Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jobojut

hoe kan ik in godsnaam wiet verstoppen??

Recommended Posts

heuj mense ik heb een vraag ik heb dus gister ff zomaar 4 gram wiet gekregen he maar hoe kan je da et beste verstoppen, om et allemaal vandaag op te smoken lijkt me veel maar hoe bewaar ik het dan??

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij is het niet nodig het te verstoppen dat jaag mio er welin een daggie doorheen :lol:

Maar verstop het gewoon in je broekzak :wink: of smokie bewaard het voor je :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar als smokie ut bewaard dan is het ook weg.

 

wat ik vroeger wel eens gedaan heb is onder een dakplaat leggen. bij onze schuur zijn van die golfplaten. en daar komt geen regen kan je het onder leggen

 

maar ik neem gewoon niks mee terug :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wooooooohieee hioet een goei plekkie ter verstopnen in een voeilllietjuh rollen :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan heel makkelijk een zak wiet kwijt in je boxen van je stereo als je die heb? kun je zo die zak in leggen ruikt geen hond:-)))

 

 

Groetels

Share this post


Link to post
Share on other sites

een vacuum snoepdoosje kopen daarin doen en verstoppen.

Komt geen geur van af en ziet er niet verd8 uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

-onder de posters aan het plafont

-mini kluis voro geld op je kamer

-boxen van stereoketen

-in je kleer kast in een zak van een broek

-onder je bed onder de lattenbodem

-in het stuur van fiets

-pfff zijn duizend en één verstop plaatsen man, ff rond kijken en verstand gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar als je den wiet zelf ook sociaal op zak wilt hebben zonder dat het niet word opgemerkt is als je het in een kauwgom zakkie van de alberthein het voor deel hiervan is dat je het (bijna) niet ruikt en je ken je zakje de vloei en de tippieboekje erin kwijt (je moet nu niet slaim gaan lopen doen en vragen of je de kauwgom erin moet laten ok (het antwoord voor de mensen die min taal niet bergrijpen... neen je moet de kauwgom eruit laten en de wietzooi erin)

Share this post


Link to post
Share on other sites

simpel brilkoker valt niemand op en je kan ze in alle maten verkrijgen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 gram...djeezes waar moet je dat kwijt ??

heb je geen schuur offzo ?

 

maar de beste oplossing lijkt mij da spul gewoon aan je moeder te tonen

en erbij te vermelden dat het wiet is en dat je beslist hebt het helemaal op te roken !

 

ik weet dat je maar veertien jaar bent en dat dit erge gevolgen kan hebben voor je vakantie enzo....

maar als je wilt roken is het best van er meteen open voor uit te komen tegenover je omgeving en zeker tegenover je ouders..

 

communicatie met je ouders is de sleutel voor je verdere smokers-bestaan...... je kan die 4 gr stiekem opstoken...maar als je verder wil dampen zal je toch moeten communiceren met je ma !!!

 

je kan hier op het forum genoeg informatie vinden om dat in een mooi wiet-betoog te verwerken en met je eigen visie daarbovenop naar je ma te trekken.....

 

je kan er nix bij verliezen.....

is het resultaat negatief .... tsja....dan kan je alsnog "stiekem" paffen !

 

nog een prettige vakantie :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plastificeren en onderdompelen in vloeibare bijenwas en dat een paar keer doen.

Ruikt echt niemand of niks het nog.

Alleen is dit wel erg extreem en wordt het allene gebruikt als smokkelmethode..... :twisted:

 

O jee.....douaniers.....

 

I'm outta here.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

eheh, ik stopte het vroeger altijd in mijn sokken, die ik aan had.

Heb je het altijd bij je en zit het meest ver van je neus.

 

Of bovenin de wc. platen opzij schuiven, als je die hebt in dat hokkie.

Deed ik altijd op school. Klein voorraadje daar. Zit je nooit zonder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga op vakantie naar Spanje. Iemand 'n tip hoe ik 10 kilo kan verstoppen?? :-D :-D :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Gewoon een kuiltje ergens op het strand in spanje graven en zand erover. 8O

Dan heb je tenminste wat te roken als je weer naar spanje op vakantie gaat, want anders moet je weer op de heenweg naar spanje stuf verstoppen zodat je in spanje tijdens de vakantie kan roken en nu hoef je nooit meer iets mee te smokkelen naar spanje. :-D

 

Tenzij je die 10 kilo in 1 vakantie oprookt. :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Milan

Ik ben ook maar 15 , en ik ben er ook gewoon voor uitgekomen tov me ma.

