Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

John Doe

Suggesties En Bugs

Recommended Posts

Eerste keer dat ik 'm probeerde :lol:. Ben ik blij dat het in ieder geval niet aan m'n putertje ligt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

kan het zijn dat jullie link naar GROWGUIDE niet meer werkt ik krijg nl volgende mededeling

interne fout

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/v0810i01/domains/growguide.wietforum.nl/public_html/ipbwiki_interface.php on line 1001

 

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/v0810i01/domains/growguide.wietforum.nl/public_html/extensions/ipbwiki/ipbwiki_authplugin.php on line 16

 

Warning: Parameter 1 to IpbWiki_AutoAuthenticate13() expected to be a reference, value given in /home/v0810i01/domains/growguide.wietforum.nl/public_html/includes/Hooks.php on line 117

Interne fout

 

Set $wgShowExceptionDetails = true; at the bottom of LocalSettings.php to show detailed debugging information.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat MEDIA ook wordt opgenomen in ACTIEVE TOPICS.

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste allen,

 

Het forum heeft er vandaag weer uitgelegen, ik had vorige keer al problemen de storage en nu helaas vandaag weer. en daarboven op moet ik met met schaamrood op de kaken mededelen dat ik de backups heb moeten restoren van vannochend 7 uur.. -,-

mijn excuus voor degene die zijn posts heeft verloren van vanmiddag tussen 7 en 12 uur.

 

ik ga ervoor zrogen dat deze storage laag vervangen gaat worden..

 

lang leve backups!!!

 

;/

 

Soulshepard

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol tussen 7 en 12 uur lag alles plat en of ips driver errors. Denk dat je weinig psots bent mis gelopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

shit happens

 

merkte dat ik t toch wel mis als het niet werkt :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn alleen veel posts van oa gisteren niet meer :wave:

alles van 24 april is verdwenen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoekfunctie weigerd : Er is een fout opgetreden. Ga terug en probeer het nogmaals, of neem contact op met een Administrator voor hulp.

connection to localhost:3312 failed

 

ook mijn post van gisteren is weg , wie heeft er met zijn vingers aangezeten :wave: :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik mis PM,s? :wave:
Bij mij ook, PM's van gisteren zijn foetsie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles is weg van de vierentwintigste april :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed lezen a.u.b., er wordt keihard aan gewerkt.

 

Beste allen,

 

Het forum heeft er vandaag weer uitgelegen, ik had vorige keer al problemen de storage en nu helaas vandaag weer. en daarboven op moet ik met met schaamrood op de kaken mededelen dat ik de backups heb moeten restoren van vannochend 7 uur.. -,-

mijn excuus voor degene die zijn posts heeft verloren van vanmiddag tussen 7 en 12 uur.

 

ik ga ervoor zrogen dat deze storage laag vervangen gaat worden..

 

lang leve backups!!!

 

;/

 

Soulshepard

Share this post


Link to post
Share on other sites
Goed lezen a.u.b., er wordt keihard aan gewerkt.

 

Mag je nog zo hard aan werken als je wil, als 't niet op backup staat is't weg, hoor.

Een 12u+ oude backup is gerestored en een volledige dag forum +PB's is weg.

 

 

We get what we pay for, maar 't is toch zuur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het forum heel blij mag zijn dat mensen er vrijwillig zoveel tijd in steken en op die manier draaiende kan blijven, voorzien van de nieuwste informatie.

 

Shit happends toch.... Gelukkig was er een goeie pot voetbal op tv :wave: (Jammer dat Barça werd uitgeschakeld, dat dan weer wel... )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie dat het forum over een kalender feature beschikt. Is het mogelijk om in ons profiel een prive kalender te hebben ?

Just checking :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom wordt NIEUWS/MEDIA niet opgenomen in de ACTIEVE TOPICS?

Hier weer een voorbeeld.

:bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat niet iedereen,die sectie hier zo nauw wenst te volgen misschien? :bier

Het is naar mijn beste weten een bewuste keuze,waar ik persoonlijk best blij mee ben. :D

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met als gevolg dat er regelmatig dubbele topics met verschillende discussies over hetzelfde onderwerp lopen.

Dat lijkt me voor verbetering vatbaar.

En er gebeurt momenteel nogal wat in de media, het is helemaal niet erg als dat door iedereen gezien wordt denk'.

Daarnaast heb ook zeker niet de indruk dat Nieuws/Media slecht bezocht wordt maar daar heb jij meer kijk op dan ik.

Tot zover dan. Basta.

 

Nice Day!

Nesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@aad, is dat niet hetzelfde als de mensen die de outdoor of guerilla niet wensen te volgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

het aantal nieuwsartikelen dat normaal via de feed binnenkwam was ontstellend hoog en niet altijd met een enorme nieuwswaarde. Het bestond uit automatische feeds die individueel werden goedgekeurd door de forum moderator, een enorme klus. Daar zijn we ook mee gestopt. Maar een paar gevolgen van het nieuws opnemen in de zoekindex:

 

- 30-50% van de nieuwe posts zijn automatisch gegenereerde nieuws items waar gemiddeld zeer slecht op werd gereageerd (weten we uit ervaring, kijk de sectie maar eens na)

- De aard van de nieuwsitems was meestal heel negatief, je weet tenslotte wel waar de media over schrijven. Dat geeft een beeld van hoe de media er tegenaan kijken, maar niet persé goede informatie.

- Het grote aantal nieuws items maakte het er voor de meeste kweek-geïnteresseerden niet eenvoudiger op iets te vinden

 

Op basis daarvan (en op verzoek van veel leden) hebben we toen besloten om die uit de "new topics" index te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

overigens vind ik dat het zonder die feed al een hele tijd door de leden heel goed wordt bijgehouden. Die feed kunnen we wel zonder. Wellicht het overwegen weer eens waard.

 

Hier even een voorbeeldje wat we voorkomen door die feed diet aan te zetten:

post-5211-1336311810_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen,

 

Zit er een bug in de gallerij?

Ik probeerde zojuist wat foto's te uploaden in mijn album om mijn topic aan te vullen, maar krijg de volgende foutmelding:

 

De afbeelding die je probeerde te uploaden is niet geldig.

 

Het is gewoon een jpg bestand, welke ik met mijn fototoestel heb gemaakt, net zoals alle overige afbeeldingen die ik al heb geupload :rofl .

Deze melding heb ik nog niet eerder gehad.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

 

Groeten Beaker

 

Edit - Het probleem heeft zichzelf al weer opgelost :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook problemen met uploaden. Gisteren een batch van 6 foto geupload, uurtje later wilde ik er nog een paar uploaden maar de uploader doet helemaal niks meer.

Single image én bulk upload. Ik krijg ook geen melding, hij blijft gewoon hangen tijdens het uploaden.

 

[Edit] Net even gechecked met Firefox, daarmee geen problemen met uploaden. Lijkt dus een browserprobleem te zijn. Safari doet nog steeds niks.

Zo ook even Chrome checken, die zou het dan ook niet moeten doen omdat die dezelfde rende rengine als Safari heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...