Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cheeks

Zou Het Nog Lukken?

Recommended Posts

Als ik nu buiten plant zou het nog lukken.

Stekken bedoel ik.

Als ik 23 juli aanhou dan heb ik nog 14 dagen voorgroei zaterdag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is dat de datum waneer je het best kan gaan verduisteren toch, hoeft het ff en dan blijft ie erin volgens mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

ey ik denk het wel want mijn plantjes zijn nu 1,5 week oud en zijn al veel groter dan gemmideld na 1,5 week dus als je nu plant gaan ze heel snel groeien zeker met dit weer, begin wel zo snel mogelijk want de tijd begint nu echt te dringen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die van mij zijn nu 8 dagen oud (8 dagen geleden de zaadjes in het potje gedaan) en zijn nu al 6 tot 7 cm groot en hebben 2 blaadjes.

Dit is de eerste keer dat ik het doe, maar volgens mij gaat het wel redelijk snel....ik hoop dat je hier wat aan hebt.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga het gewoon proberen maar niet meer met zaadjes, die heb ik binnen straks.

Zet gewoon nog 15 stekken in het bos en dan maar hopen op een goede nazomer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik heb vorige week zaterdag 5 pp stekken bijgehaald, maar het zijn echt zorgen kindjes, ze zijn gestressd, hangen maar wat, ik weet niet of dit goed gaat komen, en heb ze telkens uit de zon gehouden, ben nu van plan om ze iets voeding te geven, hopen dat het helpt, van mijn 8 overgebleven zaaingen was er maar 1 mannelijk, heb ze nu op 65 liter gezet, en ze gaan als een speer, zaad is kruising indica/sativa, denk dat ik daar een flinke oogst van krijg ;) greetz marco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal als je stekken voor het eerst buiten zet worden ze slapjes en de bladeren wit.

Maar na een weekje trekken ze wel weer bij hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop het mono! maar ik verwacht niet zoveel meer van die stekken, ivm de korte groei periode, als ik 50 gram per plant heb ben ik tevreden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou helaas.

 

De kampert heeft op het moment zulke werktijden dat ik geen stekken meer kan halen en mijn ice is nog niet groot genoeg om stekken van te maken

Ze zijn nu open van maandag tm vrijdag van 11 tot 15 uur ;)

Hij zit dus gewoon op het strand of voor ze wagen en heeft geen tijd om zijn wietgeld nu wit te wassen.

 

Daar gaat dus mijn buitenkweek die ik nog gepland had.

En hierna ben ik toch echt bang dat het te laat is ;)

 

Nou dan maar wachten op ice

 

 

//EDIT Iedereen weet waar abraham de mosterd haalt... Onze blauwe vrieden hoeven dit niet te lezen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit met elf south india skunk plantjes, doen het goed.

Maar ik denk niet dat ik ze alle elf hou.

Ik heb er een paar aan vrienden beloofd..

 

 

//EDIT(stijlloos), meer info pm me maar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...