Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kalechief

Wie Zwijgt Stemt Toe,teken De Petitie

Recommended Posts

Ik vind het ook raar dat er dingen aangepast worden in Topics en ook verwijdert worden, ik begrijp als de Admin of Mod. het ergens niet mee eens is maar PM dan , en pas dan niet zomaar iemand zijn woorden aan..

Dan word het wel erg raar , vindt je ook niet..!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ kalechief

ik heb het stuk waar je het over heb gelezen, het lijkt mij persoonlijk een stuk beter als dergelijke lui in een partij zitten waarvan de doelstellingen direct duidelijk zijn dan dat ze hun ideen relatief onopvallend via een grotere partij ten uitvoer weten te brengen.

 

@ meduza

Of ik ervan walg is in deze discussie vrij irrelevant, laten we het er op houden dat ik het bepaalt geen syphatieke figuren vind. Wat wel relevant is is het gegeven dat deze mensen net zoveel recht hebben om via het democratische proces te proberen de wetten te veranderen naar wetten die zij beter vinden. Dat mogen mensen die willen dat wiet legaal word, mensen die de doodstraf weer in willen voeren, mensen die juist vinden dat elke vorm van justitie maar afgeschaft moet worden, enzovoorts, eigenlijk gewoon zo ongeveer elk standpunt wat je maar kan bedenken. Wat jij, en heel veel mensen met jou, je niet lijkt te beseffen is het gegeven dat juist omdat die afkeer tegen een partij met dergelijk ideen zo collectief is, die partij bij voorbaat al geen kans van slagen heeft. Het slaat natuurlijk ook nergens op dat kinderen grotere risico's lopen nu deze partij bestaat, of dat door deze partij niet te verbieden pedo's de indruk geven wordt dat ze geaccepteerd zijn (de enige die dit doen zijn mensen die op die partij stemmen, en ik denk niet dat dat er ook maar genoeg voor 1 zetel worden). Dit is zo ongeveer de reden dat ik jullie actie vrij kansloos en overbodig vind.

 

Alhoewel ik de hele petitie heb gelezen kan ik nergens terugvinden hoe ze de openbare orde verstoren of dit proberen, kan je het betreffende stuk ff quoten en/of mij uitleggen wat jullie daar precies met verstoring van de openbare orde bedoelen, ik heb de indruk dat jullie deze term in de verkeerde context gebruiken.

 

...en dan krijg je van die opmerkingen van ''ze krijgen toch geen zetel'' N0obzzzzz, dat gaat het niet om , het gaat er om dat de 2 kamer dit weet en niet meteen die mensen opsluit van wie ze weten dat ze hele zieke bedoelingen hebben met kleine kinderen, dit is toch heel erg lijkt mij.

Het word pas echt erg als we mensen gaan opsluiten voor hun ideen, als je dat niet begrijpt heb je volgens mij nog echt veel te leren.

 

Ik heb zelf overigens geen kinderen, maar weet dondersgoed hoe zo'n sicko een kinderleven kan verneuken, ga er dus maar niet van uit dat omdat ik ff een iets genuanceerdere mening heb over deze partij ik me niet kan voorstellen hoeveel ellende kindermisbruik kan creeren, ik vind een uitspraak als "TOT HET JE EIGEN KINDJE IS..........." dan ook wat egoistisch overkomen, alsof het minder erg is als het niet je eigen kind is ofzo.

 

tot zover mijn betoog als advokaat van de duivel :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wij vragen de Tweede Kamer en onze regering maatregelen te nemen tegen de PNVD. Deze partij in oprichting is een gevaar voor de openbare orde en veiligheid.

 

Ervan uitgaande dat ontuchtige handelingen met minderjarigen, of aanzetten van minderjarigen tot deze handelingen, zelfs het voortijdig in contact brengen van minderjarigen met soortgelijke handelingen, zeer schadelijk is voor het kind;

ervan uitgaande dat dit ruimschoots bewezen is door alle nationale en internationale onderzoeken op dit vlak;

ervan uitgaande dat bij alle maatregelen het belang van het kind voorop dient te staan (art. 3 Verdrag inzake de Rechten van het Kind);

ervan uitgaande dat als kind wordt aangemerkt iedere persoon jonger dan 18 jaar (art. 1 Verdrag inzake de Rechten van het Kind);

stellen wij met nadruk dat de PNVD een gevaar inhoudt voor de samenleving in het algemeen en voor kinderen in het bijzonder en derhalve geen bestaansrecht heeft.

