist niet eens dat ik die ruimte daar had (heb ook een PS2) mooi om er spullen in te bewaren inderdaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan ook, als je een poster heb daar achter een klein dun schroefje heel ver de muur in slaan en dan hang je je zakje met wiet eraan, er zit in zo'n zakje altyd een gaatje aan de bove kant en zo niet maak je die even. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bewaar het in de dvd van How High en die staat gewoon in de kast :(

 

Regards

zzz16

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben 1x betrapt toen mn moeder mn gymtas uit ging wassen omdat die helemaal vol modder zat, normaal kwam ze daar nooit aan dus dacht ik dat het daar veilig lag. De wereld was te klein, mn ouders waren zoooooo pissed...

 

Tegenwoordig verstop ik het onder mijn bureau, dat is helemaal dicht, en onder de ondersta la is nog een ruimte van

+/- 10 cm hoog je kunt er alleen bij als je de ondersta la er helemaal uit trekt, en aangezien dit nooit gebeurt ligt het daar perfect! :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

die van jou is ook chill :showoff:

 

echt té grappig eigenlijk :P

zéker na net een jonko

 

 

en inderdaad, wietzakje met alleen tape ga je ruiken... moet je minstens een stuk of 4-5 boterhamzakjes om heendraaien gok ik...

Share this post


Link to post
Share on other sites

iemand die ik ken verstopte alles in z'n radio op z'n kamer, daar heb je een vakje waar je baterijen moest in plaatsen . die stak alles daar in, klepje trg toe en niemand die het kon zien;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu een nieuwe:

 

Ik heb een iPod mini, maar die is helaas kapot

dus wat heb ik gedaan? opgengemaakt aan de onderkant, en alles er uit gesloopt.

Toen het schermpje zo dun mogelijk gemaakt en terug gelijmd, en het clickwheel terug gelijmd.

Dun stukje plastic op maat gesneden en er in gelijmd.

Nu hoef ik het onderste klepje er maar af te halen en dan zie ik daar mijn stuff zitten :showoff:

 

Er past niet veel in, maar zo kun je wel een gram of 2 kwijt zonder dat iemand iets vermoed :P

CORRECTIE: als je de wiet in het zakje een beetje goed verdeeld en beetje crushed kun je wel meer meenemen!

Lange vloei en shag gewoon in je broekzak want daar geeft toch niemand iets om en klaar is kees!

 

PS. let wel op dat je schermpje niet beschadigd, dit zou natuurlijk jammer zijn, en let op met het lijmen dat niet je hele scherm wit uitslaat van de lijm!

Share this post


Link to post
Share on other sites

weetje wat para is, als je flink stronken bent, en je verstop je wiet, en je weet de dag daarna niet meer waar je het verstopt hebt.... vond ik het na een half jaar in de computerkast van mijn oude pc:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je echt sneaky wil zijn... transformeer een boek: met een stalneymesje kan je gaten in het boek (wel binnenin) znijden, zo kun je vakjes maken voor je lange vloei, je baggie en je tippies wel zorgen dat t boek goed dicht blijft zitten in de buurt van ouders^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je doet het gewoon niet meer stealty maar gewoon geurvrij :verrygood

 

Gekocht bij marskramer, een doorzichtig bakje met 4 clipjes om het deksel vast te zetten.

dit zit er nu bij mij in: 1 pak shag, 2x pakje lange vloei, 2 aanstekers, 2 voorgedraaide joints in zo'n soort plastic reageerbuisje, tipboekje, en je wiet. Dit alles gaat er zonder enige moeite in maar zit ook weer niet te los.

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apple green die van die ipod is echt goed.. maar jah ik ben recent gestopt..

ps toffe avatar(ik ben dood je fan!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb een cd map voor in de auto van 100 cd's :(

heb die map meestal in mijn kamer liggen en soms in mijn auto.

ouders rijden toch niet in mijn auto, laat staan dat ze mijn muziek gaan draaien :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...