Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MellowMoods

Smartshop En Herbs

Recommended Posts

Ben sinds korte tijd echt heel erg geintresseerd in de herbs die smartshops allemaal te bieden hebben. Zo heb ik laatst truffels geprobeerd, nxt phase, Skullcap, Dionyssa, en een paar andere kruiden. Vanavond staat Calamus op het programma, wat bij hoge dosering hallucinaties op wekt. Ben benieuwd.

 

Iemand anders die fan is van bepaalde kruiden, hebben jullie tips, en derg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

die troep werkt niet alemaal mooie verhalen en ze verdienen er ''goud" mee.

alleen die paddo's en truffels werken!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valt mee, skullcap werkte wel echt heel goed, heb gister avond lekker in mn hangmat op mn kamer gelegen gewoon lekker relaxen, en heb daarna heeeerlijk geslapen. En nxtphase is ook wel heel leuk in combinatie met een goede joint, dan word je vision echt heel erg scherp en crispy, maar de prijs is veels te duur. Heb net de calamus thee gedronken, met 5 flinke teelepels, wat een hallucinerend effect zou moeten hebben, nog even wachten dus... Maar man smaakte die goor zeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zuig spul die Calamus. Heb er 5 theelepels van gedronken door mn thee, hallucinatie dosis is 4 tot 5 theelepels en ik voelde gewoon helemaal niks.

 

 

Iemand trouwens ervaring met die Happycaps Trip-E dingen? die lijken me nog wel cool.

Share this post


Link to post
Share on other sites

onder het motto "it never hurts to try" heb ik ook al een aantal kruiden uitgeprobeert. Kratom, khat thee, kolanoot, supernova herbal xtc, paddo's, sinuichi en lobelia inflata.

 

Ik moet zeggen dat er inderdaad veel troep tussen zit, bij sinuichi bijvoorbeeld ervaarde ik alleen een licht stoney gevoel i.p.v. de beloofde audiovisuele hallucinatie.

 

Wat ik wel kan aanraden is Khat thee i.c.m. met alcohol. Erg leuk voor een stevig avondje feesten, je voelt namelijk wel dat je dronken bent maar je blijft helder en enrgiek in je kop. Supernova was wel het meest potente middel wat ik naast paddo's gebruikt heb. In combinatie met een stevige joint ging ik er aardig van spacen, helaas werd je er ook irritant hyper van en zitten was geen optie. Verder kan kratom(een lid van de opium familie) in hogere dosis ook interesant zijn, maar heb een keer een vriend van 8 gr kratom zwaar over zn nek zien gaan omdat hij in een oververhitte bui 3-4 liter water had gedronken in een kwartier.

 

En voor de mensen die willen stoppen met roken, maar hun dagelijkse portie groenten niet puur in de vloei willen doen kan je lobelia inflata(idian tabacco) proberen. Het verhaal luidt dat dit de orginele tabak is welke de indianen rookte omdat ze wisten dat deze niet verslavend en minder schadelijk was. En toen de spanjaarden kwamen hebben ze toen de huidige tabak aan hun meegegeven om ze eigenlijk te naaien.

Naja mooi verhaal, maar het rookt redelijk lekker en constant en als je echt graag wilt stoppen met roken is het een goede vervanger.

Share this post


Link to post
Share on other sites
die troep werkt niet alemaal mooie verhalen en ze verdienen er ''goud" mee.

alleen die paddo's en truffels werken!!!

Is onzin

 

Salvia, peyote, iboga zijn toch een van de meest extreme tripmiddellen die je kan vinden :wOOt

 

Kratom werkt overigens ook prima, al hoewel het niet op te drinken valt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb dus gister Trip-E pillen geprobeerd van Happy Caps, zat de hele dag lekker te trippen, maar moet je wel bij blowen dan hou je het aan. Ga nog wel heel wat andere Caps van Happy Caps proberen ben er erg tevreden over...

Share this post


Link to post
Share on other sites

die starrgate dingen werken ook wel . maar er staat 1 per 24 uur . om het goed te merken moet je er toch minstens 3 nemen. o ja en efedra heellaas uit handel ondertussen, maar neem er 2 a3 in een keer en je staat echt wel een beetje strak .

Share this post


Link to post
Share on other sites
die troep werkt niet alemaal mooie verhalen en ze verdienen er ''goud" mee.

 

Helemaal mee eens. Die mensen in de smartshops mixen allemaal soorten kruiden door elkaar en gooien er een paar pakkende regeltjes met onzin tegenaan. Ik vind het maar uitbuiters.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar hoe was de trip van zo'n Trip-E capsule? hallucinaties, soort paddo's ?

