Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
The Architect

Wiet Naar Spanje

Recommended Posts

ik neem al 10 jaar lang hasj mee naar spanje met vliegtuig elke zomer

 

gewoon voor 24 € in me koffer

 

 

nooit problemen gehad

 

 

ps niet stiekum doen als ze je dan pakken pakken ze je goed als het gewoon in je koffer zit

denken ze ook echt dat het voor eigen gebruik is en hoe weet ik dat omdat ik wel eens ben gepakt

 

 

ik kreeg boete min me hasj en mocht weer gaan

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jaja, het is weer bijna vakatie seizoen..

 

nog meer geniale manieren om je shizzle naar het buitenland te vervoeren?

 

-xxx-Z>

 

opsturen naar vakantie adres :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
opsturen naar vakantie adres ;)

Dat wordt lastig, ga naar de dominicaanse rep.

Daar moeten ze de postbode nog uitvinden :) :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel de beste manier is het om het in de voering van je PSP case te verdelen als je dat hebt. De rontgenstralen kunnen op deze manier de wiet niet zien :nerd . Men vriend is een grote technologische freak en doet het altijd zo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap niet wat jullie zo moeilijk doen :lol:

 

als ik zou smoken zou ik juist graag eens willen weten hoe de wiet in spanje zou smaken :whistling

 

en voor de paar euro meer per gram die ik betaal betaal ik liever aan de gram wiet dan aan de spaanse popo :bier

 

plus ik heb geen risico dat ik word aangehouden, in feite betaal je dus 10 euro ofzo voor het feit dat je niet gepakt word en je bent verzekerd van wiet als je daar aankomt. De wiet zelf moet je dan nog wel ff kopen :rofl

 

je zou maar gepakt worden door een agent die je ff je hele vakantie laat brommen, tussen al die spaanse criminelen die wel een jongeman lusten, mij niet gezien haha :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten (2 keer zelfs!), meer info? hier

 

 

koop jij maar bij zo spaanse popo wie zegt dat dat geen agent is????

kan je alsnog je sterretje laten zien dus aan de spaanse criminelen

 

grtzzz

 

 

sorry voor het dubbel klikken foutje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spanje

Spanje heeft een liberaal drugsbeleid. Gebruik is niet per definitie strafbaar. De wet biedt lokale autoriteiten de mogelijkheid drugsgebruik in een openbare gelegenheid te behandelen als een overtreding. Het bezit van drugs voor eigen gebruik is niet strafbaar. De rechter bepaalt op basis van de hoeveelheid drugs of de bezitter de intentie had die zelf te gebruiken of niet. In de wet zijn hiervoor geen hoeveelheden vastgelegd. Drugshandelaren kunnen een straf van maximaal negentien jaar en negen maanden krijgen. De Spaanse rechter kan verslaafden aanmoedigen een behandeling te ondergaan door een straf om te zetten in een voorwaardelijke straf of door strafvermindering te geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo!

 

heb hier ook ff een vraagje over. Mijn partner woont in Tenerife en we zijn beiden Belg. Weed is daar eigenlijk zo goed als niet te krijgen, wel een soort hasj (die helemaal niet zo sterk of lekker is) Ik wou als ik volgende keer weer naar daar ga wat weed meenemen. Tgaat om 2 gram. Hoe kan ik het best vervoeren...? naar wat ik hier al heb gelezen al zeker niet in de ingecheckte bagage? Handbagage dus of eerder in mijn bh of ...? Ruiken honden het als het luchtdicht verpakt is en je het evt in je lichaam verbergt? Op de luchthaven van tenerife heb ik nog nooit een hond gezien.

 

Ik weet dat er veel mensen het hier niet zouden durven... Maar ik vraag het aan mensen die het wél al gedaan hebben binnen europa via het vliegtuig. En eigenlijk dus de hamvraag: op welke manier kan je het verbergen dat honden het niet ruiken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb al vele malen wiet meegenomen naar griekenland in de gewone baggage, in m'n extra paar schoenen

altijd voorgerolde joints, stuk of 10

steek er een pak sigaretten bij, en ze denken dat het gewone sigaretten zijn

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze zomer ga ik met paar maten naar spanje

We gaan met zo'n Beachmasters bus.

Heeft iemand ervaring/tips met hasj meenemen in de bus??

Of is de spaans hasj een goed alternatief?

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga ook naar spanje dit jaar, ik zou ook wat grammetjes mee willen nemen.

 

maaruh, ik zat te denken om hasj gewoon op mn lichaam te plakken?

bij mn genotsknots ofzo, lijkt me toch niet dat de popo daaraan gaat voelen.

 

ik ben nog nooit met het vliegtuig gegaan, dus ik heb geen idee wat ik allemaal moet doen.

 

ik hoef toch niet ergens doorheen te lopen waardoor ze kunnen zien wat je in je zakken hebt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

verpak je zak wiet die je mee wil nemen in cadeau papier.

 

ga hiermee naar de snoepwinkel.

koop hier een blik drop die zelf te vullen is met diverse snoepgoederen.

vraag aan de winkelbediende of ze "jou" cadeautje in het drop blik willen doen voordat ze hem "inblikken" en voila.

hoe mooier wil je iets verpakt hebben.

(inblikken word vaak in de grotere snoepwinkels gedaan)

 

groet erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...