 

 

 

blijft een feit dat jij dit vanuit een heel ander oogpunt bekijkt dan dat ik dat doe

jij maakt je druk over het feit dat onze "goedwerkende democratie"wordt aangevallen

dat de rechten van volwassenen worden aangevallen

 

 

waar ik me druk om maak zijn de rechten van het kind die op een sluiperige politieke achterbakse manier misbruikt worden en dat wordt mede mogelijk gemaakt door het "mooie rechtsysteem"

rechten van een kind horen helemaal niet ter discussie te staan

 

nee, mensen opsluiten voor alleen ideeën lijkt me ook geen optie,

maar mensen de ruimte geven met ideeën waar ze al voor opgepakt ,"behandeld"zijn en die volgens vele wetten verboden zijn,

lijkt me toch zeker niet ongevaarlijk.

een terrorrist mag ook ideeén in z"n hoofd hebben maar niet op papier

een pedofiel mag niet gebrandmerkt worden maar als je in rotterdam plantjes hebt gehad mag dat wel???

 

 

Maar als jij het wel eens bent met de gang van zaken zoals ze in Den Haag besloten worden en vertrouwd op het rechtsysteem zoals het er nu uitziet moet je ook zeker niet tekenen.

 

meduza

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelfs de duivel word hier misselijk van

 

maar ik denk dat alle standpunten wel duidelijk zijn

enne suc6 met je kweek verder kroznaxs

 

 

 

mvg kc :wOOt :) :rofl :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
blijft een feit dat jij dit vanuit een heel ander oogpunt bekijkt dan dat ik dat doe

jij maakt je druk over het feit dat onze "goedwerkende democratie"wordt aangevallen

dat de rechten van volwassenen worden aangevallen

waar ik me druk om maak zijn de rechten van het kind die op een sluiperige politieke achterbakse manier misbruikt worden en dat wordt mede mogelijk gemaakt door het "mooie rechtsysteem"

rechten van een kind horen helemaal niet ter discussie te staan

mja, ik bekijk 't idd wel vanuit een ander oogpunt, ik heb een beetje 't idee dat jij blijft hangen bij de extreemheid van hun verkiezingprogramma en vervolgens vergeet naar het grotere plaatje te kijken, waar ze echt maar heel weinig invloed op gaan hebben, een beetje een geval van het spreekwoordelijke "van een mug een olifant maken".

 

nee, mensen opsluiten voor alleen ideeën lijkt me ook geen optie,

maar mensen de ruimte geven met ideeën waar ze al voor opgepakt ,"behandeld"zijn en die volgens vele wetten verboden zijn,

lijkt me toch zeker niet ongevaarlijk.

pas die logica voor de gein eens toe op veroordeelde kwekers, natuurlijk is kindermisbruik onevenredig veel erger dan het kweken van wat plantjes, maar mensen de mogelijkheid ontnemen zich met politiek bezig te houden omdat ze in het verleden voor strafbare zaken veroordeelt zijn lijkt mij ook een zeer gevaarlijke ontwikkeling. bovendien is een petitie als deze daar ook niet de juiste weg voor als je het mij vraagt, je kan niet gaan verwachten dat de politiek uitzonderingen op regels gaat maken als iemand een shitload aan handtekeningen heeft verzameld.

 

een pedofiel mag niet gebrandmerkt worden maar als je in rotterdam plantjes hebt gehad mag dat wel???

het aan de schandpaal nagelen van kwekers zoals dat in rotterdam gebeurt is natuurlijk ook een verkeerde zaak, maar dat kan je in verwachten in een stad waar p. fortuijn en, erger nog, iedereen die ook maar impliceert "in de geest van pim" te handelen nog steeds razend populair zijn.

 

Maar als jij het wel eens bent met de gang van zaken zoals ze in Den Haag besloten worden en vertrouwd op het rechtsysteem zoals het er nu uitziet moet je ook zeker niet tekenen.

 

Tsja, ik kan niet zeggen dat ik het eens ben met het huidige politieke beleid ofzo, maar dat gaat echt niet beter worden door dit soort petities.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeej vriend ik voel me eigen machteloos tegenover een heeeel groot probleem in ons land :smoke

daarom wil ik niet niets blijven doen ,snappie !

als jij iets beters weet dan dit dan hoor ik het graag van je

wij proberen in iedergeval de ouders wakker te houden

 

 

laters kc :wacko: :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan Kc en Meduza , ik denk dat het echt zinloos is om te proberen sommige mensen te overtuigen van bepaalde gevaren. Sommige zouden de gevaren nog niet zien zelfs als ze met hun neus in de loop van je geweer staan. Zinloos dus....maar dat neemt niet weg dat ik het fantastisch vind , wat jullie doen .