 

Ik was met een vriend van me naar Apeldoorn gegaan daar in de bossen. Hij stond daar op de camping, en ik zou naar m toe komen, ik dacht, ik wil iets nieuws proberen dus kocht ik deze. Had een beetje gehoopt op een heel euforisch gevoel en hallucinaties, en die kwamen er uiteindelijk ook, ik weet niet of ik het hallucinaties mag noemen maar alles zag er niet echt uit zoals ik het normaal zou zien. Je hele kijk op de wereld is echt anders en je zou kunnen zeggen dat je tript. Op een gegeven moment lagen we in van dat sterrenmos in het bos, dat was zooooo heerlijk zacht, ik voelde mn spieren die waren verslapt, maar toch heel lekker.

 

Tis echt een aanrader. Heb er 2 genomen rond een uur of 2 denk ik, en ze werkten echt rond half vier zoiets, wel over de hele dag nog joints zitten roken, maar toen ik om half 2 savonds weer thuis was kon ik het nog voelen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb uit een smartshop een joint salvia en wat catmint besteld..ben benieuwd

enige ervaring met catmint iemand?

en weet iemand nog een goeie online smartshop??

thx

Share this post


Link to post
Share on other sites
die starrgate dingen werken ook wel . maar er staat 1 per 24 uur . om het goed te merken moet je er toch minstens 3 nemen. o ja en efedra heellaas uit handel ondertussen, maar neem er 2 a3 in een keer en je staat echt wel een beetje strak .

 

ephedra supercaps, zeer jammer dat die niet meer verkocht mogen worden en dat mijn pot leeg is. Goeie pillen om de avond door te komen zonder al te rare bijwerkingen. Volgende week dikke hardcore party in 013 tilburg. Moet veel voor de studie doen, dus gekke dingen zitten er niet echt in dan. Ephedra was een goede uitkomst geweest... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kobuz wel eens een vervanger geprobeerd? zijn veel herbal energizers die claimen hetzelfde effect te geven..

 

en weet iemand nog een goeie online smartshop??

 

azarius.net is de enige die ik ken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog niet geprobeerd. Op lowlands was de laatste supercap deraan gegaan. Volgende week ff kijken bij sirius in Eindhoven...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ephedra supercaps, zeer jammer dat die niet meer verkocht mogen worden en dat mijn pot leeg is. Goeie pillen om de avond door te komen zonder al te rare bijwerkingen.

 

ephedra geen al te rare bijwerkingen? van alle stimulanten die ik heb geprobeerd heeft ephedra veruit de meeste bijwerkingen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd erg jammer dat ephedra uit de handel is. Heb wel eens NXT phase en Stargate geprobeerd maar de effecten daarvan komen echt niet in de buurt van ephedra. Kun je nog beter Stackers nemen....is eigenlijk een afslankmiddel..verhoogt je stofwisseling....maar met 2 wordt ik altijd al rete actief!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ephedra geen al te rare bijwerkingen? van alle stimulanten die ik heb geprobeerd heeft ephedra veruit de meeste bijwerkingen..

 

Dan ben ik benieuwd hoeveel van die dingen jij per keer gerbuikte. 1 of 2 was voor mij genoeg voor heel de avond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe oud met je eigenlijk zijn om de smartshop in te mogen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een kutzooi (pardon my french)! Adviseren ze als "beste" vervanger voor de ephedra supercaps een of ander potje met 25 pillen voor 16 euro. En dan is de bedoeling dat je er 5 per portie neemt en dan nog heb je geen resultaat wat in de buurt van ephedra komt. Had toch op beter gehoopt. Ze zien me staan op Mania in de de 013...op die manier breng je de mens toch een stuk dichterbij naar een driekhoekje of een schijf, aangezien je die al voor een paar euro hebt.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Verder kan kratom(een lid van de opium familie) in hogere dosis ook interesant zijn, maar heb een keer een vriend van 8 gr kratom zwaar over zn nek zien gaan omdat hij in een oververhitte bui 3-4 liter water had gedronken in een kwartier.

Kratom heeft niks met andere opiaten te maken, het wordt wel gebruikt om mensen die verslaafd zijn aan opium of heroine af te laten kicken.

Ik heb een plant staan maar heb het nog niet geprobeert.

(4 liter water drinken in een kwartier kan zelfs gevaarlijk zijn... dit is vragen om problemen)

 

 

Ik ga in hopelijk in Januari/Februari een online smartshop openen, alleen serieuze kruiden en extracten voor mensen die het verstandig willen gebruiken. We gaan onze spullen rechtstreeks uit de jungle halen en alles is dus erg potent. Ons doel is de goedkoopste online smartshop te worden.

 

 

Over Ephedra: Ik vind de effecten zeer fijn, alleen als je het in combinatie met alcohol gebruikt zal je een zware kater hebben de volgende dag... Er zijn smartshops die het nog verkopen... als je laat doorschemeren dat je interesse hebt in een grote hoeveelheid zijn ze snel bereid wat te leveren.

 

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je mij wat namen kan pm-en ben ik je zeer dankbaar. Gister had een vriend van mij gelukkig nog twee supercaps, was wel welkom op een 23 uur wakker zijn.

 

Heb zelf trouwens geen last van een zware kater in combinatie van alcohol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...