Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

John Doe

Suggesties En Bugs

Recommended Posts

kom gewoon even vertellen dat ik helemaal niks te klagen heb.

vind het een heel mooi forum.

 

groetjes prettig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+2 B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

IK HEB HET SYSTEEM GEKRAAKT!!!! :wacko:

 

haha, hier heb je niet van terug whazzup!! Als ik nog iets erbij wil zetten in de post zonder dat die bewerkregel erbij komt druk ik gewoon op add reply i.p.v edit :wave: Helaas kun je niks verbeteren zonder de edit maar toevoegen wel, wat de helft van de posts gewoon fraai zonder regel laat.

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cannabusinesss,

je hebt niet het systeem gekraakt!

Je hebt nu pas een functie ontdekt, welke al jarenlang werkt! ;)

 

Gefeliciteerd!

 

Groetels

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

 

dat is ook al een hele oude truuk om meer foto's in één post te krijgen dan het systeem toestaan.

 

Jemig cannabisiness heb je in al die jaren van lid zijn nog nooit twee keer achter elkaar gepost? Ik doe dt regelmatig als ik veel quotes moet aanhalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja normaal gesproken post ik niks achter elkaar dus vandaar. Maar de laatste tijd heb het me een paar keer niet kunnen schelen dat er 2 posts onder elkaar zouden staan dus toen kwam ik erachter :wave:

 

priceless knowledge ;)

 

Jullie houden wel je mond erover diht wat allemaal kan, volgens mij zijn er nog veel meer leuke truukjes. Ik ga ze uitvinden haha :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is aan de mods/whazzup.

 

Ik merk dat de meningen omtrent het voorstellen van nieuwe leden nogal verdeelt zijn, ik kwam op het idee dat het misschien iets is dat bij het aanmelden bepaalde punten in het ledenprofiel verplicht ingevuld moeten worden voordat je verder kan. Je weet wel met die rode sterretjes :lol:

Dan is de info over die persoon altijd nabij maar dan nog krijg je allemaal onzin maar dan in het profiel en scheelt je weer onzinnige topics zoals;

 

"Hoi ik ben piet en ik kweek wiet, groetjes!"

 

Met tal van reacties zoals;

 

"Welkom!" "Hallo!" "Hoi!" "Ik kweek ook wiet, net als Piet!" etc... etc...

 

Persoonlijk vind ik het voorstellen ook nogal achterhaald, en ik betrap mezelf dat ik me wel erger dat er door de helft geroepen word als politie agentjes dat ze zich wel moeten voorstellen en wel nu, waardoor topics vervuild worden met quotes uit de regelementen want je ziet het overal terug komen, dan niemand niks meer zeggen. Ik vind het een erg puike oplossing al zeg ik het zelf. Wat zeggie ervan?? B)

 

Greetz

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Sorry, de administratie heeft het flood controle beperkt. Wacht minimaal 10 seconden voordat je opnieuw probeert. :vape: (ben je ingelogd ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op bijvoorbeeld het rollitup forum kun je alleen foto's bekijken als je ingelogd lid bent.

Ondanks dat een ieder lid van WF kan worden geeft het toch een (semi) veiliger gevoel dat de foto's binnen de community blijven, en niet voor iedereen zomaar te bekijken.

...

Share this post


Link to post
Share on other sites

die sectie is gesloten ...... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ pacman83 : zoiszo ! :verrygood

 

Suggestie

 

Ik heb gezien dat je je thema op de site kan aanpassen jammer genoeg zijn dit maar 2 thema's , niet dat ze beide niet mooi zijn dat zeg ik niet

maar zou wel fijn zijn als er een ander kleurtje word gemaakt of een nieuw thema zou gewoon top zijn na een tijdje wil je wel wat anders voor het oog niet ?

denk dat het forum daar alleen maar beter van word

 

Groetjes

 

ssh.

Edited by shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

SVP een Hydro sub forum in de Indoor categorie tbv traditionele hydro en hydroponics. Ben ongetwijfeld niet de eerste met deze suggestie, dus zullen jullie wel een reden hebben maar vraag het toch ff.

 

Ik zie in oude topics dat WF in het verleden een of twee zure mafkezen heeft gehad die hun eigen topics vernaggeld hebben, misschien een vies nasmaakje nagelaten op het onderwerp? Laten we dat veranderen dan.

 

Zonder hydro(ponics) forum blijven die topics (bijvoorbeeld van mensen die hydroponics experimentjes doen) verspreid over bouwdoos, voeding, beginnersvragen, etc. (en ik begrijp dat dat in veel gevallen klopt) of worden in andere wannabe-WF-forums gepost of verwijzen mensen hier daar naar toe, terwijl het natuurlijk gewoon hier op WF thuishoort.

 

Eventueel een test voor een maand ofzo? Volgens mij zit ie dan zo over het aantal threads/posts in bijvoorbeel micro/fluo algemeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mss een goede sugestie? voor mij althans wel :P

 

 

ik zou het wel gemakkelijk vinden als er onderaan de pagina's ook een "home" knop zou staan.

 

telkens je een reply hebt gedaan zit je zowieso vanonder aan de pagina, en nu moet jee eerst helemaal terug naar boven scrollen.

 

mss een idee....????

Share this post


Link to post
Share on other sites
telkens je een reply hebt gedaan zit je zowieso vanonder aan de pagina, en nu moet jee eerst helemaal terug naar boven scrollen.

 

gallery_32885_13455_20071.jpg

Als je linksonder op Top klikt ben je weer bovenaan de pagina :D .

 

Groeten Beaker :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk is aan nice hoor scheelt ook mij weer een hoop gescroll :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gefeliciteerd, je bent lid geworden van Wietforum. Voordat je gaat posten gaarne aandacht voor het volgende:............

blablabla

 

Mijn suggestie is die boodschap in prive bericht te sturen naar betreffende persoon en niet de topics er mee te vervuilen.

 

 

@Arme jongen

Als je een toetsenbord hebt:

  • Naar top: ctrl+home
  • Naar bodem: ctrl+end

Werkt NIET als je in een edit vak zit met je cursor, dan doet ie het alleen in het editvak :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
telkens je een reply hebt gedaan zit je zowieso vanonder aan de pagina, en nu moet jee eerst helemaal terug naar boven scrollen.

 

gallery_32885_13455_20071.jpg

Als je linksonder op Top klikt ben je weer bovenaan de pagina -_- .

 

Groeten Beaker :rofl

 

 

thx :)

 

wist ik niet! dat scheelt inderdaad een hoop gescrol :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iets maken zodat mensen die niet de geestelijke vermogens hebben

een plaatje 90 graden te draaien alvorens het te uploaden in staat te

stellen hun plaatje toch op een normale manier in hun topic zichtbaar

te maken. Dus met de juiste orientatie.

 

Of wellicht een 'zo zien we het graag' beleid betreffende dit soort &@^# afbeeldingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De klok van WF loopt nog een uur achter :)

 

Dat is snel gefixt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...