Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
stijlloos

We Kunnen Weer Stemmen, Wie Kies Jij...

Wie kies jij  

105 members have voted

  1. 1. Welke partij

    • Stemmen doe ik niet aan, het maakt toch geen fuck uit
      32
    • PvdA
      3
    • VVD
      19
    • GroenLinks
      6
    • D66
      5
    • SP
      20
    • Ik ben te jong om nog te mogen stemmen
      17
    • CDA
      3


Recommended Posts

Ik bedoel dan natuurlijk partijen die een kans hebben om in het kabinet te komen.. Zulke partijen (net als extreem-rechtse) partijen hebben een zeer kleine kans iets te bereiken. Op wat opschudding na dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is een verschil tussen iets harder rijden en 200 rijden.

 

Wel leuk overigens ik ben sinds deze topic een linkse punk.

Woon in een kraakpand en nu heb ik dus ook nog geen rijbewijs.

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar ja met 4 partijen in een kamer word het altijd handje klappen en kan geen een partij zijn programma helemaal uitvoeren.

 

hét nadeel van een democratie, d'r gebeurd nooit wat...

 

't Zal wel links worden, maar ik weet nog helemaal niets van de standpunten van de meeste partijen. Heb het laatste jaar niet echt NL nieuws gevolgd.

 

Waarschijnlijk stem ik op de partij die ervoor gaat zorgen dat ik wel weer 10 jaar over een studie mag doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haha zo is het!

 

Trouwens, misschien heb ik het mis en hoop daarom dat iemand het mij kan vertellen.. Mijn vraag is of die politiek nou echt zo veel uitmaakt hede ten dagen.

 

Als je het eens simpel bekijkt, waar gaat het dan tegen woordig over? Onderwerpen op debatten zijn oa: aanleg van snelwegen, bushokjes, trein deuren, grasmaaiers, bestuur wat amper afwijkt van andere partijen, leeftijd van genotsmiddelen, etc etc

 

Kortom, in mijn ogen nou niet direct urgente zaken. Noem 2 partijen die duidelijk totaal andere standpunten hebben (links <--> rechts) over onderwerpen die voor grote verschillen zorgen in het land (geen snelwegen en andere micro zaken).

 

Die kan ik zeker noemen : VVD - Achter de VS aan hobbelen en meedoen met hun oorlog in bv Afganistan

 

: D66 - Niet achter de VS aanhobbelen en niet meedoen met die oorlogen (dat vind de SP trouwens ook )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jepz helemaal mee eens, VVD maar ook CDA en LPF zijn helemaal America-geil...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Racisme is een menselijke eigenschap wat naar mijn mening niet valt te verwijten aan een heersend kabinet.

 

Waarom je opeens een keet verhaal erbij haalt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehe Epi kent dokkie nog niet...

 

Dokkie is een onnavolgbare, kan op een wijze de hoek uit komen waarvan je denkt :specool

't Is altijd leuk om zijn visie op dingen te horen hoe vaag die ook moge zijn :(

 

Ik kan em waarderen dok, we nemen d'r nog 1 :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Racisme is een menselijke eigenschap wat naar mijn mening niet valt te verwijten aan een heersend kabinet.

 

Waarom je opeens een keet verhaal erbij haalt?

 

Shit man, delete ik per ongeluk me eerdere poost...gheheh te stoned.

 

maar inderdaad racisme is menselijk

Racisme is NIET iets wat de regering moet stimuleren in wat voor een f*cking sublieme manier dan ook.

 

net zoals het menselijk is dat we onze kinderen zichzelf naar de tering laten zuipen...

Of dat we als argeloze mensen wetten naleven die we eigenlijk niet eren..

Het is ook menselijk dat we als sukkels het toelaten dat de regering ons land in een paar jaar naar de klote helpt en het brood uit me oma's mond steelt..

Of hoe we in zinloze oorlogen meedoen , terwijl we hier een campange over zinloos geweld voor geschoteld krijgen.

Wat pas echt menselijk is, is hoe snel naar de grond kijken als blijkt dat we het gruwelijk fout hadden wat betrefd die oorlog.

Ik hoop dat er nog een spankeltje mens in ons allen over is..zodat we onze schatten en vrijheden, waar generaties lang voor ons kijhard voor gevochten is, weer terug pakken...

En dat we weer kunnen voelen hoeveel pijn we als land anderen aangedaan hebben in onze massa-hypnose..

