Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest Miss_J

Zijn Er Nu Werkelijk Zoveel Wietkwekers Onder Ons Die Illegaal Stroom Tappen?

percentages wel/niet aftappen  

2,136 members have voted

  1. 1. Tap jij illegaal stroom af?

    • Ja
      115
    • Nee
      1919
    • Ik laat de meter langzamer lopen
      101


Recommended Posts

ach...guerilla is toch ook leuk?...geen gedoe met stroom en puur natuur :closed:

 

Nee ik ben serieus ze kunnen toch niet enkel op het stroomverbruik bewijzen hoelang je kweekt?,je kan toch ook ergens anders die stroom voor gebruikt hebben ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon stroom betalen en gedoogkweken voor eigen gebruik...dan kan er niet veel fout gaan...het zijn altijd die grote stroomjattende broodkwekers die de kleine hobby kwekers een slechte naam bezorgen.

gewoon niemand overlast bezorgen dan werkt het gedoogbeleid.

je kan je vraag beter bij een jurist neer leggen denk ik....die hakken met dat bijltje.. denk ik...of op bezoek gaan bij een penitiaire inrichting bij je in de buurt...daar zit vast veel expertise... :closed:

 

gr Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik tap niks af maar de meter terug draaien is wel een optie :verrygood

 

Dan moet je hem we ver terug draaien met 4 lampen en na verloop van tijd gaat je meter daardoor harder lopen dan je daadwerkeijk stroom gebruikt ! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

een electrische kachel pakt ook 2000w dus waar maak je je druk om ?

als je er al vanuit dat je gepakt gaat worden dan moet je helemaal niet beginnen

dan moet je gewoon je plekje zoeken(indoorguerilla :verrygood )

 

max 4 lampen is zodat je je meterkast niet hoeft aan te passen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

O ik dacht omdat het betaald stroomverbruik bij boven de 4 lampen opvalt bij het stroombedrijf ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woningbouwvereniging Vestia in Den Haag wil omwonenden informeren via een brief wanneer ergens een wietplantage is geruimd. En weer vind je de zelfde argumenten over onveiligheid, waaronder dat er in de meeste gevallen illegaal stroom wordt afgetapt met alle gevaren van dien.

Nu zat ik me af te vragen of dit werkelijk zo vaak gebeurt als men aanneemt. Vandaar mijn poll.

Ik hoef het van niemand hier persoonlijk te weten, maar percentages vind ik wel interessant.

 

Grtz Miss_J

[/quote

 

 

led kweek volgen mis een goede uitkomst

Share this post


Link to post
Share on other sites
led kweek volgen mis een goede uitkomst

Laten we eerst de resultaten afwachten van jouw LED kweek. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laten we eerst de resultaten afwachten van jouw LED kweek. B)

idd...

ik begin steeds meer bedenkingen te krijgen over deze LED poster... zijn topic en uitingen zijn me net ff te commercieel....( eigen blunt imports ...)

en data loos..."" relax kweken" " relax temperatuurtje....enzo

erg toevallig allemaal sinds Almere....ze durven gewoon niet een echte wf test aan....

maja... harde bewijzen heb ik er nog niet voor...maar kga niet me mond houden hierzo...

groeien gaat echt wel...nu de bloei nog en de financiele haalbaarheid...

en kwil hem wel eens spreken op meetings of zo..

gr Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Led kweken is best leuk voor de groei ofzo.... Maar kan nog lang niet tippen aan de vertrouwde hps lamp...... I wish, het zou een hoop stroom & warmte schelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat natuurlijk ook kan is; tijdens de bloei onder 4of600watt alvast onder tl voorgroeien voor de volgende ronde kunnen ze meteen in bloei (is wel weer kut bij een inval vanwege meer planten :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach de kwekerijen in 2020 zullen vast allemaal wel voorzien van zonnepanelen op het dak....<_< groene gezonde stroom.... + mooi laagje isolatie voor de heatchoppers! :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites
gewoon stroom betalen en gedoogkweken voor eigen gebruik...dan kan er niet veel fout gaan...het zijn altijd die grote stroomjattende broodkwekers die de kleine hobby kwekers een slechte naam bezorgen.

gewoon niemand overlast bezorgen dan werkt het gedoogbeleid.

je kan je vraag beter bij een jurist neer leggen denk ik....die hakken met dat bijltje.. denk ik...of op bezoek gaan bij een penitiaire inrichting bij je in de buurt...daar zit vast veel expertise... :wacko:

 

gr Carpie

 

hier sluit ik me volledig bij aan

ik heb niets tegen grote kwekers absoluut niet want als er geen grote kwekers waren

wat moesten we dan in de sjop gaan halen maar vindt het altijd jammer

dat de kleinste gestrafd worden omdat de grote zich niet kunnen gedragen

betaal gewoon je stroom is een stuk veiliger en jah zie het als contributie

net als een boete bij te hard rijden of een rode kaard na een duw met elleboog

 

 

mvg DH

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat het zo en zo niet verstandig stroom af te nemen zonder te betalen ,

als het uitkomt ben je verder van kant .

maar idd 20lampen betaal je niet als je gene minister bent ;)

 

Grtz Djp

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar idd 20lampen betaal je niet als je gene minister bent :wacko:

je doet toch wel iets fout onder die 20 lampen als je de elektriciteit er niet eens van kunt betalen hoor :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik tap geen stroom af, en ik draai de meters ook niet terug. Dit brengt zoveel narigheid met zich mee dat het mij de moeite niet is. Daar komt bij dat ik mij zoveel mogelijk probeer te houden aan het gedoogbeleid wat mijn kansen vergroot om er zonder sancties vanaf te komen. Kloten met een meter draagt daar niet aan mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik maak liever gebruik van onze grote gele vriend...

 

 

 

"de zon"

 

 

 

grtz.

dontknow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen gaan vele de fout in ; door af te tappen.

Vaak stuit de politie op cannabiskwekerijen nadat ze mogelijk illegale grootverbruikers door geseind gekregen hebben van nutsbedrijven.

politie gata op hun beurt de lucht in , en doet een aantal surveillance's, met speciale appratuur door de straat.

Als de situatie verdacht genoeg, is maar er geen hard bewijs voor een huiszoeking: krijgt een gecertificeerde aannemer opdracht van een van de netbeheerders, om ene speciale meet opdracht te doen.

deze meting zal kijken naar sporen van de Bloei en Groei lampen die het electra net vervuild.

 

Dit alles word 7/10 x ingang gezet door aftappen&de (in)directe gevolgen daarvan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

geef me 1 reden waarom een nutsbedrijf achter een kwekerij aan zou willen gaan?

 

de totale stroomopname wordt toch wel betaald, door iedereen die WEL betaald..

 

dus ze lopen toch geen geld mis..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee hoor; nuts bedrijven hebben er wel baat bij: want vanwegen een afgedwongen wets wijziging moesten de nuts bedrijven splitsen : in volledige zelfstandige bedrijven : namelijk een verkoper van de energie, zoals waat de klant mee te maken heeft (eneco oxema nederlandse energie maatschappij enzenz . voor deze wet wijziging plaatsvond waren er maar 3 nutsbedrijven , omdat ze de stroom die ze leveren door hun infra netten kan vervoeren: door die wijziging heeft dat als gevolg gehad dat er nu vrije energie markt is ; op de voorwaarde dat nuts bedrijven: geen eigen net meer mag beheeren: dus dat houd in dat afdelingen netbeheer splitsen van de nuts bedrijven : die dan weer Transport kosten verekenen aan de nuts bedrijven (deze word verkent bij de klant (30 euro zoveel)) die dat rechtstreeks aan netbeheerders betaald: Tot hier heb je dus gelijk; de totale Vervoer kosten van alle stroom word door berekent dan de klant via de transportkosten (je betaald dus altyd mee aan de 2de betaling B) , laat staan over de belastingen) maaaaaar hier komt waar je fout zit: het nuts bedrijf eneco essent of nuon Kan en Mag deze kosten van de gestolen energie ; Niet door bereken op de klant , deze Hebben er dus baat bij omdat: Hun de gestolen energie niet vergoed krijgen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

je doet toch wel iets fout onder die 20 lampen als je de elektriciteit er niet eens van kunt betalen hoor

 

beetje dom whazzup.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat je die knipoog niet mee quote bozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het komt door dwazen en idioten die de stroom jatten.

 

Ze verpesten het voor ons allemaal.

 

In de US betaald iedereen gewoon zijn stroom en wordt de kweker gezien als goede klant, je krijgt zelfs korting.

 

"Nr8. Gij zult niet stelen" (Quote: de bijbel)

 

Doc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...