Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bennie

Waar Verstop Jij Je Stash?

Recommended Posts

ik verstop t niet, heb t gewoon in me portomonee zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de zak krijg je nog de kans om het in je undies te scuiven als ze fouilleren

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik verstopte het laatste tijd in een luchtdicht bakje onder in mn bureau (onderste lade er uit halen en dan daar onder verstoppen,) ik bedoel wie trekt nu alle laden er uit? :P

 

Idem :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen men ouders nog niet mochten weten dat ik rookte verstopte ik het altijd in mijn pc. Tis nooit gevonden geweest.

 

med_gallery_12538_3036_29562.jpg

 

med_gallery_12538_3036_153834.jpg

 

Nu verstop ik het niet meer, het zijn zakjes salvia wat je ziet liggen. Men ouders weten toch dat ik rook.

 

gtz chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik verstop het in een van men ps2 game-doosjes niemand kijkt erin en alsze het vinde is het niet zo erg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stop het zelf meestal in mijn kluisje op mijn kamer :o en anders in mijn portomonee dan droogt het gelijk ook nog een beetje meer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik verstop het ergens waar niemand het vind ;)

enkel als ik naar het wc moet moet ik het eventjes van de "verstopplaats" halen ;)

nee hoor , slingert hier meestal ergens rond :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mn protopipe :dribble:

 

protopipe_2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon in mijn bureaula.. x'D

Als je 'm opentrekt kun je het vrijwel meteen zien, en ruiken! :P

 

Nou ja, verstoppen zou ik het trouwens niet noemen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

chill, me vader weet ervan, bracht ons zelfs wel eens naar de coffeeshop omdat we graag zin hadden. De enige problemen die ik dan verder heb is dat hij me doodslaat als hij ook maar de wietgeur in zijn huis ruikt. Jammer dat ik er niet zo goed tegen kan. Maar in me eentje is het vaak wel lekker chille. Me moeder weet er niet van, en dat houd ik graag zo want die zou evt wel moeilijk kunnen gaan doen.

 

Verder hoef ik wiet dus ook niet achter kluis en laserbeveiliging te bewaken. Alleen hopen dat me moeder het niet ziet. Wat ik doe is ik schroef mijn pc open en doe het zakje met alles wat erin zit in zon rekje waar je de hardeschijf in doet. Geen hond die het daar nog kan vinden.

 

PS:Moet je de pc wel weer sluiten.

Edited by bolle007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een kast met een plank als bodem die iets boven de grond ligt en die plank kan je optillen en gewoon mijn hele stash neergooien. Ik heb ook in een rugzak een speciaal vakje uitgesneden voor mijn wiet :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan bij men bureau de klepjes van men poten eruit halen, daar is het helemaal hol, genoeg plaats voor 100g stash xD

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://www.metacafe.com/watch/838139/top_secret_stash_can/

 

hoe je van een blikje een kleine stashbox kan maken :) , zet er gewoon wat in je kamer en niemand weet ervan .

 

pas wel op dat je kuisvrouw of moeder ze niet ineens in de PMD zak wilt gooien :) .

 

 

greetz

 

hmm bumptijd

 

mja als iemand dat blikje pakt en ermee schudt ben je wel mooi geneukt..

bij de smartshop hebben ze ook zoiets dergelijks met gewichtjes en dan ook een vloeistof, moest iemand ermee schudden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon in me broekzak of binnejaszak toen ik vroeger jaar of 15 / 16 was deed ik het in me binnenjaszak :) ,

maar me ouders roken die geur van de wieri natuurlijk ook als ze naar de wc liepe :) (de kapstok hang bij ons tegen over de wc)

dus sindsdien weten ze dat ik smook,

 

GR UIT BOZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon in mijn bureaula zit een metalen doos (die doe ik veel mee bij vrienden ) daar zit alles in enkel men bong niet , die is verstopt in men werkplaats .

 

ben 21 maar men ouders weten het nie , (denk ik :tu )

 

mvg boky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger toen ik nog heel sneaky deed. Had ik altijd een Zippo van de kermis. Gewoon opentrekken, die watjes eruit halen, en dan paste er zowieso een 5je in, en als je ff je best deed ook wel een 10tje. Daarna weer dicht doen, en je kan hem gewoon op de keukentafel leggen, je ziet en ruikt toch niks.

Totdat me pa een keer de vlam wou testen.. deed het niet natuurlijk, wou hij hem bij gaan vullen. Maar dat heb ik toen weten te voorkomen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik verstop het achter in de gereedschaps kast in mijn garage, daar kijken men ouders toch niet. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou je zo vriendelijk willen zijn om je eigen even voor te stellen in de "Wie is Wie" sectie van het forum, zoals je is verzocht in je "Welkomsbericht"

 

Bedankt voor je medewerking

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...