Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
aarshaarverzamelaar

Rollen

Recommended Posts

lekkere hulp ben jij cannabussiness

Je moet dan de wiet beter verdele.. en bij de tip strakker draaien. als je de wiet niet geod hebt verdeelt kan je altijd nog de bobbel naar het einde van de vlu duwen/draaien..

Share this post


Link to post
Share on other sites

He man! Verspreiding is het hele draaien.. als je zorgt dat alles zoals gorky al zegt goed verspreid heb je em practisch al gedraaid..

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

tip helemaal gebruiken strak erin doen dan rolt hij zichzelf erin vast (door het uitrollen

Share this post


Link to post
Share on other sites

die bobbel krijg je waarschijnlijk omdat je verdeling dan niet echt goed is.

Zorg dus dat de verdeling goed is en er niet op de ene plek veel meer ligt dan op de andere plek (zo krijg je bobbels).

eerst rol ik altijd een paar keer terwijl ik (de tip ligt bij mij altijd rechts) de tip vasthoud met mijn rechterhand en met mijn linkerhand heb ik de vloei beet. Zo rol ik eerst altijd een 'rolletje' van de inhoud en daarna rol ik hem dicht beginnend bij de tip en dan in een keer naar het einde toe.

dan: vastplakken & opsteken.

 

gewoon vaak smoken, komt het wel :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik leg altijd minder tabak tabak/wiet aan de tip dan aan het einde, zo krijg je meer die joint vorm. Die bobbel krijg je door veel tabak/wiet in het midden van je vloei te leggen, dit is niet de bedoeling. Zie dat je van klein naar groot gaat, beginnend bij de tip. Zo moeilijk is het niet. Tenzij je al rechtstaand moet rollen, dan verdeel je maar eventjes met je vinger. Je mag ook best ruw zijn met het rollen, de joint zal er niet van sterven. Heb al veel beginners zien falen omdat ze een te zachte aanpak hanteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar heb je ook gelijk in, zelf draai ik altijd een sandwich

(dus eerst een laagje tabak, dan een dikke laag wiet, dan weer een laagje tabak, zo voorkom je inbranders en brand je blow ook gewoon gelijkmatig.)

met gruis van shag en doe ik ook geen wiet bij de tip, het junk-part rook ik toch niet op bij de tip.

 

draai ze beginners :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
daar heb je ook gelijk in, zelf draai ik altijd een sandwich

(dus eerst een laagje tabak, dan een dikke laag wiet, dan weer een laagje tabak, zo voorkom je inbranders en brand je blow ook gewoon gelijkmatig.)

met gruis van shag en doe ik ook geen wiet bij de tip, het junk-part rook ik toch niet op bij de tip.

 

draai ze beginners :wOOt

lol dat noem ik een dekbedje <_< :search: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon goed verdelen, en zorgen dat het met het dichtdraaien niet allemaal vershuift. Over inburners gesproken :wOOt ; voordat je het alles in het vloetje pleurt gewoon ff de tabak en de wiet op je hand mixen.. werkt ook goed

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gewoon goed verdelen, en zorgen dat het met het dichtdraaien niet allemaal vershuift. Over inburners gesproken :specool ; voordat je het alles in het vloetje pleurt gewoon ff de tabak en de wiet op je hand mixen.. werkt ook goed

 

Dat wou ik net zeggen, op je hand mixen is het makkelijkst en het best, en als je buiten draait met een windj is het ook laastig om laagjes te doen, zelf doe ik bij hasj wel zon sandwich maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

allus goed verdelen, aan de tipkant minder tabak/wiet doen dan aan het einde, verder goed verdelen en als je tip er nog steeds uitvalt maak hem nat met je spuug en hou er steeds een halve sec een aansteker onder, dus hele korte vlammetjes, de tip zal nu goed strak zitte en er niet meer uitvalle :specool succes

!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speeksel wat uit je muil komt als je zit te eten..

als je het niet begrijpt zoek dan saliva op in het engelse woordenboek

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je nog niet goed kunt rollen rustig je tijd nemen en veel oefenen. persoonlijk vind ik niets zo verveelend als een slecht gerolde joint smoken :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, ik zeg maar altijd: "het gaat meer om de inhoud dan om het uiterlijk, paar minuten later is ie toch weer weg " :whistling

 

Jah peace :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja precies... als je buiten staat te draaien met een beetje flinke wind, dan ben je allang blij alstie rookt ipv of tie helemaal mooi recht/strak gedraaid is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal mee eens Jahbless, inhoud is belangrijker dan hoe hij eruit ziet. Maarja, een goed gedraaide tjaap smoked nou eenmaal makkelijker ja toch? :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...