Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

John Doe

Problemen Sinds De Hack Van Juli 2006 - OPGELOST

Recommended Posts

heej stijl, ik heb helaas nog steeds dat inlog probleem, hoop dat je er wat aan kan doen, en tjah anders moet ik maar gewoon blijven typen

 

 

groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ laat je browser je ww onthouden, hoef je alleen nog maar op inloggen te klikken

 

 

Foto's uploaden zal nog wel even moeten wachten, net zoals rommelen met avatars, totdat zeker is dat dit niet weer tot een hack kan leiden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de atavar na zijn we probleem-loos... Iemand nog dingen gevonden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had nu zelf ook last dat mijn inlog niet onthouden werd. Na wat gepuzzel ben ik er achter wat het is. Als je naar www.wietportaal.nl gaat dan ben je nooit ingelogd. Als je gelijk naar www.wietforum.nl gaat dan is je oude inlog nog wel geldig.

 

Is inmiddels toegevoegd aan de lijst met issues

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kort gezegd zou de oplossing hiervoor zijn naar wietforum.nl gaan ipv wietportaal.nl?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is inderdaad de oplossing, het werkt hier ook :rofl

 

thanx john

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit had ik al eerder in de smiezen omdat ik al een poosje sukkel om m'n homepage te wijzigen.

 

Na het downloaden van SpySweeper (die ze na controle ook effectief verwijderd zonder te moeten aankopen en zonder adware) kreeg ik op het laatst een melding dat er een 'homepage blocker' op stond en vroeg me om dit te verbreken wat nu gelukt is ! :rofl

 

Omdat ik nu wietforum.nl als homepage heb ipv wietportaal.nl ben ik meteen ingelogd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen kan weer atavars wijzigen... Ook dit werkt weer... Je hoeft zelfs je atavar niet meer te verkleinen... :rofl

 

 

 

Voor zover ik kan zien is verder alles opgelost. Iemand nog dingen tegen gekomen anders gooi ik hier een slotje op...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Stijlloos, de e met dubbele punt erboven :rofl , zoals bij belgië wordt verkeerd weergegeven in vele posts. Dit is vrij storend vind ik, kan dit opgelost worden ?

 

Het rare is dat het hier wel juist wordt weergegeven.

 

 

Greetz :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjieler,

 

dat probleem met de "vreemde" tekens is beschreven in de lijst:

Speciale tekens zoals ë die al in de database stonden voor de hack/crash worden niet meer goed weergegeven. Degene die nu worden ingetypt gaan wel goed. Het lijkt er op alsof de tekst in het verleden als Unicode UTF-8 in de database stond en nu wordt teruggelezen als WestEuropean ISO8859-P1. Je ziet namelijk typisch twee tekens terugkomen in plaats van het ene speciale teken vroeger. De byte-codes die je nu ziet lijken heel erg op de byte-codes die gebruikt worden in de UTF-8 encoding. Ik vrees eerlijk gezegd dat hier niet zo veel meer aan te doen is. Er staan nu tenslotte twee verschillende coderingen in de database en het is bijna niet te doen om te achterhalen welke records in welke codering staan. geen oplossing voor, gesloten

 

Kortom: teksten van voor de crash hebben inderdaad een probleem met deze vreemde tekens. Invoer na de crash gaat wel goed en wordt ook goed weergegeven. Is helaas dus niet zo veel meer aan te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Effin dus een slotje erop :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...