Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

IB1

Hoe Ouders Over Te Halen?

Recommended Posts

Vertel ze wat ongeveer de opbrengst is als je de oogst van een stuk of 20 plantjes kan verkopen.

En dat elke 3/4 maanden.

 

Of dat je anders je wietje van die duistere junk moet kopen :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zei dat ik een moederhok ging bouwen met tl-verlichting even later zei ik dat er een 250W lamp in kwam vonden ze niet goed zei zo ja heb al dat geld dus voor nix weggooit enz..

 

Okee mag erin je betaal ook dan de rekening ervoor en 400W mag ook als ik het zelf maar betaal whaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaha Jord dat was bij mij ook het geval

Eerst mocht ik geen eens tl verlichting en nu mag ik wat ik wil als ik het maar betaal en als het maar niet meer is dan 1 lamp :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ga lekker op je zelf wonen.............. :D

lastig voor 70 euro per maand, omgeving a'dam

 

Ga werken..................!!!!!! :wacko:

 

niet voor 3.40 bij de supermarkt die mij niet eens meer aanneemt omdat ik te oud ben :wacko:

en gaat ook lastig ivm school: elke doordeweekse dag half 6 bed uit, naar school toe, gemiddeld 5-6 uur per dag sporten (op school) en dan om half 8 thuis komen, dan nog stage. dan kan je je wel voorstellen dat ik op zaterdag en zondag niet veel vrije tijd over heb :kill:

 

betaal gewoon de komplete stroom rekening van je ouders,

dan gaan ze wel overstag.

 

5 planten op 1 m2

opbrengt tussen 600 en 800 gram droog

 

kan je makkelijk de stroom rekening van betalen, plus nog een etentje voor je ouders. :wOOt

 

stroomrekening wil ik wel betalen voor mijn ouders :)

 

 

ik ben nog steeds niet op ze afgestapt om het te vragen :wacko:

 

het is en blijft lastig aangezien ik op een kamer woon van 5x2m, maar ik kijk ff verder wanneer het een geschikt moment is om het te vragen en met welke argumenten.

 

ik mag wel al vanaf mijn 13e buitenplanten kweken, dat is nou juist het gekke.

heb wel 2 geruillakweken gehad van 150 planten per stuk (eerste kweek mislukt, koeien eroverheen :@, 2e kweek goedegegaan, maar waren maar 20 planten over van de 150)

afgelopen jaar geen kweek gehad ivm niet aan stekken te komen :@

 

iemand nog suggesties? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

MHAHAHAHAHAHAHAHAHA cannabusinesss, je eerste post in dit topic is echt om krom van te liggen... jij gefrustreerde aap ! :wacko: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
MHAHAHAHAHAHAHAHAHA cannabusinesss, je eerste post in dit topic is echt om krom van te liggen... jij gefrustreerde aap ! :smoke :wOOt

 

AMEN!

 

 

 

gasten...ga inderdaad op jezelf wonen, vraag een uitwonende beurs aan, en ga telemarketing doen ofzo...sta je niet voor lul in een supermarkt, en krijg je ook geen vieze handen door de krantjes beet te pakken.

 

in mijn optiek is een kutbaan altijd nog beter dan geen baan, maar zo ben ik dan...

heb van alles gedaan; tomaten geplukt, krantenwijk, supermarkt, you name it, i did it!

zelfs gigolo gespeeld, maar das echt goor werk..zon 55+er uitlikken :no dan nog liever weer een krantenwijk...

 

 

cannabusiness; je ouders hebben het beste met je voor, ook al ervaar jij dat niet zo...

als je zo bot reageerd omdat het je verveeld, moet je gewoon snel iets anders zoeken, voordat dingen escaleren thuis...geloof me, wanneer je t.o je ouders bewijst dat je het allemaal kan flikken in je uppie zullen ze alleen maar relaxter doen tegen je...ipv je te behandelen als een klein kind...maargoed, misschien kennen zij jou beter dan ik :(

 

grtz jv

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet gewoon de voordelen en de nadelen opschrijven en dit aan je ouders laten zien

 

voordelen: niet meer naar de cs, besparing van honderden euro's per maand (niet overdrijven, anders denken ze dat je verslaafd bent) :wOOt

: exra inkomsten :smoke

: hobby /respect voor de natuur :no

 

nadelen : als je gewoon 4 of 5 plantjes hebt :GEEN !!!!!!!!!!!!!!!! :(

 

greetzzzzzzzzz langemat

Share this post


Link to post
Share on other sites
je moet gewoon de voordelen en de nadelen opschrijven en dit aan je ouders laten zien

 

voordelen: niet meer naar de cs, besparing van honderden euro's per maand (niet overdrijven, anders denken ze dat je verslaafd bent) ;)

: exra inkomsten :smoke

: hobby /respect voor de natuur :specool

 

nadelen : als je gewoon 4 of 5 plantjes hebt :GEEN !!!!!!!!!!!!!!!! :bier

 

greetzzzzzzzzz langemat

 

Zeg dit maar :

 

 

Door eigen teelt vermijdt je het crminele circuit rondom de coffeeshop ..

