Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bennie

Waar Verstop Jij Je Stash?

Recommended Posts

Ik heb een bus in rommel la waarin alle smoker benodigheden in zitten, me stash, vloei, tips, futurola en grinder allemaal bij mekaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

uuhm in een sigaren doosje in m'n tas kneem dat doosje altijd mee :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb van mijn vader een doosje gehad met een stink dier erop die stoned is, die kreeg ik toen ik 11 was bij het opruimen van een kast, er zaten toen wat zippo's is. Ik heb het toch wel een jaar of 2 gebruikt om wiet in te verstoppen. Maar nu weten ze het en hoef ik niks meer te verstoppen.

Greetz Thomas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verstoppen hoef ik het niet, Ben namelijk oud en wijs genoeg.... wijs??

komt met de jaren geloof ik :verrygood

Ik berg het wel altijd netjes op in een alu-doosje, waar ik ook m'n vloei en tipjes in bewaar en het dekseltje gebruik ik dan om m'n jointje op te draaien...... En de rest van m'n stash bewaar ik in een 2ltr tupperware bak, lekker luchtdicht zo blijft het lekker lang vers en droogt het niet uit. :D

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil ook kunnen zeggen dat ik mn stash in 2L bakken bewaar :o :lol:

 

Moet het doen met een alu bakje van Mascote waarin ooit 25pakjes kleine vloei zaten.

Niet dat ik rook(shag/sigfaretten) maar voor 5e wel mooi bakje :D

 

Verstopppen doek niet aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorige week in Tsjechië met school. We hadden twee verstopplekken: Een poef op de kamer waar 1 poot van los zat. Die kon je erafschroefen en dan kwam het doek los en kon je 'em volstouwen met drank en drugs. Een ander was een plastic luikje onder de douche (zo'n 6-7 cm hoog) die je open kon schroeven met een mesje. Daar zaten alle buizen van de douche en kon je perfect alles verstoppen. Als je het om het hoekje legde, kon je het niet eens zien. Ik had overigens ook nog een rol gaffa tape meegenomen om het zooitje onder de tafel te tapen, een tip die ik van een collega van mij kreeg.

 

Thuis heb ik geen verstopplek, vaak ligt het gewoon in m'n bureaula of zit het in m'n binnenzak. M'n ouders weten wel dat ik 'af en toe eens een joint rook', maar verder niet. Ik doe niet veel moeite om het te verstoppen, ik vind de confrontatie, mocht het een keer voorvallen, wel interessant omdat mijn ouders er heel open over zijn: Zelf hoeven we het niet, wat je zelf doet...moet je zelf weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha leuke verstop plek een poef :D

ik laat me wierie en/of me hasj onder me asbak(zit een speciaal vakje voor je sjit

is een soort houten doosje maar dan dicht,

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb me zo een ijzeren koker van een 75cl duvelfles.

Lekker geurdicht en staat te hoog voor mijn ma om er aan te kunnen :P

Leuke decoratie toch :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onder het klepje van de CD speler, haha er past bij sommige een heel pakje peuken onder!

Of in de koker van een Havana Rum fles :D

 

Mees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gast, wat doe je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn, man, waarvoor was dat nodig?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het wordt hier steeds leiper :P :(

Als je goed kijkt zie je ze stash zitten ;) :D :nerd

Succes

 

Buble :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je goed kijkt ben je ziek in je hoofd :D

haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja ze shithol,

 

 

nouw komt ineens een oude lache anekdote bij me op... :( :nerd

 

 

Lange tijd geleden, gingen we ergens naar een groot techno event... leuk maar we wisten dat daar veel controle aanwezig was bij de ingang.

 

Dus wij nog jong en wat op onze hoeden, dus namen we voor een keertje geen weed mee binnen.

 

Wel nog voor de ingang, kwartiertje ervoor goed ikke toeters liggen blazen.. dat wel :P

 

aan de ingan, pikken ze men maat er uit, weet het niet meer juist, dacht dat er ook een snuffelhond stond.. maar ja pech dus..

 

hij mee naar zo een kantoorhokje, en heb je iets bij, nee maak je zakken leeg, nee k heb echt niks bij.. jaja

 

niks in ze zakken, dan, ja doe je kleren uit??, hahaha kerel moest ze broek en al afsteken en door de kniën gaan waarna de flikken effe vluchtig naar ze hol staarde!!!! damm wat was dat toen... :P ;) :P :D :D

 

en toen kon het feestje echt beginnen, eens binnen!!