Ze vind et niet erg, ik bedoel ik gedraag me er niet anders door ofzo.

 

Is veel relaxter :lol:

 

maar toen ik et nog moest verstoppen, dee ik et in het batterijvakje van me keyboard of stereo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne goeden tip als je met een zakske zit in school en er is onverwachte controle zonder ontsnappingesmogelijkheden,

probeer zo rustig mogelijk te blijven (moeilijk ,i know) en steek het in uwen onderbroek zo diep mogelijk :wink: (mischien wa ambetant tot da ge buiten zijt), ze kunnen maar moeilijk in uwen onderbroek zitten voelen tot ze wa vinden!

suckses , bij mij ist gelukt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne goeden tip als je met een zakske zit in school en er is onverwachte controle zonder ontsnappingesmogelijkheden,

probeer zo rustig mogelijk te blijven (moeilijk ,i know) en steek het in uwen onderbroek zo diep mogelijk :wink: (mischien wa ambetant tot da ge buiten zijt), ze kunnen maar moeilijk in uwen onderbroek zitten voelen tot ze wa vinden!

suckses , bij mij ist gelukt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok

Ne goeden tip als je met een zakske zit in school en er is onverwachte controle zonder ontsnappingesmogelijkheden,

probeer zo rustig mogelijk te blijven (moeilijk ,i know) en steek het in uwen onderbroek zo diep mogelijk :wink: (mischien wa ambetant tot da ge buiten zijt), ze kunnen maar moeilijk in uwen onderbroek zitten voelen tot ze wa vinden!

suckses , bij mij ist gelukt

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn broer heeft een band waar ik mn benen in stop. helemaal bovenaan. broeksriem ofzo.

 

maar die is bij mij dubbel. dus hol van binnen als het waren. snij je het een stukkie open kan je het er zo in doen.

 

je kan het zelfs zo maken dat er perfect een zakie word

 

weet je 100% zeker dat niemand het ooit vind

 

 

of ik heb zo'n grolsch bijzettafeltje

 

het deksel kan er niet van af officieel.

 

maar als je ff er goed aan trekt hoor je iets knappen en dan kan hij gewoon open. dat ding heb je niet nodig.

 

daar ligt nu mijn wiet in.

 

wil je het ook luchtdicht hebben moet je er zilverfolie omheen doen dan weet je zeker dat het niet ruikt

Share this post


Link to post
Share on other sites
ok

Ne goeden tip als je met een zakske zit in school en er is onverwachte controle zonder ontsnappingesmogelijkheden,

 

 

 

 

 

Awel, gezien de manier van uw schrijven mag ik aannemen dat ge ne Belgische bent???

 

Is er (neem ik aan steeksproefgewijs) bij jullie ambterlijke controle op school i.v.m drugs???

 

Wordt dergelijke overheidsgeintjes in ons kikkerlandje soms ook toegepast??

 

Sjesus... ben er helemaal uit. Beetje te lang al uit de schoolbanken.

 

Bai teh wai: Een meissie zullen ze inderdaad niet zo snel in het kruis voelen als bij een jongen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja bij os op school had da nie veul nut. gewoon iedereen afgetast en langs den hond moete passere en dan heel 't lokaal overhoop en ook den hond binne. probeer 't dan nog ma is te verstoppe :!: :!: :!:

de eikels

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Ik zou een kluisje huren op het plaatselijke NS station. En dan 3 security gasten ernaast! :twisted: :twisted: :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

OKe:

Je gaat naar willie wortel en vraagt of hij het volgende voor je wil uitvinden.

 

Een wietontzichtbaarmaakspuitbusspulletje.

 

Dit moet je over je wiet spuiten, dan is het dus ontzichtbaar, daarna hou je et gewoon in je hand bij die controle, de hond die de wiet vind wordt met pensioen gestuurd. :-D

 

(Als het spul werkt en je gaat het verkopen dan wil ik er patent op.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...