Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

roeieklok

Diefstal, planten gestolen

Recommended Posts

Die marokaan in limburg is koud gemaakt ja, nog geen 7 km van mij vandaan :offtopic

Ik vind ook dat t zijn eigen schuld is! Klote rippers :)

 

Ja hier in limburg gaat het er hard aan toe, ghehehe, moeten die honden ook maar van andermans spul afblijven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach als je bij zo,n professionele kwekerijen waar de bad guy,s de zaak leiden probeert in te breken en te stelen,dan weet je ook wel dat zoiets kan gebeuren.

 

Ik heb ze de dood gegunt,smerig volk.

 

Of je nu een fiets of een plant jat het is gewoon van andere en als je zelf zoiets wilt hebben dan werk je er maar voor.....

 

Greetz Bernie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja hier in limburg gaat het er hard aan toe, ghehehe, moeten die honden ook maar van andermans spul afblijven!

 

haha klinkt gevaarlijk daar in limburg, echte ghetto, west siiiide. :P

grapjuh

 

tref gewoon je maatregelen en doe je ding.. als je iemand betrapt.. heeft die persoon gewoon pech.. :no

die inbrekert weet ook dat er aan zijn ''vak'' risico's zitten..

als ik iets merk hier:

mobsters.jpg

italian-style :) :jump:

 

ciao :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen zal wel nagedacht hebben over de mogelijheid van rippers. Dus verstopt de een ze, de ander zet ze in een tuin met een hoog hek. etc. Ik had van een vriend gehoord die iemand kende (wordt steeds vager zo...) die scheermesjes op scheenbeen hoogte spande in zijn tuin, beetje camo erovereen. Vindt het allemaal een beetje overdreven. Beter voorkomen dan verwonden.

 

Kunt beter een sensor ophangen met een bouwlamp. Dat schrikt iedereen af. En als je het dan toch goed wil doen, hang en nog een alarmpje aan. En als je ab-so-luut zeker wil zijn, ik ga even helemaal dokter evil; maak er een valluik onder met haaien! :whistling en een punji-pit! hehehe :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp al dat geweld niet voor een paar plantjes.

Kweken is een spel. gaat het goed dan prima word je gepakt jammer dan part of the game.

Al dat stoere geleuter van ik doe dit en ik doe dat. als het er op aan komt ga je met je etui gooien :no

of je school boeken. stoere manne macho,s haha

 

groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, dat is ook allemaal maar een beetje overdreven :lol:

Ik heb mn achtertuin mooi achter t huis, met een grote schutting!

Niemand kan er in mijn achtertuin komen, hij moet eerst door het huis heen :whistling

De beste bewaking is en blijft een goede waakhond, als iemand op privé terrein komt waar hij niks te zoeken heeft mag de hond bijten. Dit is toch het beste wat je kunt doen denk ik :P

 

Jahbless :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij ligt mn achtertuin ook achterthuis hahahaha

Inderdaad honden is het beste. trouwens hang wel bordjes neer met "hier waak ik"of iets dergelijks he, doe je dat niet en er gebeuren ongelukken zit je nog fout helaas.

Spreek uit ervaring.

 

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas hebben ze die bordjes niet voor Maine Coon katten :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

jawel whazzup, zelfs nog voor cavia,s enz

dus ook wel voor zo,n prachtige monsterkat

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Helaas hebben ze die bordjes niet voor Maine Coon katten :no

 

of voor kippen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

onze honden waken wel maar zijn zo verwend dat ze het 's nachts mee naar boven gaan en hun eigen deken hebben achter het bed :whistling

 

med_gallery_6823_440_1435298.jpg

 

 

tja op deze manier brengen ze er natuurlijk niet veel van terecht :no

 

groetjes dragonlover

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik begrijp al dat geweld niet voor een paar plantjes.

Kweken is een spel. gaat het goed dan prima word je gepakt jammer dan part of the game.

Al dat stoere geleuter van ik doe dit en ik doe dat. als het er op aan komt ga je met je etui gooien :whistling

of je school boeken. stoere manne macho,s haha

 

groeten,

 

 

 

Kweken = een spel???? :P

 

voor jou misschien ja .......

Ik weet niet eens meer hoe een etui eruit ziet maar gooi tegenwoordig met andere dingen hoor :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

met teenage mutant ninja kavia's tokkie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er nu thuis nog 6 staan ipv 7 omdat als meneer de agent komt in geen stempel als crimineel wil hebben :no .