 

Dus stop dat ook niet in je hol leipie :P

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar laat je je stash ja das een goeie,

 

Voor op reis heb ik voorkeur gewoon in een wietzakje (5 gram bv.) dat in celofaan wikkelen-vouwen en dat dan weer in een peukenpakje of in geval van backpacken opgerold tussen de slaapzak :D ben er meerdere malen duitse controles mee doorgekomen. (het celofaan ligt hier in het oosten van het land vaak op rol in de Coffeeshop voor de duitse klanten) werkt uitstekend.

 

Daarnaast voor gewoon gebuik binnen NL. is een leeg fotorol doosje erg handig, lucht en lichtdicht,hersluitbaar perfecto gewoon.

 

 

Hopelijk heeft iemand wat aan deze tips bij voorbaat graag gedaan

 

Greetz Psilo de hobby kweker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik verstop het nooit :D

In het buitenland heb ik genoeg mensen die ik ken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Trapkast in de wekpotten

2) Bak op tafel met handvoorraad van alle soortjes die in de trapkast staan

 

Verstoppen?? nee, gewoon eerlijk zijn en zeggen dat alcohol, caffeine, nicotine, geld en chocola veel ergere en zwaardere verslavingen zijn en dat die allemaal gewoon mogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verstoppen ? Ik probeer THC altijd veilig te stellen in m'n bloed, dat is de enige plaats waar ik zeker weet dat het niet in verkeerde handen valt... :D

 

Ik heb van die mooie tight-vac's voor de grijpvoorraad, helaas heb ik er maar drie maar meestal wel meer soorten wiet in huis, helaas, moet maar eens een paar nieuwe gaan halen...

 

De voorraad ligt opgeborgen in strijkzakken...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb laatst zo'n holle steen gekocht , als stash plek :(

Grappig dingetje alleen met mijn rook gewoonte veel te klein maar we hebben wel weer een goed idee op gedaan

Weckpot in beton en meer zeg ik niet :D :P

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
Verstoppen ? Ik probeer THC altijd veilig te stellen in m'n bloed, dat is de enige plaats waar ik zeker weet dat het niet in verkeerde handen valt... :)

 

Ik heb van die mooie tight-vac's voor de grijpvoorraad, helaas heb ik er maar drie maar meestal wel meer soorten wiet in huis, helaas, moet maar eens een paar nieuwe gaan halen...

 

De voorraad ligt opgeborgen in strijkzakken...

 

Kees.

 

Haha als de bloedzuigers allemaal stoned worden weten we waarom

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zo'n een tube voor vitamen dat je bij de apotheker koopt voor wa energie te hebben ;D

ik verstop daar gwn mijn spul in :) :)

GRTZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

ghehe good old times

will come back.

 

vroegah, bij paps en mams, eerst doosjes en plekjes,

maar dat werd alras te klein(inclusief pijpen etc)

Ik woonde in een oud huis, dus een plank gelift... gezaagd ...en ziedaar:

de ouderwetse opwpiplank: Nooit gevonden....

 

Stash jarenlang niet nodig gehad tot nu toe....

mijn zoontje is 11, dus eerdaags zou er een intresse kunnen komen.

en om dan met zijn snufferd in mijn weckpotten te zitten, dasniegoenie...

Dus potjes in een verhuisdoos,

gesellie samen met nog 15 dozen troep in een hokkie.

 

Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm,

 

-Onder een dakpan net naast het raam (als je onder het dak slaapt)

-Achter een plint die los ligt (wel zorgen dat het niet onder de vloer valt dan)

-We hebben hier in muur een losse steen zitten, die eruit gehaald, helft eraf gekapt en terug gestoken.

-Als je een pc hebt waar je meerde Dvd stations kan in steken, zo een plaatje eruit halen en normaal kan je daar wat kwijt.

-Een video kassette openhalen, binnenwerk slopen. Weer toeklikken, een oude muziek kassette werkt ook.

 

 

Kan me even niet herinner waar ik nog meer verstopt heb :)

 

Gr33Tzz

Edited by dieselpower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...