Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest Miss_J

Zijn Er Nu Werkelijk Zoveel Wietkwekers Onder Ons Die Illegaal Stroom Tappen?

percentages wel/niet aftappen  

2,136 members have voted

  1. 1. Tap jij illegaal stroom af?

    • Ja
      115
    • Nee
      1919
    • Ik laat de meter langzamer lopen
      101


Recommended Posts

Gezien het resultaat tot heden van de poll mag de regering trots op ons zijn !!!!!!!!!!

Hoeveel procent van de energierekening komt er ook al weer in de staatskas terecht ????????

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

In het begin was het percentage illegale tappers groter. Maar ik geloof dat het nu wel ongeveer in balans is, gezien de resultaten die we al een tijdje zien.

 

Hier wordt een ouwe hippie als ik toch wel weer blij van :specool Het zal ook te maken hebben met het type kwekers wat hier voornamelijk hangt. Ik neem aan dat dit voornamelijk de hobbykwekert is met de wat kleinere aantallen planten. Of moet ik hier nog eens een poll voor starten?

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

reality check;

 

zijn wij effe blij dat het gros van de meteropnemers uitzendkrachten zijn, die niet verder kijken dan hun neus lang is :j

groetels

 

Meteropnemers?! Ze douwen gewoon een kaart in je bus en je zoekt het maar uit - invullen en opsturen.

Zo heb ik wel altijd alles betaald maar ook wel eens een jaartje wat "geleend" omdat ik krap zat - geen klonen te krijgen, ik ben nu op zaad overgegaan dus die tijden zijn voorbij :huh: - en dus gewoon een lagere meterstand doorgegeven. :specool

 

Hardlopers zijn doodlopers - Haastige spoed is zelden goed - Eerlijk duurt het langst - Beter een vogel in de hand dan tien in de lucht - Moet ik nog ff doorgaan?

 

Waar het op neer komt is hou het eerlijk en eenvoudig dan hou je het 't langst vol.

Met twee pitjes van 600 watt valt 't ook niet op, ik heb een straalkacheltje/oventje/aircootje/waterbedje/waterkoker/wasdroger staan, die stuk voor stuk even veel of meer trekken. Als ik dan ook me lampen aan heb, ik zet een koppie thee en de wasdroger draait dan zeggen me stoppen mooi PLOP, daar moet ik echt bij nadenken, wat ik tegelijk aandoe.

 

Groet Joost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met twee pitjes van 600 watt valt 't ook niet op, ik heb een straalkacheltje/oventje/aircootje/waterbedje/waterkoker/wasdroger staan, die stuk voor stuk even veel of meer trekken. Als ik dan ook me lampen aan heb, ik zet een koppie thee en de wasdroger draait dan zeggen me stoppen mooi PLOP, daar moet ik echt bij nadenken, wat ik tegelijk aandoe.

------------------------------------------------------

 

woon en kweek jij in een caravan ofzo :smoke :verrygood

 

groetels

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke een buurman van mij betaalt ook gewoon de stroom,echter heeft hij zonnepanelen op z'n dakie die de stroom weer rechtstreeks naar eneco(bij ons)pompen.

En geloof me als ik dit zeg.....ik heb nog nooit een meter terug zien lopen tenzij het werd gemanupileerd,maar dit....prachtig en aan het eind van de rit ook nog 120,00 euro terug krijgen??

Krijg je niet natuurlijk maar brengen ze in mindering en ook voorschot wordt minder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat de stroomkosten niet opvallen ben ik het niet mee eens want een gemiddeld huishouden volgens de AD verbruikt 3500Kw per jaar als je 5 keer per jaar draait met 1x 600watt + afzuigertje + ventilatortje is dit godver het dubbele al bijna. Of is mijn rekenwerk zo scheef op deze late avond?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat er onder ons mensen, weinig zijn die illegaal stroom aftappen die geen wiet kweken.

dus..........

 

Met andere woorden alleen de wietkweker tapt illegaal stroom af.

