Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

John Doe

Suggesties En Bugs

Recommended Posts

Ik krijg een foutmelding als ik op "nieuwe berichten" druk. Iemand een idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie geen videos meer in berichten.

Alleen een achtergrond kleur en als ik daar op klik hoor ik wel het filmpje maar geen beeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij moet de server klok nog n uur achteruit, dernet had ik een topic aangemaakt en bij het laats gezien of reactie stond de tijd 1:39. Terwel mijn pc tijd n uur vroeger aantoonde

 

kan het fout hebben of verkeerd gezien in dat geval me excuses :rofl :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb geen problemen zover maar ik kwam wat info tegen en ik weet niet waar ik het moet zetten dit is om problemen rond de wetgeving van de hoeveelheid planten enz te verduidelijken ik het hierbij gekopieerd dus ik hoop dat het op het goeie forum komt

B) ;) :lol:

 

 

 

Cannabis en de wet

 

De Nederlandse wet maakt een onderscheid tussen drugs met een groot risico (harddrugs) en de hennepproducten hasj en wiet (softdrugs). De wet maakt ook nog onderscheid tussen bezit en teelt voor eigen gebruik (tot 5 gram en minder dan 5 planten) en bezit en teelt voor de handel.

 

Handel en bedrijfsmatige teelt worden door de politie actief opgespoord en bestraft. Bezit en teelt voor eigen gebruik heeft meestal geen gevolgen. Er wordt geen boete opgelegd. Wel kunnen de hasj en wiet in beslag genomen worden.

 

 

 

Coffeeshops

 

In Nederland mogen hasj en wiet in coffeeshops verkocht worden. In een stad of dorp kunnen de burgemeester, de hoofdcommissaris van politie en de plaatselijke officier van justitie besluiten om een coffeeshop te gedogen als ze zich aan bepaalde voorwaarden houden. Deze voorwaarden zijn:

•Geen verkoop van harddrugs

•Geen toegang aan jongeren onder de 18 jaar

•Geen verkoop van meer dan 5 gram per persoon per dag

•Geen reclame

•Geen overlast

 

In veel steden worden deze voorwaarden streng gecontroleerd. De coffeeshop riskeert sluiting wanneer deze voorwaarden worden overtreden. Een belangrijk voordeel van het Nederlandse coffeeshopbeleid is dat door de voorwaarden geen verkoop van harddrugs in de hand wordt gewerkt, omdat de verkoop hiervan op heel andere plekken plaatsvindt. Jongeren komen daardoor in coffeeshops in ieder geval niet met harddrugs in aanraking.

 

 

 

Kabinet Rutte

 

De nieuwe regering wil een strenger gedoogbeleid: coffeeshops moeten besloten clubs worden, die alleen toegankelijk zijn met een clubpas. Binnen een afstand van 350 meter van scholen mogen zich geen coffeeshops bevinden. Handel in drugs zal zwaarder bestraft worden. Ook wil het kabinet het onderscheid tussen softdrugs en harddrugs aanpassen.

 

 

 

Aantal coffeeshops

 

Volgens onderzoeksbureau Intraval waren er in 2009 er in Nederland 666 coffeeshops. Het CBS telde er in 2010 650. Daarnaast zijn er in Nederland naar schatting enkele duizenden niet gedoogde verkooppunten van cannabis. Dat zijn thuisdealers op een vast adres, dealers in horeca, straatdealers en thuisbezorging na telefonische bestelling. Via coffeeshops wordt naar schatting 70% van de cannabis verkocht, via de niet gedoogde punten 30%. Hoe meer coffeeshops een gemeente heeft, hoe minder er illegaal verkocht wordt.

 

In Nederland zijn 441 gemeenten. 77% van hen heeft geen coffeeshop. 105 gemeenten (23%) heeft wel een coffeeshop.

 

In het buitenland gelden vaak andere regels. Daar kan het bezit van een kleine hoeveelheid hasj of wiet al tot jarenlange gevangenisstraf leiden.

 

 

 

Versie: 24-05-2012

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb sinds kort een nieuwe laptop en daar zit windows 8 op ;)

 

Ik gebruik photoshop lightroom en daar verklein ik mijn foto,s mee zodat ik ze op het forum kan zetten.

Alleen met de zelfde instellingen als op de vorige computer windows 7

lukt het niet meer om foto,s te uploaden hij zegt dat ze te groot zijn

op windows 7 lukte het om 5 mb per foto erop te plaatsen ze zijn nu zelfs 1 mb en nog te groot :lol:

 

krijg de volgende fout melding

Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 2560 bytes) in /home/v0810i01/domains/wietforum.nl/public_html/sources/components_public/gallery/lib/lib_image.php on line 430

 

zit al een week te kloten met die windows 8

en word er eerlijk gezegt helemaal lyrisch van.

wie kan mij helpen met een oplossing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind de nieuwe reclame stunt van sannie maar niets, zo een banner in het midden van elke pagina van een toppic. Ni da ik zijn ding dat hij verkoopt ni goed vind, maar wil niet elke keer dat ik een topic open reclame zien als ik aan het lezen ben!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij (Mac/Firefox) verspringt het beeld zodat ik naar een groot leeg vlak kijk.

