Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabusinesss

Zuurstof Tabletten In Water Voor Lucht Bij Wortels??

Recommended Posts

Ey mensen ik kwam opeens op een idee wat mij eigenlijk helemaal niet zo'n slecht idee lijkt. ik las hier ergens op het forum dat wietplanten houden van lucht bij de wortels. Dus waarom zou er geen zuurstof tabletje in het water kunnen voor de lucht onderwater?

 

iemand die hier meer over kan zeggen? of misschien wel ervaring mee heeft?

 

 

Die zuurstof tabletten kun je bij een viswinkel halen waar ze goudvisjes en guppies verkopen...

 

Cannabusinesss....

 

of zie ik dat verkeerd omdat planten juist zuurstof uitlsaan... bestaan er coolstof tabletten?? ;)

weet ik veel hoe dat heet wat wij uitademen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef steeds Co² tabs mee,3x per week in het voedingswater,en dit tot de 3e bloeiweek,bereik er steeds prima resultaten mee,bevat ook stikstof wat mooi meegenomen is de eerste weken,te koop in growshops en vis en vijverwinkels,Velda is hier een bekend merk in,alsook No Mercy Co² tabs in growshops

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe wist niet dat het al bestond, als dit nog niet bestond en ik kwam met dit nieuwe idee was ik een rijk man ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk niet dat jij rijk was want iedereen hier weet het al omdat je het post! maar wel slim bedacht als je het nog niet wist!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...