 

Hydro-Gek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor de mensen die graag de persentages willen zien of het leuk vinden om te stemmen zet er dan ook bij "ik kweek niet met stroom"

 

hoe? je kweek niet met stroom! je kweekt out-door dan ! zoniet kan ik je info wel gebruiken!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik betaal mooi m'n 400W

 

vind het de moeite niet waard, en moest ik er meer hangen hebben zou ik het nog niet doen. als de dag komt dat je alles mag gaan terugbetalen.... :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb een hokje van 3x600, en nogeen voorgroeihokje met 1x400...en dat kost me totaal 225 euro/maand..incl stroom die ik zelf verbruik (3 oogsten per jaar)

 

nog een ander hokje heb ik 2x600 (zal iets van 150e kosten)

 

betaal gewoon alles....is toch maar een klein % van de opbrengst

 

Dus ik hou 't allemaal en overzichtelijk....máár met een hoog rendement :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

:showoff:

 

Ik zou andere nooit benadelen, dat ruist in tegen me gevoel/geweten/geloofsovertuiging.

 

Ik doe alles vanuit me hart.

 

;) Let them grow A/all :smoke

 

Tapawingo_Sheth_she_n_zh :P 4 mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjsa zo als zo veel he :showoff:

 

Mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook gewoon door de kruipkelder naar de buren toe en dan aftappen! >GRINZ<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij gaan geen vrienden worden, totaal geen respect voor mensen die dit doen :showoff:

 

Of voor mensen die dit voorstellen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar het loont wel :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee daar worden we geen vrienden om.

Toen ik voor het eerste ging samen wonen hadden we een kleine boven woning.

Onder ons woonde een gozer alleen en die was bijna nooit thuis.

Aardige jongen rustig en geen last van. toen we gingen verhuizen kregen we de afrekening en WIJ moesten 4500gulden bijbetalen. Op dat moment was ik nog eigenwijzer als nu en dacht niet aan stroom pikken.

 

Wij moesten het gewoon dokken en hij heeft gewoon stroom gejat van ons.

 

dat is dus het laatste wat ik zou doen NEET.

 

Verder heb ik niet veel normen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, ik vind dat bij alles waar je anderen benadeelt wel twee keer achter je oren mag krabben om het maar eens voorzichtig uit te drukken. Verliezen worden toch weer verwerkt in de prijs die we met zijn allen betalen. Da's dus niet echt aardig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou gewoon betalen, wat zijn de stroomkosten nou vergeleken met de opbrengst van 1 lamp,dat kan makkelijk uit als je serial-blower als ik ben :rofl

rollaatorz

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat zijn de stroomkosten nou vergeleken met de opbrengst van 1 lamp,

 

net zoveel als je het vergelijkt met 20 lampen :wOOt

 

alleen van die grote hokken zijn (vaak) niet zo rendabel, en als er dan ook nog 5000 euro voor de stroom vanaf moet :rofl

 

 

daarom hou ik het ook klein...beter rendement, en levert genoeg op, én je kan langer door blijven draaien omdat het minder/niet opvalt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als iedereen zijn stroom netjes zou betalen zouden er veel minder worden opgepakt

Kijk maar naar iedereen die word opgepakt 99 van de 100 heeft stroom gestolen

En geloof maar gerust van mij dat er geen 1 nutsbedrijf is die jou aangeeft omdat je teveel stroom gebruikt hoor

Ze gooien echt hun eigen brood niet weg

En dan al die smoezen van ik heb een magnetron en een oven die evenveel gebruikt als de lampen daar gelooft toch niemand in

Heb jij je Magnetrom 12 uur aan elke dag en je oven 12 uur elke dag

Een vriendvan me gebruikt al meer dan 20 jaar gem 40000kw per jaar hij betaald netjes en er is nog nooit iemand lang geweest hoor

Een andere vriend van me aan de andere kant van het land dus een ander Nuts bedrijf gebruikt ook zoiets ook daar is nog nooit iemand geweest om te kijken

Als de een bedrijf iedereen af moet gaan die meer dan 3500 kw gebruikt mogen ze nog wel 1000 mensen aannemen

Denk je nu echt als je meer stroom gebruikt als een ander dat er dan een politie op de stoep staat

Je gelooft toch niet in Sinterklaas

Wees nu gewoon slim en betaal je stroom

En zeg dan niet dan kunnen ze lijken hoelang je al kweekt dan kunnen ze op een andere manier ook wel achter halen hoor

Ens zij een schatting moeten maken hoeveel je hebt gekweekt dan word je zeker genaait

Want dan is het meer dan jij ooit hebt gekweekt hoor

Iedereen weet dat kweeken onder een lamp niet mag dat is strafbaar

Maar stelen is veel erger

 

veel succes met jullie hobby

 

Mazzellll

 

Jack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...