 

 

 

Ik ben bang dat we straks een extreem rechts kabinet krijgen enwel 1 in een heilig gewaad..

Een soort upgrade...

 

 

Almaar lullen over andermans cultuur, we hebben zelf niet eens meer een notie van onze eigen cultuur, of moet ik TALPA meerekenen..

 

 

Het is menselijk om te kiezen tussen goed en kwaad, racisme of niet, oorlog of vrede, dood of leven.

Ik voel geen haat in mezelf jegens andere rassen...heb ik een keuze gemaakt of ben ik niet menselijk genoeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stem voor de partij die

 

- zo min mogelijk vrouwen op de lijst heeft staan.

- de achterlijke 80km zones per direct afschaft.

- het wegennet minimaal verdubbeld

- de dienstplicht weer invoert

- justitie en politie haar oorspronkelijke taken teruggeeft

- de verspilling in de gezondheidszorg aanpakt

- de bezem dor de publieke omroep haalt

- schiphol uit laat breiden

- winkeltijden vrijgeeft

- uitkeringen loskoppelt van het minimumloon

- gratis kinderopvang fasciliteert

- asielzoekers begeleiden en scholen ipv in kampen wegstoppen

- en en en ....

 

Helaas..

Ik ga niet meer stemmen. Was voorheen vaak de VVd, maar voor het eerst in 18 jaar ga ik niet meer meedoen aan het circus, hoewel ik principieel van mening ben dat je je stem altijd moet laten gelden.

Heb het echter helemaal gehad met die poppenkast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Sorry dat ik het zeg, maar wat heb je daar een paar achterlijke standpunten.

 

zo min mogelijk vrouwen op de lijst heeft staan.

 

We leven in de 21e eeuw. Wake the fuck up. Er is wel 1 partij die aan deze eis van je voldoet, de SGP.

 

het wegennet minimaal verdubbeld

 

We leven in Nederland, wake the fuck up, dat is onmogelijk.

 

de dienstplicht weer invoert

 

Waarvoor? Zodat mensen verplicht de dood in worden gestuurd? Lekker onzinnig. Je bent zelf ook al zeker over de leeftijd heen dat je het leger in moet? Das namelijk dan makkelijk praten.

 

de bezem dor de publieke omroep haalt

 

Waarom? Slaat nergens op.

 

schiphol uit laat breiden

 

Waar the fuck is dat dan weer voor nodig? Misschien zin in meer overlast? Wat voor baat heb jij er in vredesnaam bij?

 

Ik weet niet of dit nou een slechte grap moet zijn of dat je serieus bent, maar ik vindt geen van beide echt grappig, zwaar nutteloos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jij kan mischien wel het beste voor de Nederlandse taliban gaan stemmen.

 

SGP dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet niet of dit nou een slechte grap moet zijn of dat je serieus bent, maar ik vindt geen van beide echt grappig, zwaar nutteloos.

 

Tis geen grap hoor, wellicht niet geheel subtiel gebracht, maar ik sta wel achter mijn standpunten.

Wil wel een kleine toelichting geven tot verheldering van mijn gedachtengang, maar ik ga hier niet in detail politiek bespreken.

 

De rescentste politieke afgang is in gang gezet door een vrouw, met als oorzaak de problemen van een vrouw, die door een andere vrouw weer onjuist zijn behandeld, waardoor een andere vrouw, gesteund door weer een andere vrouw reden zagen om het kabinet maar te laten vallen. Degene die hier uiteindelijk nog het meeste mee opschiet is weer een andere vrouw die haar kans schoon ziet om haar eigen portemonnaie nog even te spekken.

Kortom , kheb wel even genoeg van dat gezeik van die wijven :specool

 

Verdubbeling van asfalt is werkelijk geen probleem hoor, slechts 10% is geasfalteerd in ons landje. Buiten de stadsgrenzen zie ik alleen maar koeien, schapen en weilanden tot aan de horizon. Ruimte zat om wat extra wegen aan te leggen. Kunnen zelfs nog een aantal asielzoekerscentra bij. Dat gelul over NL is vol, ruimte zat.

