Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pope

2 Easy Sativa's, Al Volop In Bloei!

Recommended Posts

hey pope, mooie planten! vraag me alleen af waarom je gelijk pk 13-14 bij je grond/water doet (je potgrond is toch al voorbemest / pk 13-14 toch pas bij bloei)?

 

Dat waterpijpje lijkt me wel handig maar geef je daar al je water door? krijg je daar de hele pot vochtig mee?

 

En als laatste, waarom zand onderin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er goed uit :wOOt

Mazzel bovendien dat ze zo vroeg de bloei al inschoten , is dat normaal bij t soort?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze eind juni in bloei zijn geschoten zouden die al bijna afgebloeid moeten zijn? (eind juni = +- 6 a 7 weken geleden, bloeitijd van E S = 8 weken?)

 

 

mooi begonnen trouwens! opgekweekt onder TL? of natuurlijk licht?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw, véél vragen :wOOt

Waarom gelijk pk 13-14 bij je grond/water doen (je potgrond is toch al voorbemest/pk 13-14 toch pas bij bloei)?

Tweede keer dat ik dit doe en ik behaal er mooi resultaat mee. Dus waarom niet, hé.

Alles is een kwestie van blijven experimenteren om tot het beste resultaat te komen, toch?

 

Dat waterpijpje lijkt me wel handig maar geef je daar al je water door? krijg je daar de hele pot vochtig mee? En als laatste, waarom zand onderin?

Het is de eerste keer dat ik dit probeer. Het zand onderin is van een grove structuur waardoor het water direct opgeslorpt wordt en verdeeld over de ganse oppervlakte.

Als ik het de buis vul is ie binnen de tien seconden helemaal leeg gelopen.

Bijkomend voordeel is dat je grondoppervlak droog en proper blijft.

 

Zo vroeg de bloei al ingeschoten , is dat normaal bij deze soort?

Het is echt wel een EASY Sativa dus :)

 

Mooi begonnen trouwens! opgekweekt onder TL? Of natuurlijk licht?

Onder TL Philips - New Generations. 4 lampen van 36watt. 4 weken 24/24 uur eronder.

 

Privé kwam nog de vraag waar ik de zaadjes gehaald heb

Het zijn Easy Sativa's (Female Seeds) gehaald bij Growshop Alien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zeggik, die heb ik ook samen met PP van Female Seeds ook van Alien,

maar deze week voor het eerst de voorbloei...

 

bij de PP staat half sept klaar :wOOt

 

Ik allerlei vroeg@ soortjes gekoch, early dit en dat maar nee hoor zal wel half oktober worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
als ze eind juni in bloei zijn geschoten zouden die al bijna afgebloeid moeten zijn? (eind juni = +- 6 a 7 weken geleden, bloeitijd van E S = 8 weken?)

Oh ja deze nog. Nu, de lengte van de bloeitijd beslis je beter zelf. De opgegeven bloeitijd is mi. puur indicatief.

Ik hoop rond 10 september te kunnen oogsten. En daar mag gerust nog een hittegolf aan vooraan gaan.

 

Zo vroeg oogsten geeft trouwens hoop op een kweek zonder toprot :wOOt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ook beginner uit jouw kanten pope en deze plantjes zijn echt een plezier om mee te werken. M'n early sativa in pot is begin juli volop beginnen bloeien. Alleen jammer dat m'n early sativa in volle grond nog niets van bloei toont.

 

med_gallery_7364_259_15319.jpg

 

med_gallery_7364_259_15922.jpg

 

med_gallery_7364_259_78744.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

vriend waarom zet je in godsnaam de naam van de growshop erbij die je geholpen heeft druif daar erger ik me echt aan die mensen proberen jullie te helpen en dan geef jij ze bijna aan.

 

let is ene xtje op je woorden :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
vriend waarom zet je in godsnaam de naam van de growshop erbij die je geholpen heeft druif daar erger ik me echt aan die mensen proberen jullie te helpen en dan geef jij ze bijna aan.

 

let is ene xtje op je woorden :wOOt

 

Ik koop er medium, zaad en voeding. Niks mis mee, toch? Alle produkten die ik er koop kun je kopen in de online shop, dus....

En een beetje reklame kan toch nooit géén kwaad?

Share this post


Link to post
Share on other sites
vriend waarom zet je in godsnaam de naam van de growshop erbij die je geholpen heeft druif daar erger ik me echt aan die mensen proberen jullie te helpen en dan geef jij ze bijna aan.

 

let is ene xtje op je woorden :wOOt

 

 

Op je woorden letten omdat jij hun naam noem als ze je goed helpen?

Leg is uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat om ZAADplanten slechtekont. Natuurlijk verkoopt Alien geen stekken. En de bron van je zaad en growspullen mag je best vertellen hoor. :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...