 

Als je 1x door de boeven bent bezocht komen ze 99% sjaars later weer ff kijken of je nog actief bent als kweker.

Of je moet ze met een vuist en een bouwschoen duidelijk maken dat ze moeten aanbellen ipv achterom gaan zoals ik heb heb gedaan.

 

Maar de boefjes hebben weer vriendjes en bekende die het dit jaar wel zullen proberen te stelen.

 

Ach we zullen wel zien wat we oogsten ik slaap de eerste maand/anderhalve maand nog lekker pas dan sta ik op om te kijke als ik gekke geluiden hoor.

 

Greetz Bernie

Share this post


Link to post
Share on other sites

politiegajes dat net in functie is en nog veel moet leren,

en daarom bij elk dingetje dat ze zien een bekeuring uit gaan lopen schryven.

 

dit om hogerop te komen,

over de ruggen van t volk.

 

:no

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb gehoord dat bij ons ook een aantal jongeren liggen te azen op onze planten dus zodra de toppen groter zijn gaan de planten het 's nachts fijn naar binnen.

ik neem geen risico.

 

groetjes dragonlover

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook geen fan van de NL politie en de AID is ook al zo,n volk wat je niet moet hebben.

Wij wonen ver achteraf op een boerderij en ik weet niet of/als er politie komt en wat ze zouden zeggen van 6 stuks...maar ik heb er geen 35 meer staan zoals voor een paar weken terug,denk dat dat wat zwaarder telt :no .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze gaan me hier thuis uitlachen maar ik plan om de laatste 2 weken men tent naast men planten op te zetten en er naast te waken. ik leg overal lawaaimakers, zoals bellen aan koortjes... geen booby traps want dan veroorzaak je zowizo een criminele sfeer. .( beeld je eens in dat je een nagel in je voet hebt dan heb je toch als reflex om je op die planten uit te leven. let them burn!!)

Ik zal dan steeds een klein lichtje in men tent laten branden zodat als je bij de planten komt zowizo ziet dat de eigenaar een freak is en naast zen ladies ligt te waken en dit wss met een bassbalbat jeukend in zen handen.

denk dat ik ook gewoon prikkeldraad rond men dames span hoewel dit geen positieve energie zal veroorzaken

ben geen agressiemaker maar aan MIJN dames moeten ze niet zitten. als ze echt willen proeven kunnen ze het gewoon vragen en geef ik wel een topje, no prob...

ik vrees voornamelijk men achterburen, daar komen wel eens vriendjes die denken dat ze stoer zijn en het volgens mij hun ogen wel uitsteekt welke dames dat er in onze tuin staan. Krijg hier zelf ook regelmatig bezoek over de vloer waar soms wel eens een vreemde voor me bij is en de dames ook wel zal zien staan hebben, dus op dat vlak ben ik een beetje onzeker. :no

 

ze moeten er gewoon met hun fikken afblijven!! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook niet echt blij met allemaal mensen die bij je planten rondlopen, zelfs niet bekenden als het er teveel zijn.

want zaterdag is een groot feest in onze achtertuin, en er staan daar 14 planten in de grond, en ik heb geen zin dat als ik de volgende dag ga kijke dat die plant helemaal kaalgeplukt is.

als ik er ook maar 1 iemand aan zie trekken dan ga ik toch wel flippen, als ze wat vragen kunnen ze best iets krijgen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed, conclusie is dus dat niemand graag zijn plantje wil laten jatten en dat sommigen wel erg ver gaan om ze te beveiligen. Ik maak me daar ook wel eens druk over maar gelukkig zit ik op een stuk waar vrijwel niemand achter langs de tuinen komt. En mijn buren hebben er totaal geen interesse in.

 

Het is toch ook weer een onderschat onderdeel van je voorbereiding: is het uit het zicht genoeg, is mijn tuin goed afgesloten, wat denken de buren er van. Het kan een overweging zijn om juist wat klein te kweken door ze met verduisteren af te laten bloeien en ze zo 's nachts binnen te hebben. Maar bij grote planten en vollegrond blijft het een risico.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk blijft het een risico. Enige waar ik me druk over hoef te maken zijn de blauwen. Verder nix aan de hand hiero, je kan niet eens achter mijn huis komen zonder sleutel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...