Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bennie

Futurola?!

Recommended Posts

nou aangezien ik graag mag blowen (anders had ik hier niks te zoeken) zou je denken dat ik wel een flinkje joint kan draaien....

 

nou niet dus! iedere keer worden het van die vouwpakketjes of soms moet ik er nog een extra vloei omheen draaien...

 

ik leek gedoemd om kant en klare (bagger)joints te smoken... totdat ik dit tegen kwam: THE ORIGINAL FUTUROLA!

582276.jpg

 

nou is dus mijn vraag: werkt dit ding echt zo goed als ze zeggen of is het zonde van mijn 15 euro?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ benny

 

 

zeer zekersss een goed apparaatje :) is z,n geld wel waard.

 

maar je zou ook kunnen oefenen met gewone maat vloei en een pakje shag.

 

met kleine vloei ,krijg je sneller de slag te pakken

Share this post


Link to post
Share on other sites

zegt iemand die zichzelf jointjesvouwer noemt :no

 

kan je advies niet meer serieus nemen nu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bennie: Mocht je alsnof niet voor de futurola gaan zoek eens op internet naar The Joint Rolling Handbook. Lees die een paar keer door en lees zonodig nog wat andere sites over het rollen van een joint en je pakt het snel op. Mocht je een ervaren blower/draaier kennen bij jou in de buurt kan je die ook altijd nog vragen om hulp. Wees nooit bang om iets te vragen zogauw iemand stoned genoeg is zeggen ze overal Ja op :no

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iedeeaal om me te oefenen

 

ja, juist niet dus he.

ik gebruikte hem vroeger ook altijd toen ik nog niet kon draaien, maar je leert er dus helemaal niks van.

de propt je wiet erin een vloeitje, je draait en daar is je joint.

fijn, maar nu weet je dus nog niet hoe het moet.

koop gewoon een pakje vloei en ga er eens een middagje voor zitten.

zo heb ik het ook gedaan, in het begin heel demotiverend als het steeds niet wil lukken, maar je zult zien dat het steeds beter gaat. :no

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals grootmoeders altijd maar zij:''van uitstel komt aftsel'' :wOOt :smoke tja ik denk dta je idd een middagje ken oefenen, gewoon een paar keer in de week ff proberen met een gewoon sjekkie en dan bv met rizla blauw ofzo gaan oefenoen :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelf draaien is toch het relaxst hoor.

Ook al is het standaard dat ik een mooie draai, als ie af is krijg je toch weer een lekker gevoel van:

zo, die blow is lekkr :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan best goed draaien al zeg ik het zelf, het komt alleen te vaak voor dat het tipje niet goed vast zit.

Nu kocht ik overlaatst bluntvloei en hiermee draai ik de beste joints die ik ooit draaide dus miss zijn bluntvloeis aan te raden voor je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je hem niet strak bij de tip draait ligt dat niet aan de vloei waarschijnlijk, maar aan je draaitechniek (en evt verdeling).

 

Probeer als je hem gaat dichtplakken heel strak dicht te plakken d.m.v. de joint goed beet te pakken en rustig beetje bij beetje hem dicht te plakken en goed drukken bij de tip.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Handig ding hoor, werkt goed. Maar toch, na een tijdje wil je toch wel gewoon je eigen joints kunnen draaien. Je hebt ook nog zo`n ding in de vorm van een joint, vouw je het vloeitje omheen tip erin en dan heb je een cone. Hoef je alleen nog maar te vullen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het geleerd gewoon tabac sticks te draaien en dan weer uit elkaar trekken (toen ik begon)

nou rol is altijd netjes :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...