Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GreenParkiet

Early Skunk, Early Misty, Early Durban, Early..is Er Al Wat 'early' Bij Iemand?

Recommended Posts

Early Skunk, Early Misty, Early Durban, Early..is er al wat 'early' bij iemand?

 

Early Special nog geen teken van voorbloei, je moet het treffen..

 

Bij mij staat er een Erdbeer#CaliforniaOrange en een FemalePurple net een week in de bloei, en bij jullie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is het topic voor kweekverslagen. Verplaatst naar outdoor vragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou bedankt dan :)

 

Denk trouwens dat mijn gewone soortjes Kali Mist, Ducksfoot, NYCD en Chronic deze week starten, effe wachten nog dus.

 

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is bijzonder vroeg Polderboer, daar zou ik maar zuinig op zijn.

 

Ga je de vroegbloeier na de oogst reveggen? kun je haar namelijk volgend jaar weer gebruiken.

 

Als je wil weten hoe, roep het maar, succes verzekerd. :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jopie, nee niet eerder, blijft een gok want het is een schimmelgevoelig soortje, het is een gevertje dus ik mag niet klagen dan toch? :wOOt

 

Hoe gaattie bij jou? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb Early Skunk staan, en ben gister tog nog even begonnen met verduisteren, om de bloei er tog nog even in te kicken, want ze bloeien echt alleen nog voor.

 

Ik wil wel weten hoe dat moet, want ik heb namelijk Original Flo zaadjes, dankzij iemand die dat zelf weet :wOOt. Ik heb gelezen dat deze tot november geoogst kan worden...

Maar reveggen klinkt echt vet, vertel aub :)

Groetjes

GroenAlsGras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog nooit van reveggen gehoord. Ik ben nog maar een beginner. Dit is m'n m'n tweede kweek en vorig jaar was de opbrengst niet vet. Maar wel veel geleerd en dat wordt nu blijkbaar beloond.

 

Hier een foto'tje van de early sativa vandaag. Met de terugkeer van de zon leeft ze echt weer op.

med_gallery_7364_259_1036951.jpg

 

Heb hier trouwens ook een Kush Haze uit een zak van de coffeeshop en die is samen met de early sativa aan de bloei begonnen. Had die eigenlijk zonder veel hoop geplant. :wacko:

 

med_gallery_7364_259_847626.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

knappe plantjes polderboer! hoe lang staan deze al in de bloei?

mijn hollands hope, normaal ook een vroegbloeier gaat erg traag.

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die twee dames zijn op 11 juli in de bloei geschoten. Geen voorbloei of niets, meteen het echte werk.

 

M'n andere planten zijn vorige week beginnen bloeien. Deze hadden wel al vanaf eind juni hun geslacht getoond. Ik had maar 1 mannetje op 6 (of op 5 als die ene female seed niet wordt megerekend)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wacko: Ja hier zat ik over te denken ja, wie heeft er nu al ( op natuurlijke wijze) bloei in zen planten...

 

Ik heb ook hollands hoop(6 stuks) en ik merk wel dat de voorbloeiaanduiders(zo noem ik het maar ff, die witte en later bruine steeltjes in de oksels) elkaar sneller opvolgen. Ik denk dat mijn planten nu zon beetje in de bloei gaan? Ik hoop het tenminste.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook al volop witte haartjes overal te zien.

Ik weet niet zeker of het nog voorbloei is of mijn dames al echte toppen aanmaken.

Het lijkt er sterk op dat ze kleine topjes beginnen aan te maken maar dat weet ik niet zeker :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb early skunk en ruderalis skunk staan.

En beiden nog geen teken van bloei te zien helaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb early skunk en ruderalis skunk staan.

En beiden nog geen teken van bloei te zien helaas.

 

Same here

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...