Zelf ben ik van mening dat dit niet het goede forum voor dit soort dingen is , en ik heb ook al eens wat verkeerde dingen aangehaald .

Het is en blijft en kweek info forum en als ik me gal wil spugen doe ik het ergens anders, waar ik ook weet dat als de info dan daar naar buiten komt heeft het misschien ECHT nog nut heeft.

 

Toch is het jammer dat het morele aspect tegenwoordig verandert is voor GELD, dat is niet altijd op z,on grote schaal gebeurt. Geld is leuk maar het is toch leuker als je meer lol is je leven zou hebben als je daar geen geld voor nodig hebt.

 

Respect

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik probeer niemand over te halen

ik vroeg om een handtekening

meer niet

en daar hebben andere moeite mee ,vragen om uitleg en dat probeer ik dan te geven

maar je heb wel een goed punt azarias

 

 

dus modderaars een slotje aub

het is geen missie

maar wou graag iets doen

 

 

mzzl,s kc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook net getekend!

 

is echt zielig... waar staan we eigenlijk met onze moderne wereld, alle normen en waarden die zijn opgebouwd... waarom werden rechten van de mens geschreven, rechten van het kind?

 

we leven in een wereld waar te veel gemuggzift word, alles en iedereen word beschermd uitgezonderd diegenen die bescherming nodig hebben.

 

mensen heb toch eens geen begrip voor pedofielen en ja er lopen er veel meer rond dan je denkt! een maat van mij werkte vroeger op de jeugdrechtbank en die zou je het een en ander kunnen vertellen! de meeste gevallen die hij moest behandelen waren pedofiele zaken, naast alcohol verslaafde ouders

een klein vb; een straat ergens in de vlaanders; een huis of 4 naast elkaar, goeie buren, delen echt alles, zelfs en vooral hun kinderen! echt ziekelijk man!!! hoe moeten die kinderen ooit een normale relatie hebben later? als je als kind geleerd bent dat dit normaal is, besef je pas veel later dat het zo niet is, vele prozac-patienten, zelfmoorden, criminelen,... zijn hiervan het gevolg!!!!

 

niks van die pedofielen helpen!!!! help hun duizenden slachtoffers die ze overal rond maken!!!!!!

voor mij is er maar 1 hulp voor pedo's, ontneem ze van hun driften! en castreer ze gewoon! lijkt sommigen extreem, maar hoeveel van jullie castreren hun kat niet omdat die zo nu en dan een plasje maakt???(meschien een rare vergelijking, maar het werkt wel voor die kat he :no )

geloof mij, er bestaat maar 1 oplossing! af met die handel!!!!

 

BURN PEDOFIL!!! BURN BABYLON!!!!!!

 

Jah guide & protection fi one & all who live upright!!

Bless

B.O.G.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En op pagina 5 is het nog steeds of je pedo's help als je niet teken.

En ja brand iedereen die geestes ziek is maar lekker af.

Wat een partij gelul kwam er uit Benjamin zeg.

 

:no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het verbieden van politieke partijen is VEEL gevaarlijker dan pedofielen. Whoes next? Fortuynisten? Nieuw Rechts? De SP?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de duidelijkheid, het vuur die we hanteren is spiritueel bedoeld!!! :D gene paniek dus mono! ;)

 

en eeuhm, OG dread, meen je dat nu echt? politieke vrijheid werd in Berlijn begin de jaren 30 ook letterlijk opgenomen! nee, ik vind echt niet dat dit kan... en ja fortuynisten, nieuw rechts, vlaams behang, front national, mag voor mij allemaal in de afvoer!!! maar die andere politricks eigenlijk ook wel hoor!!!!!!! links rechts, voor mij maar 1 richting, altijd rechtdoor!!!! :wOOt

 

 

maar eeughm, respect voor ieders mening zolang je ma nie verkondigd kleine meisjes lastig te vallen zit ie goed!!! :no :whistling :P :lol:

 

be blessed!