 

Dienstplicht zou een hoop bijdragen aan werkloosheid, normbesef, discipline etc etc. Tis maar hoe je zon dienstplicht invult. Je hoeft natuurlijk geen 18-jarige kindertjes naar TelAviv te sturen, daar hebben we immers een beroepsleger voor. Dropouts , randjongeren en ander spul met onzekere toekomsten kunnen onder een strakker disciplinair beleid wel concreet worden bijgestuurd. Tis een keuze, toekomstige verloedering of nu een militair georienteerd ruggesteuntje. Kwestie van perceptievermogen.

 

De publieke omroep is een grote verspilling van belastinggeld. Volg de laatste berichten en je weet wat ik bedoel.

 

Werkelijk iedereen heeft baat bij uitbreiding van Schiphol. Meer handel, meer transport, meer werkgelegenheid, meer toerisme, meer concurrentie, zo moeilijk is dat toch allemaal niet uit te leggen ?? Wat die overlast betreft, een uitgebreid Schiphol kan ook in de Noordzee of in de polders.

 

Voor zover enige onderbouwing. Houd ze wit :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dan grafer vond het ook een beetje een raar standpunt

maar snapnu wel wat je bedoeld

 

 

 

 

 

 

 

 

mzzl,s kc :verrygood POLITIKS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat ben jij een NSB-er zeg.

Jou zouden ze is moeten leren zwemmen met een molensteen om je nek.

Zo zie je maar weer dat nazi's dom zijn.

Want die nazi partijtjes zijn allemaal anti drugs!

 

//EDIT, even netjes aub

 

Grappig,maar triest zo een opmerking !

Zegt wat over "onze maatschappij " !

 

Rechts of links ?.......Ze gunnen mekaar het licht in de

ogen niet ! ZEEER TRIEST !!!!!! En geeft in mijn

ogen deze maatschappij weer ,PIETJE WEET HET BETER

DAN KLAASJE EN DAAROM MOET KLAASJE DOOD !

 

Overdreven ,ja !Maar alleen om ff mn punt duidelijk te

maken ,mekaar helpen ,ff een simpele schouderklop ,

naar elkaar luisteren,FF een beetje liefde geven!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA idd je hooort het goed ,een beetje liefde geven is al

teveel gevraagt,WTF <en dan nog moeten horen dat niet

stemmen ......"dat je geen recht van spreken hebt ".......

 

wtf .!NIET STEMMEN IS OOK EEN STEM <nml .wtf as if

je deze mensen (ONZE REGERING )nog serieus kan nemen .

Dus ,mijn stem krijgen ze voorlopig niet !!!Hoe kan je ooit

zoiets serieus nemen als die figuren? :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlaams Belang (stemplicht in België)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vlaams Belang (stemplicht in België)

 

 

stem jij op vlaams belang? :wOOt :) tss

 

STem op GROEN! die zijn voor legalisering van canabis in België!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat kl*te politiek

 

ze doen toch lekker hun eigen zin daar.

 

en wij maar krom legge

 

niet verwonderlijk dat iedereen links word

lekker makkelijk mee eten van de gene die het geld opbrengen

 

tis inderdaad niks meer aan in nederland

kon ik eerst nog mn brood verdienen,nu niet meer.

door allle verhoogde kosten.

ben ik genoodzaakt drugskweker te te worden.

 

politiek hah een bom er op

 

gr pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites
stem jij op vlaams belang? :wOOt :) tss

 

STem op GROEN! die zijn voor legalisering van canabis in België!!!

 

Zoals al gezegd. Een stem en een partij is meer dan enkel pro of contra Cannabis. Er zijn voor mij nog andere maatschappelijke en communautaire zaken die ik ook belangrijk vindt.

Kijk naar het hoofdprogramma van Groen! dat is al wat gans anders denk ik.

Ze hebben al eens regeert en iedereen vond ze slecht.

Die legalisering is zeker niet hun prioriteit man. Ze zijn klein en bijgevolg zal veel afhangen van de Waalse PS.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jij lijkt meer op een nazi denk ik met je zieke praat!!!

Ik ben overgens ook tegen harddrugs!!!

 

Alhoewel ik het niet eens ben met de meeste van jouw standpunten noch met die van nieuw rechts sla je hier de spijker op z'n kop. Iemand uitmaken voor een dergelijke waslijst aan toch wel behoorlijk negatief geladen termen puur op basis van de politieke partij die zijn voorkeur geniet is natuurlijk fascisme van het zuiverste soort.

 

was getekend, zo'n gore kutkraker (tot een klein half jaar geleden), met dreads, en een uitkering :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...