Je bespaart je zuurverdiende geld door eigen teelt.

De kwaliteit van je eigen teelt is misschien wel schoner en minder schadelijk.

dat je dit seriuezer neemt dan je 1ste goudvis en je basketbal carrriere ...

 

 

 

Zeg dit maar niet:

 

Het is niet verslavend

Ik kan er geld mee verdienen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jongens.. ik weet het niet... maar ik heb nooit iemand over hoeven halen..

 

mijn moeder verzorgd mijn planten als ik weg ben..

 

en me ma vind het mooie planten... mijn pa vind het ook allemaal leuk..en helpt ook mee alst moet..

 

succes met overhalen..

 

bij mij liep ik gewoon naar binnen met m'n eerste plant zette hem op me kamer...40w lampie derboven...en ze vonde het lache..

 

greetz thug :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haal de materialen om je hok te bouwen verstop ze eerst ff en als je ouder ff een dagje weg zijn ofzoiets of sluit je ff op op je kamer bouw dan je hok sluit alles en zorg er natuurlijk wel voor dat er een slot op je hok zit je ouders zullen het waarschijnlijk de eerste weken geen eens weten dat je aan het kweken bent....zo deed ik dit vroeger ook ;) ,,en als je ouders dan gaan zeuren kun je gwn zeggen ....dit is de hele tijd al bezig en het is bijna af laat me toch ff :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

40 watt? dat is niet zoveel stroom. met 400 watt lampen wordt het heel warm en de plant houd ervan en je krijgt een betere wiet het wordt groter door die 400 watt lampen.

 

van 40 watt lamp komt er zeker geen politie aan huis

400 watt wel die moet 12 uur per dag draaien en de meterkast gaat als een gek essent of wat je leverancier maar is ziet dat het precies 12 uur per dag minimaal 400 watt of zo afgetapt worden en bellen de politie komt politie kijken hoeveel planten goed dan is het goed niet goed ben je huis kwijt huurhuis dan. sommige beginners kopen in een keer een aantal 400 watt of 600 watt lampen en hebben natuurlijk teveel planten wat moet je met een paar kweeklampen als je maar 3 4 of 5 planten hebt ja leverancier ziet dat en gaat politie bellen. maar goed sommige ouders willen niet door buren als een crimineel gezien worden mij maakt dat niet uit de hond hierbeneden blaft al 1 jaar als er mensen voorbij lopen ik bel de politie niet maar sommige mensen wel en krantenbezorgers vinden het eng als hond zo tekeer tegen het raam op springt mij maakt het niet uit ik denk zo als raam stuk gaat is de hond toch dood of gewond dan is de hond geschrokken ik ben voor nix bang ik heb scheit aan alles ben geen oplichter heb respect voor iedereen crimineel of niet respeeeeeeeeeeeeect

 

maar oke je doet maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

En nu is het bedtijd. :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mamma dit Paps dat. Gezever van de kids. Ventjes maak nou eerst ff gewoon je school e/o studie af. Die hokkies kosten menigeen meer dan dat het oplevert. Maak jezelf nou niet gek met wat je kunt verdienen. De helft is al 2* teveel van wat ze je allemaal vertellen. Waarom Pa en Ma lopen fucken, zij moeten je studie etc nog betalen. Als er iemand is die je te vriend moet houden zijn zij het wel :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ouders horen stiekum te roken!

 

int geniep, als de kids liggen te pitten...

 

 

 

dus neen, je hoort er niet eens achter te komen dat je ouders paffies roken! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
ouders horen stiekum te roken!

 

int geniep, als de kids liggen te pitten...

dus neen, je hoort er niet eens achter te komen dat je ouders paffies roken! :)

in het toilet of badkamer met een waterpijp :specool

en evetueel coke ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon een kwestie van eerst, je vader vertellen ''pap moet je kijken wat ik heb xxxx heeft het ook in zijn kamer!!''

Daarna met ze 2e mijn moeder overgehaald, nu maar hopen dat het wat wordt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier was het: "Mama, mag ik wat wietplanten kweken in de tuin als test?" "Ja hoor, ga je gang maar"

 

Dus was hier gelukkig niet zo moeilijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweek vanaf me 13e buite en sinds me 15e binne gewoon gezegd dat het een expiriment was en het verschil tusse binnen enbuiten wou zien en ze vind het zelf ook prachtig en der vriend verzorgt me sgatjes als we op vakantie zijn :P :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor mijn ouders goed werkte was van mijn buitenoogst laten zien wat het opleverde :P

Gewoon even wat flappen laten zien en toen waren ze er ineens dol enthousiast over!

Nu jaren later zijn mijn ouders ook ineens liefhebbers van de plant en willen ze niet meer zonder :lol:

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...