Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bennie

Waar Verstop Jij Je Stash?

Recommended Posts

Thuis toen ik een jaar of veertien was: met een vlinderboor twee gaten geboord aan de bovenzijde in de deur van mijn kledingkast. Anders spoelde mijn moeder die rotzooi door de wc.

In militaire dienst: in een leeg magazijn/patroonhouder van mijn persoonlijk wapen. Eerst was dat de 9 mm UZI, nadien de Winchester 7.62 karabijn en tot slot een Browning 9 mm-pistool.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
ook niet voor de politie :D :D

nee ook voor hun niet

 

Nee ik verstop mijn passie voor die plant niet

tegenover niemand !!

 

 

ook niet voor de politie :D :)

 

Denk niet dat elmo er een moer om geeft, zelfs ik heb via wf zn facebook al gevonden.

ik geef er zeker geen ene moer om nee

wat willen ze doen tegen die mini plantjes die ik kweek .. voor de lol en hobby ... helemaal niks

 

naar zulke kleine hobby kwekertjes... zijn ze niet op zoek :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat willen ze doen tegen die mini plantjes die ik kweek

 

hard lachen :verrygood :D :D :D :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze je willen naaien dan kan dat wel.

Kweken onder een lamp is verboden hoe groot of klein.

Maar bij groten kweken is de straf ook groter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en daarom hou ik het lekker klein :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach als je 18+ bent maakt t allemaal niet uit toch ..... of ben k de enige die zich op een bepaald moment niets meer van zn ouders aannam..

daarnaast als je je normaal gedraagt begrijpen ze snel genoeg dat een jointje roken beter is als jezelf elk weekend vol hijzen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was zo slim om op mijn 14/15e thuis te komen alwetent dat mijn vader vroeger geblowt had. En te zeggen ik heb voor het eerst geblowt. Hij haalde regematig wel eens voor me :) Nooit geen problemen mee gehad. zat altijd met vrienden hier achter het huis gezelllig in de winter naar de schuur toe lekker warm. Dus nee nooit geen verstop plekjes hoeven te vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik verstop zelf niks ofzo maar je kan het prima bewaren in een :

 

- Zaklamp

- Boxje (muziekboxje)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik nog bij me ouders woonde verstopte ik me spul altijd in me pc, zijkant kon ik er zo op en af klikken, toen ik 18 werd en me auto had was het bij me versnelling poke onder het zeiltje😊😊 paste precies een 25€ puutje vloei tip en een grinder in zonder dat ik er last van had met het rijden😛 nou tegenwoordig stop ik het in een oude camel click box, onder de tafel aangezien ik nu op mezelf woon en geen gezeur meer heb dat blowen slecht voor je is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vroeger verstopte ik het in een lege vhs hoes, die dingen waren lekker groot en paste alles prima in, ik rookte destijds al dus dat hoefde er niet bij.

maar ik plakte het ook vaak aan de onderzijde van een burolade.

als je die opent en erin kijkt is er niets aan de hand. niemand kijkt naar de onderkant van een la. ;)

 

tegenwoordig heb ik het in een lege tabaksbus zitten. is precies hoog genoeg om een plakje vloei in te doen. en de rest wat je nodig hebt, zoals een joint kokertje bijv. En 2 ipv 1 tabaksbus naast de lege hulzen en sigaret maak apparaat ding valt niet op :)

 

maar ik vind de expansionbay van je gameconsole wel slim gevonden. :tu

 

mooie plekjes zijn ook:

- achterzijde lijst of schilderij, een klein plastic tasje (van etos of kruidvat of hema) alles onderin in de breedte doen, oprollen en met een plakbandje achter een schilderij of poster in lijst vastmaken.

 

-onder de kast of keukenblok, onderste plankje van je kast los maken en in een doosje of tasje eronder.

 

- lege dozen, bewaar het lege doosje van je nieuwe mobiel, en leg die ergens neer, doe er nog een plakker op, lege doosje bewaren.

2 voordelen, je hebt een goede bewaarplek, en als je je mob weer beu bent kan je het met doosje en al weer verkopen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Handige tip mocht deze nog niet gegeven zijn.

 

Hak potje waar normaal dopertjes of worteltjes inzitten, leeg en schoonmaken.

 

Daar stop je je stash in en het is veilig en goed opgeborgen en een flink voordeel.. je ruikt niks !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik verstop altijd alles in zoon doosje met van die voetbal stickers van de C1000 vroeger, die gewoon in een rugzak of in de kast pleuren x)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik in men gitaar versterker xD

maar die gaak verkopen :blink:

hoeveel bewaar je daarin ik zou hem wel kopen ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik in men gitaar versterker xD

maar die gaak verkopen :blink:

hoeveel bewaar je daarin ik zou hem wel kopen ;D

 

Ik denk dat die versterker al verkocht is hoor......

Share this post


Link to post
Share on other sites

De markt voor gitaarversterkers is de laatste 10 jaar behoorlijk ingestort.............dus grote kans dat ie 'm nog heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bewaar mijn stash in de waterpijp, daar doe ik steeds een beetje in en dat verberg ik op een plaats waar niemand het vinden kan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon in het kastje en de schuif van men bureau de hash bewaar ik iets meer stealth voor 1 of andere reden (geen idee waarom) in de plastic afdekkingstop van de vijze ook in de bureau :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

We 'verstoppen' ons toch allemaal een beetje HUFF B)

 

Of ben jij echt die grote boze wolf uit die tekenfilms?? :jump: :likken: :jump: :likken:

Edited by vakman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoef niks te verstoppen... tis hier zon onwijze puinzooi, zelfs n drugshond vind hier niks :D

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een box die niet op mijn naam staat

en daarin een brand vaste kluis aan de grond gebout

 

of gaat het om het beetje wiet wat we in huis hebben?

dat heb ik gewoon in een kistje liggen lol

Edited by MisterX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...