Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest Miss_J

Zijn Er Nu Werkelijk Zoveel Wietkwekers Onder Ons Die Illegaal Stroom Tappen?

percentages wel/niet aftappen  

2,136 members have voted

  1. 1. Tap jij illegaal stroom af?

    • Ja
      115
    • Nee
      1919
    • Ik laat de meter langzamer lopen
      101


Recommended Posts

ik zit er ook over te denken om iets stroom te omzeilen....

wil de volgende ronde graag 8x600 gebruiken..

maar heb de ballen verstand van stroom...dus lijkt mij zo'n magneet de beste oplossing.

gr.

 

Magneet werkt niet, je kast is niet meer geeikt waardoor hij erna te snel of te langzaam kan gaan lopen. Als ze het dan komen repareren meten ze magnetisch veld en zien ze dat je complete meterkast magnetisch geworden is ;)

 

 

 

Ik heb altijd betaal voor mn lampie, 155 per maand, kreeg eind van het jaar nog geld terug ook :)

Edited by djbroertje
geen illegale praktijken voorstellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey farmer 155 voor 1 lamp? Das wel veel ik betaal 170 voor 3x 600. Wel 3 of 4 oogsten per jaar dan, plus eigen gebruik.

Ben ongeveer 2200kw per oogst kwijt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paar jaar terug bij essent zo'n 13000 Kwh verbruikt, netjes betaald, geen vragen. 2 jaar lang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 x 600 watt in een flat, kom je daar nog mee weg als je keurig betaalt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben bij mij een veelste lage schatting gemaakt ondanks dat ik het heb opgegeven op internet.

ik laat het er even bij. Ik wil niet opvallen nu, knal er nog een jaar achteraan, daarna afbreken en keurig betalen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een gruwelijke hekel aan liegen en stelen!

Helaas is mijn loon niet verdubbelt sinds de euro maar alle kosten wel. Met 40 uur werk in de week kom ik net rond, gaat de koelkast kapot heb ik een probleem en moet ik extreem sparen, haast rantsoeneren.

Dus om een beeje ruimte te krijgen ga ik een hokje neerzetten. Liever niet, maar de staat stelt mij weinig andere keuzes... <_<

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon doen man. En wiet kweken is niet liegen en stelen. Stoom kun je ook betalen gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon doen man. En wiet kweken is niet liegen en stelen. Stoom kun je ook betalen gr

 

Kom eens uit die 19e eeuw vandaan Topjuh :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mijn ogen is het wel degelijk liegen en stelen. Als een agent zonder aanleiding op straat vraagt of je wiet kweekt zal iedereen hier nee zeggen toch? ;)

En ik denk dat een coffeeshophouder belasting af moet dragen... doen wij dat ook over ons eigen wietje?

 

Maakt me verder niet uit hoor! Iedereen moet doen waar ze zin in hebben zolang een ander er niet de dupe van is. Maar aangezien de staat ons ongestraft kaal mag plukken tja....

Share this post


Link to post
Share on other sites

belasting af moet dragen... doen wij dat ook over ons eigen wietje?

 

 

Ja, de btw bij media-markt en bij de bakker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

belasting af moet dragen... doen wij dat ook over ons eigen wietje?

 

 

Ja, de btw bij media-markt en bij de bakker.

 

lol een kweker die meer 5000 euro per maand verdient betaald veel meer belasting dan de gemiddelde werkende man.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt als een bus ....

 

als je bekend bent niet ;-)

Edited by urbangrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shelby

 

over wiet word GEEN belasting geheven ..

de shop betaald inkomstenbelasting op de hoogste schijf ... alleen is de vraag ... van hoeveel euro's ??????????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

HOE jij aan je inkomsten komt is niet aan de belastingdienst .....

 

over drugs,vals geld en medicijnen KAN GEEN belasting worden geheven .

 

mn pa zit in de lokale politiek ... toen ik dit hem vertelde flikkerde hij van zn stoel ...

 

inkomstenbelasing betalen is leuk .. maar er is TOTAAL geen zich op hoeveel er verkocht word ..dus de afdrachten kloppen 10 van de 10 keer ook niet .

daarbij .. heb je wel eens een marokkaan een eerlijke belastingaangifte zien doen ??

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ urbangrower: uberhaupt wel eens een eerlijke gezien? Wahaha

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schijt aan man, ga je je echt schuldig voelen over dat je geen inkomsten belasting betaald? al dat geld word toch verkeerd besteed. denk nog maar aan griekenland. En al die nederlandse marokanen die in marokko van leven met uitkering.

 

Enige waar ik me zorgen om maak is dat ik momenteel verder geen inkomen heb.

Maar dat ik wel rekeningen via de bank moet betalen dus zo nu en dan, ineens geld moet storten, ik kan natuurlijk zeggen dat ik dat van me pa leen maar op een gegeven moment gaat het opvallen.

Ben nu ook flink op zoek naar werk. komt goed

 

Oja ik heb wel ooit ergens gelezen dat je belasting moet betalen over crimineel geld hoor.

Ze rekenen uit wat je met je oogst(en) hebt verdiend en daar moet je belasting over betalen plus boete.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik betaal de stroom, het is een kleine prijs die m.i scheelt als je gepakt wordt. Doordat je betaalt en niet met de meter hebt gerommeld kunnen ze precies terug berekenen hoeveel je verbruikt hebt waardoor ze je geen boete uit het luchtledige kunnen geven. Lijk mij. Hoe dan ook, ik betaal de stroom, wat anderen doen veroordeel ik niet want als ik een waterdichte methode wist om het te pikken deed ik het meteen.

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je je zwart>wit maakt moet je belasting betalen, wordt je echter gepakt, dan betaal je het gewoon nog eens + boete.

 

Zo werkt dat en niet anders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dilago.

 

Eens kijken wat je zegt als ze je pakken, je meter meenemen en je meteen 5 ruggen moet neerleggen om weer aangesloten te worden. Die brief dat er met je meter is geknoeit kun je een paar maanden later verwachten met de mededeling dat er wel mee geknoeit is (ook al is dat niet zo)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet fucken met de belastingsdienst als je niet weet waar je bezig mee bent..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dilago.

 

Eens kijken wat je zegt als ze je pakken, je meter meenemen en je meteen 5 ruggen moet neerleggen om weer aangesloten te worden. Die brief dat er met je meter is geknoeit kun je een paar maanden later verwachten met de mededeling dat er wel mee geknoeit is (ook al is dat niet zo)

Dus als ik je goed begrijp word ik volgens jou als ik gepakt word met kweken ook veroordeeld voor het pikken van stroom zelfs als ik dat niet heb gedaan? Zo ja, kan je dat ook onderbouwen?

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...