Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Je woont in een huurhuis, je hangt een 400 watter op, je zet er 2 coca planten onder.

 

Is geen wietplantage ! Wordt je wel je woning uit gegooit ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja stekken maken ,,hetzelfde als de wiet denk ??,alleen je hebt stekpoeder nodig voor houtachtige stengels ,maar dat is ook te krijgen ,,maar laat de plant eerst weer wat bladeren krijgen,heb er aardig wat afgeplukt ,elk stengeltje heb ik er 3 aan laten zitten ,maar de plant ga gewoon door ,tot groot vermaak van mij ,waar die kut kip er stengels heb af gebeten [ snavel :) ] komen nu allemaal blladjes en nieuwe stengeltjes bij ,zeker goed teken ,

als de wiet er uit is ,ga toch nieuwe lampen aanschaffen ,ga ik klkein hokkie bouwen voor de coca ,in een oude grote kast ,dan op 16 uur dan gaan ze sneller dan ze in de natuur doen , :verrygood

 

 

maar als je info hebt over het stekken maken ,,sta vooraan :no :no ;) ,

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb koophuis en heb 2 verschillende coca en wiet hahahahhaa

 

2 soorten Erythroxylum zal je bedoelen? E. Coca en die andere? E. Novogratense?

 

Stekken is naar het scheint heel lastig...

 

Snij een zo jong mogelijke scheut af en knip alle grote bladeren eraf. Zet het in een glaasje met vloeibaar stekmiddel. Zorg voor een hoge luchtvochtigheid and pray :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee ik bedoelde wiet planten en coca :wOOt

 

ga maar eens proberen te stekken ,ff kijken bij de boerenbond voor stekgel of poeder voor houtachtigen ,,en idd schijnt klote te gaan ,maar staan u onder 16 uur licht gaan ze hard op

 

maar wil er nog meer hebben ,probeer die gozer al te bereiken ,maar neemt niet op ,wie o wie weet er meer te staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo zaterdag een grotere cocaplant halen ,miss dat ik daar stekken van ga maken ,,de zaailingen gaan goed ,maar voordat je daar wat af kan plukken ,,de grotere plant elke anderhalve dag nieuwe bladeren ,,dus heb nu grotere gekocht ,,lekker blijven kauwen ,zodra ik weer foto camera hebt zal ik piccie maken ervan

dus laterzzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

thunderbolt, waar haal je grote coca planten vandaan? Ik wil ook een grote!!! die van mij groeit heeeel traag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga zaterdag 1 kopen ,haal ze in weert ,als je ff PM doet geef ik hem z,n telefoon nummer ,,hij hebt ook die inca gold [ voeding ] en de leafbooster

 

 

DUS PM ME MAAR

Share this post


Link to post
Share on other sites

en hebben jullie al de planten ?????????????????? ik heb de buit binnen ,ff piccie machine kopen ,miss vandaag wel ,

 

en anders gaarne reacties van jullie die gebeld hebben of besteld hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie hebt er al planten gekocht ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????/

Share this post


Link to post
Share on other sites
wie hebt er al planten gekocht ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????/

 

Ik heb 1 zaailing staan van ongeveer 7 maanden oud :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
:specool foto's van die coca planten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

thomas ze staan bij de andere planten heb nog steeds geen tijd ,zin om een klein hokkie erbij te bouwen ,maar op 12 uur doen ze het ook hoor ,,alleen iets minder hard gaat het ,maar wel genoeg licht :specool weet wel die ik het laatste gekocht hebt die doet het super ,de andere ook ,maar gaat iets langzamer is ietsie jonger denk ,normaal hebben ze ongeveer 16 uur licht nodig ,het liefst met het blauwe sectrum ,maar daar gaan de andere planten niet zo van houden ,heb nog styeeds geen piccie machine gekocht ,zodra ik die hebt maak ik ff piccie .s

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nu bij die ene bloemetjes eraan zitten ,,maar die andere niet !!!!!!!!!!!! kut ,had ik ze kunnen bestuiven ,,had ik zaden gehad ,,maarja ooit zullen ze alletwee bloeien :smoke ,lijkt me leuk die zaden ,,eerst in een badje van citroenen pulp leggen een paar dagen dan schoon maken ,en dan zaaien ,,of verpatsen hahahah,

 

maar niemand heb geloof de m oeite genomen om mij te laten weten of jullie er 'één gekocht hebben ,,jaja ze zijn duur ,maar je moet wat toch ??/

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb gehoort dat ze ook van die bladerre thee maken is dat waar?? :verrygood

 

Ja klopt, dit zou heel gezond moeten zijn, veel anti-oxidanten en calcium :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

80 euro... delen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb net mijn plant opgesnoven :verrygood

 

alles weg

 

beetjuh jammer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar is niets voor mij zo'n plant :P

Van die 700 euro kan je wel paar leuke stekken snijden en ze dan met ze alle onder HPI zetten :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Van die 700 euro kan je wel paar leuke stekken snijden en ze dan met ze alle onder HPI zetten :verrygood

 

Kijk daar is over na gedacht :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...