Bijvoorbeeld als ik op 'View new contect', of 'Actieve topics' druk verspringt het beeld en zie ik alleen aan de rechterkant de topics.

Zoals op deze foto:

gallery_7512_11569_63064.jpg

 

En waar is de Preview functie zodat je je bericht kan checken voordat je publiceert?

Bespaart een hoop ge-edit.

Jammer overigens dat dat nog steeds werkend is die stomme edit regel.

Nergens voor nodig ;-)

 

Persoonlijk heb ik geen last van de reclame.

Als je een eigen bedrijf hebt of hebt gehad zul je dat denk ik beter begrijpen.

Keep it up.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat lege vlak is opgelost. Dank.

 

Preview knop ook gevonden :)

 

Hoe zit het met de functionaliteit van de LIKE THIS button?

Die doet het nog niet..

Edited by Nesta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan geen zin overslaan met enter toets ik zie iedereen gewoon posten en zinnen overslaan wat gaat er fout bij mij? ook komen nieuwe berichten niet bovenaan te staan als je zoekt naar nieuwe berichten. Ik word ook een beetje achterlijk dat het 50/50 nederlands engels is wie heeft dat verzonnen? taal staat juist ingesteld bij mijn instellingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan in internet explorer ook de enterknop niet gebruiken, wel met chroome. zal wel een browser instelling/fout? zijn. Nog niet gepuzzeld of ik het kan oplossen.

 

Deels engels, dit werd in het begin al vermeld dat er nog achter de schermen word gewerkt om de puntjes op de I te zetten.

 

 

Copy/paste

 

Het forum doet het maar er zijn nog wel wat puntjes waar we achter de schermen mee aan het werk zijn zoals de meeste knoppen nog in het engels zijn en de de complete foto gallery moet nog omgebouwd worden naar juiste formaat.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind de hele layout totaal niks, onoverzichtelijk en banners in elk topic. Normaal kon ik op de hoofdpagina gelijk aan de plaatjes zien aan de linkerkant van de subforums, (huisje, zonnetje etc..) welke categorie het was, nu is het allemaal hetzelfde. Jammer, en ik kan inderdaad niet de enter toets gebruiken dus alles achter elkaar zonder alinea's om de reply's overzichtelijk te maken. 3 keer niks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een klerezooi !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat lege vlak is opgelost. Dank.

Gek genoeg is het lege vlak weer terug?

Wat het gisteren prima deed, doet het vandaag niet meer. :wacko:

Geen doen zo.

Edited by Nesta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik in een topic duik, kom ik niet gelijk bij de laatste reactie in dat topic,maar bij de eerste reactie of midden in het topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb nu al een paar keer als k op new content druk dat k een lijst met gebruikers krijg.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suggestie voor de mobiele weergave van de site, skip to page button,

Is knap lastig om Tilburgse meeting topic te Lezen op mobiel, eerst 700 Keer op volgende pagina drukken ga ik niet aan beginnen

 

Bij voorbaat dank

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij (Mac/Firefox) verspringt het beeld zodat ik naar een groot leeg vlak kijk.

Bijvoorbeeld als ik op 'View new contect', of 'Actieve topics' druk verspringt het beeld en zie ik alleen aan de rechterkant de topics.

Zoals op deze foto:

gallery_7512_11569_63064.jpg

 

Helaas houd ik last van pagina's die er zo uit zien als hierboven op het plaatje.

Ben ik de enige?

Ik heb dit uitsluitend op wietforum.nl en het maakt het bezoeken van de site op z'n minst gezegd een uitdaging. :| Eigenlijk niet te doen..

Ik werk op Firefox/Mac.

 

Rest me te vragen wanneer de Like functie geactiveerd wordt?

 

EDIT

Het probleem lijkt toch vanuit de Firefox update te komen.

Working on it ;-)

Edited by Nesta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij edit waarloze opmaak verandering.

tags die naar html om gezet word.

foto tag die verander en foto niet meer zichtbaar.

Some space tag tussen woorden.

Zelfde probleem als bij opengrow.

Geen enter meer in de tekst

En het verziek echt je werk.

 

Totaal niet mogelijk om een grote stuk met info te maken op dit moment.

 

/zODd

Edited by zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind de verdwenen topics toch het ergste, hebben mensen veel moeite/tijd in gestoken en stond ook veel informatie in..

hoop maar dat ze nog terug komen, dood zonde... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe willen ze dat doen rolback dan zijn ze alle nieuwe weer kwijt?

Hier sommige foto`s weg.

Ach ....

 

 

/zODd

Edited by zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom kan je op de ipad geen smileys en andere codes in een bericht doen?

Kan alleen een bericht typen thats it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...