Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
stijlloos

Grote Plaatjes Onder Posts, de uitslag

Aanpassen handtekening  

45 members have voted

  1. 1. De grote plaatjes onder posts vindt ik;

    • Prima, niks aan doen
      11
    • Irritant, van mij mogen ze weg
      34


Recommended Posts

Naar aanleiding van deze post van kobuz.

 

Bij het lezen van topics waarin Budgetkweek reageert erger ik mij aan zijn banner steeds onder zijn post. Dat is niet offended bedoelt, maar dat ligt aan mij. Is het niet een mogelijkheid om een bannerruil te doen tussen budgetkweek en wietportaal, waarin budgetkweek duidelijk naar wietportaal linkt en waar op wietportaal af en toe bovenin budgetkweek af en toe verschijnt.

 

Ik weet totaal niet wat en of hier al afspraken over zijn. Misschien ben ik ook wel de enige die zo'n banner tussen de antwoorden in irritant vind, dan mag dit topic als niet geopend beschouwd worden. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een indivduele user zich hier mee bemoeid, maar het leek mij een mooie oplossing :offtopic

 

Er is op dit moment is er geen beleid voor de handtekeningen en plaatjes enz.. Dus ik kan er vrij weinig aan doen.

 

Aangezien ik fan ben van democratie :jump: zullen we naar aanleiding van deze poll zullen we ons beleid bepalen... Iedereen die inspraak wil, kom maar :)

 

Voor iedereen die zich er geen beeld bij kan vormen, hier en hier hier even een paar voorbeelden.

 

Hoe denken jullie er over?? Vinden jullie het storend of juist prima? Moeten de grote plaatjes weg of mogen ze blijven...? Jullie beslissen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whoo :) 100% voor Irritant.

Oh ben de eerste die stemt, LOL :offtopic

Nee helaas van mij mogen ze weg.

 

Gr Spock.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Talking to me? :offtopic

 

Nee jongens, als jullie er problemen mee hebben haal ik mijn mooie sig weg..

 

Zal even pijn doen, maar goed :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry epi, niks persoonlijks hoor :offtopic gaat meer over de algemeen hahaha :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

weg ermee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is irritant, soms rukt het de hele site uitelkaar.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben er tegen hoewel ik me besef dat mijn handtekening ook nogal uit de klauwen gewassen is.. gelukkig is dat tekst en geen plaatje dus vreet dat vrijwel niks :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

weg wordt er gek van :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Ik vind text geen enkel probleem, en tot nu toe ben ik ook niet gestruikeld over de plaatjes. Maar ik kan me voorstellen dat er ook allerlei knipperende plaatjes neergezet kunnen worden en the sky is dan the limit. En dat zou ik wel zwaar irritant gaan vinden. Dus om ergens een streep te trekken zeg ik ook: geen plaatjes wel text. De plaatjes kan je al in je avatar kwijt, en dan vind ik texten als handtekening veel creatiever dan plaatjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Irritant!

 

Van mij mogen die signs wel weg !!

 

The Whizz heeft/had ook zo'n irritante wat je IP address liet/laat zien... (hij is niet de enige!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Democratisch hoor :)

 

Maakt de site rommelig en minder overzichtelijk.

Alleen teksten is strak plan.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

vinden julllie die van mij ook iritant

die van mij zijn maar klein ik wil niemand er mee lastig vallen hoor haal ze zo weer weg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whoooo, zomaar een poll ervan gemaakt :) Naja, mijn stem mag duidelijk zijn. Als je dan graag iets wilt laten zien, moet je maar een link maken. Als iemand de tekst interessant vindt, klikt ie er vanzelf wel op. Nothing personal, naar wie dan ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen problemen mee,

ik let er niet eens op.

 

greets

lee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pling, :offtopic service mededeling :)

 

 

Vanavond om 00:00 sluit deze poll...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er geen problemen mee

 

lees t een keer en dan valt mn oog erbij langs.

het fungeert nu een beetje als een 2e avatar een soort van leden herkennig

 

en in tekst zit altijd wel een leuke boodschap

 

ik zeg niks aandoen (maar de plaatjes moeten niet te groot kunnen worden natuurlijk)

 

 

gr pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd text is genoeg al is het soms wel grappig om een leuk plaatje te zien.....maar het kan ook wel irri zijn al dat geload bij een topic. Dus van mij mag het weg !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo eentje vind ik nog wel gaan alleen als er echt zo mongolies groot ding is dat gelijk hele post vergroot mogen weg ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...