Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
thugboy

Binnenkweek Van White Widow En Purple Power

Recommended Posts

yoow mensen..

 

ik heb via pascalboy zaden kunnen krijgen... hoop dat het goed zaad is maat..

en ga daarzo de 2 soorten white widow en purple power uit kweken..

 

heb de zaden gisteren geplant en wacht tot ze uitkomen... er zullen zeker foto's volgen en hoop het ook goed bij te houden..

 

dus volg de foto's en kom alsjeblieft met goede en handige tips en dergelijken ;)

 

ik heb samen met de buurjonge een fles bloeivoeding gekocht voor zijn enige plant die in de bloei staat dat is een vrouwtje..dus dat gaat wel goedkomen...en die fles kan ik gebruiken voor de vrouwelijke planten van mij als ze in de bloei gaan ;)

 

ik ben voor de rest niet egt van plan dure dingen aan te schaffen ervoor... gewoon kijken wat er gebeurt..

 

greetz thugboy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes, mja, je zal meer willen hoor, toch zeker als het goed lukt. (een kassie bouwen bvb.);)

 

Hoop op 2 vrouwtjes natuurlijk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Purple power is een buiten soortje, kvraag me af hoe dat binnen z'n gang gaat, waarschijnlijk veel strekken en flimsige toppies, zal ook niet paars kleuren binnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wooow! dinsdag in de grond gestopt...gister de eerste kopjes al boven de grond :verrygood

 

oohh.. ik wist niet dat purple power buitensoortje was....achjah dan zet ik die tog gewoon lekker in de achtertuin in het zonnetje :(

 

en die white widow dan gewoon onder de lampen..

 

maar ik heb nu ook een guirilla plantje staan in de buurt die doet het ook goed...is nu 55 cm...

 

zal er straks wat foto's van gaan maken en van de kleine koppies..

 

dan zal ik ze snel posten.. :specool

 

greetz thugboy :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...