Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bennie

Waar Verstop Jij Je Stash?

Recommended Posts

Moet je wel een goede link geven :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ow oeps....... :rolleyes: hier dan nog 1, dit is er een zijn meerdere te zien in inderdaad packaging

 

LINK

Share this post


Link to post
Share on other sites

batterijcompartiment van een stereoketen uit de jaren 90

moeten 8 van die vette batterijen in, die 1.5V LR 20 - D types waarmee je een olifant kan doodslaan

ik rook het nog amper dus heb meestal niets te verbergen (en woon alleen dus van wie wat verbergen?), en wat de kweekstash betreft: dies meestal al verkocht voor hij zwaar droog is en in geval van overmaat vliegt die netjes de grond in

 

knipafval in de vriezer, onder het label "bladspinazie"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In een oud fototoestel (gigantisch ding) past alles in vloeitjes filters een wat wiet.

En staat altijd mooi op mijn kast te blinken :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bewaar mn stash in de 3 binnenzakken in me jas. niemand die mijn jas gaat onderzoeken en zo heb ik het altijd bij me, je weet maar nooit :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

achter me kast in oude sigaren doos :smoke

@graafvaag, zo'n doosje zoek ik ook, had vroeger een maar ben dat kwijtgeraakt in zatte bui....

maar is kut want zo'n doosje kan je toch bijna niet apart kopen ofwel?

zit meestal andere dinge bij en kost dan veel..

fza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neuh die van mij komt bij azarius weg.. In shops kun je ze soms ook wel krijgen, ik heb ze ook in de Netjes gezien, en in de Yankee.. (Kledingwinkels) Die doosjes vind je best makkelijk, en kosten een paar euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke bedankt gf ;-) zal er men ogen voor opentrekke ;D

pz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als k gewoon een normaal zakje heb, bewaar ik die gewoon op mekamer, maakt nie uit waar, ik gooi 't gewoon ergens neer, maar mijn ouders weten hebben 't nog nooit gemerkt, ( of ze geven er niets om).

 

Bij grote hoeveelheden gewoon in een schoenendoos met aluminiumfolie erin. Werkt perfect, khad de doos gewoon achter me bank gelegt, en je rook niets.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thuis altijd achter mijnn buro, en buiten in mijn sok ivm controle op verdovende middelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik stop m'n stash altijd in zo'n mentos doosje, lucht en geurvrij, en onopvallend :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

verstopte het vroeger als ik nog bij m'n ouders woonde in m'n plafond achter de inbouw lampen! :rolleyes: :wtf: :wacko: :smoke :lol: :lol:

Hehe wa vind ejullie iervan !(niemand aan ged8 eh)

 

Nog een zeer interresante link

www.can-safe.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon op tafel of waar dan ook als mn ouders er iets van zouden zeggen ,stuur ik ze mn huis uit :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha m'n ouders weten mss dat ik kweek maar ni da ik rook ze hebben al m'n planten gezien bij mij thuis maar ze zitten tusse andere groentes en weet ni of ze er iets van weten woon al 4 maand alleen

Share this post


Link to post
Share on other sites

portemanee, of in een Xbox speldoos van me :')

Vinden ze nooit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me moeder weet dat ik smoke dus hoef et niet te verstoppen <_< :wacko:

 

greetz appel

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de zakken van m'n broek enzo.

 

M'n ouders zijn er niet mee accoord maar ze kunnen op den duur toch niet anders <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haha m'n ouders weten mss dat ik kweek maar ni da ik rook ze hebben al m'n planten gezien bij mij thuis maar ze zitten tusse andere groentes en weet ni of ze er iets van weten woon al 4 maand alleen

Lol ik moet altijd zo hard lachen om wat jij allemaal schrijft!!!

 

Ik verstop m'n stash in m'n stash altijd alleen voor m'n vrienden, anders is het zo snel op...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd bij mij staat er ook altijd een secret stash bakje met min. 50 gr wiet ergens verstopt....

 

Heb ik altijd nog wat achterdehand ^_^

 

 

Als is ie nu al 2 weken leeg.... :wacko: :wacko: en moet nog 5 weken.... <_< :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik verstop het gelijk in mijn longen <_<

Het enigste wat ze vinden is een legen koelkast en rode ogen

 

 

 

Keep up blazinnnnn

Share this post


Link to post
Share on other sites
onder me matras :smoke

haha ik ook aan het voeteinde onder matras. ik hoef het niet meer voor mn ouders te verstoppen maar wel voor mn zus van 16jaar die vroeger wel regelmatig wiet van me jatte toen ik het nog niet verstopte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wegsteken??

 

Nergens..waarom? :smoke

 

ciao

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...