 

B.O.G.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TOON:

 

Een kind is zoveel meer

dan gewoon een aanstaande dame of aanstaande heer

wie in een kind geen wonder ziet

begrijpt de hele schepping niet

 

:no

 

Op dinsdag 12 september wordt de petitie en de handtekeningen bij de Tweede Kamer aangeboden.

Tegelijkertijd wordt er op het Plein in Den Haag een straatactie georganiseerd van 13.15 tot 14.15.

27.145 handtekeningen tot nu

 

meduza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sluit me bij KroZNaXsZ

 

 

greetz bjorn

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor de duidelijkheid, het vuur die we hanteren is spiritueel bedoeld!!! :no gene paniek dus mono! :whistling

 

en eeuhm, OG dread, meen je dat nu echt? politieke vrijheid werd in Berlijn begin de jaren 30 ook letterlijk opgenomen!

 

 

Ehm, ja dat vind ik echt. Hitler kwam aan de macht, omdat heel mensen op hem stemden. Maar wat wil je dan? Stemmen afschaffen? Een klassieke Catch-22

Je -kunt- de democratie niet beschermen door hem af te schaffen...

 

Het enige wapen tegen idioten is openbare discussie, elke vorm van onderdrukking van gedachten is totaal kansloos. Denk je nu echt dat er minder kinderen worden misbruikt als je die partij verbied? Denk je echt dat er zelfs maar een reele mogelijkheid is dat die partij 1 hele zetel haalt?

 

Ik denk dat het antwoord op beide vragen "nee" is, en dus is een verbod totaal zinloos.

 

Overigens, ik vind de titel van dit bericht absurd. Omdat je tegen het verbieden van politieke partijen bent, ben je niet opeens een voorstander van pedofilie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is te ziek voor woorden dat de man op geluidsopname zo extreem rustig over dit onderwerp kan praten, zoiets kan alleen als je meer ervaring in zieke ervaringen hebt.

Hoe is het mogelijk dat die mensen niet ziek verklaard worden terwijl er genoeg mensen in een gekkenhuis of een TBS kliniek zitten die half niet zo verrot zijn als deze geesten.

Het verschil is hoe men overkomt , als dit op een hele nette ABN manier is kan je bijna gewoon een pedopartij oprichten, Maar als je zegt dat je z,on Teringpedo ff zijn kop gaat verbouwen , wordt je opgepakt en zwaarder berecht als deze zieke geest. Waar gaat het heen in deze wereld..... :P :lol: :D

 

Als deze beesten hier mee doorgaan , krijgen ze straks net als in Amerika gelijk, en mag je kind volgens de wet sexueel misbruikt worden om informatie te verkrijgen , op wat voor walgelijke manier dan ook .

Deze vergelijking is niet zo overdreven Deze Duivelse WET is er al door ..... :no

En aangezien Nederland niet zo veel meer in de wereld te vertellen heeft, en Amerika met de dag meer, al is dit niet op een goede manier. Weten jullie nog dat Amerika elk moment MAG en KAN binnen vallen als wij zgn een Amerikaanse burger hier in Nood zouden hebben. Wat denk je dat er gebeurt als Nederland niet luistert naar de grote baas , Dan komen ze ook ff hierheen ....en Nederland heeft deze wet al een paar jaar GOEDGEKEURD...

 

Hallo , zijn we nog wakker , de belachelijke wetten die daar gelden komen steeds meer hierheen en dat is toch echt een gevaarlijke zaak, dat kan niemand ontkennen.

 

Er is voor dat soort mensen maar 1 oplossing :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarschijnlijk maak ik mijzelf erg gehaat hier, en denk alsjeblieft niet dat ik ook maar iets met pedofilie te maken heb, maar misschien moeten jullie het eens van hun oogpunt bekijken.

pedofielen worden geboren met een seksuele voorkeur (net als homos, heteros en wat dan ook)

alleen die van hun is maatschappelijk onacceptabel.

 

net als jullie veracht ik ook de mensen die hun wil ook in daden van verkrachting omzetten.

maar er zijn ook pedofielen die dat niet doen, zoals in deze partij(hoe belachelik hij ook is)

 

deze mensen leven altijd al als sociale parias omdat ze uitkomen voor hun verknipte sexualiteit, terwijl de meesten nog nooit een misdaad hebben begaan.

 

mischien verdienen ze wel een stem, omdat ze anders nooit boven de haat en vooroordelen uit kunnen stijgen

 

baas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...