Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
stijlloos

We Kunnen Weer Stemmen, Wie Kies Jij...

Wie kies jij  

105 members have voted

  1. 1. Welke partij

    • Stemmen doe ik niet aan, het maakt toch geen fuck uit
      32
    • PvdA
      3
    • VVD
      19
    • GroenLinks
      6
    • D66
      5
    • SP
      20
    • Ik ben te jong om nog te mogen stemmen
      17
    • CDA
      3


Recommended Posts

Balkie is gevallen dus we kunnen weer stemmen, 22 november staat de datum nu op...

 

Op wie ga jij stemmen en waarom, wordt het een linkse lente of een rechts kabinet?

 

 

Staat iets er niet bij of heb je iets toe te voegen post het hier...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Links uit principe. Ik ben een soort versteende hippie vol onrealiseerbare idealen. It's a dirty job, but someone's got to do it... hippi.gif

 

 

Verder denk ik dat links zwaar gaat winnen, al is het alleen maar vanwege de kritiek op het voormalige kabinet. Ze rijden lekker mee op de golf van onvrede en ik wil best eens zien hoe ze dat afgaat. Ik ben zelf geen broodkweker en egoïstisch genoeg om ze zelfs wiet te laten legaliseren. Sorry mensen, het dient een hoger doel in mijn ogen. ;) ;)

 

Zolang er maar geen winnaars zijn in de hoek van het opportunisme a là Marco Pastors of die incestpartij die het aanranden van jouw 12-jarige dochter wil legaliseren, dan overleven we het wel. Wie luistert er in deze tijd nou nog naar politici... Ze doen zelf heel gewichtig en gemaakt professioneel, maar daar prik je toch zo doorheen? Die doorzichtige media optredens en het gemiereneuk in de Tweede Kamer, ze zitten in een cocon afgesloten van de buitenwereld en hopen dat niemand ze doorheeft, terwijl in het land iedereen zich achter de oren krabt. Waar ik nog het meest benieuwd naar ben is hoe lang ze die facade nog gaan volhouden en wanneer ze beseffen dat de bevolking niet enkel bestaat uit geestelijk achtergestelden. Al zou je dat wanneer je kijkt naar het overheidsbudget voor onderwijs best kunnen concluderen... Maar goed, de media van deze tijd maken informatie voor iedereen beschikbaar en zo krijg je een massa mensen die zich niet bij de neus laat nemen zoals dat in communistische maatschappijen nog lukte. Het is ook moeilijk voor die mensen in Den Haag, maar met leugens los je dat probleem niet op. Als ze het vertrouwen van de bevolking willen krijgen zullen ze open kaart moeten gaan spelen. Ik zie dat eerlijk gezegd voorlopig nog niet gebeuren, misschien is er een nieuwe generatie voor nodig.

 

Oh... ik word afgetikt. Volgende!

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha mooie poll.. Ik wed dat het CDA sterk gaat verliezen in deze! Ik moet eerlijk zeggen dat ik op dit moment helemaal niet zo onder de indruk ben van de linkse partijen en hoe ze zich opstellen. Ik vind dat Bos er politiek een potje van maakt en ik heb zo'n gloeiende hekel aan al die vage partijpolitieke spelletjes om een ander zwart te maken. Onder paars piepten ze heel andere taal.

 

SP vind ik wel sympatiek wat betreft de politiek die ze bedrijven al ben ik het met veel zaken toch niet eens. Ik heb een gloeiende rothekel aan dat mens van Halsema met haar ontevreden smoelwerk en dat gezeur, en wat geniet ze er van als ze kan stoken of een bommetje leggen. Balkenende heeft geen karakter en is te stijf. Hij zegt me niks maar dat heeft ook het voordeel dat ik niet negatief over hem denk. Ik vind Gerrit Zalm eigenlijk wel een leuke minister, maar de VVD vind ik niks. D66 bestaat niet meer in mijn ogen en laten we wel wezen, LPF neemt toch ook niemand meer serieus. Tja, wat mot je dan.

 

hoe zijn de verkiezingsprogramma's wat betreft softdrugs? Als er nou eens een paar partijen meer naar meneer Leers zouden luisteren. Ik ga het zien. Nog geen idee. Op zich ben ik overigens niet ontevreden hoe het nu gaat. Er is met name financieel behoorlijk wat op orde gebracht afgelopen begrotingen en ik verwacht komend jaar dan ook wel weer meevallers zonder dat het begrotingstekort verder oploopt. Uiteindelijk geven we het begrotingstekort óók mee aan onze kinderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm links heeft de boventoon op dit moment...

 

Ben ik de enige die denk dat links wiet wil legaliseren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik stem nergens op,ik vindt t maar een stel gladde alen.

nederland is toch al verziekt met al die onnozele regels.

we kunnen en mogen niets meer doen wat leuk is,

de meeste toffe dingen die een kick geven zijn verboden,

wat leuk is mag niet(in mijn ogen).

zoals wiet kweken,200 over de snelweg blazen,

vroeger kon je gewoon een auto kopen,zelf opgeven aan de belasting,als je m zat was zette je m gewoon langs de kant,om maar wat te noemen.

vroeger kon alles bijna in nederland,ideaal voor mensen die graag doen wat ze zelf willen,voldoende bewegingsvryheid.

was ik maar 20 jaar eerder geboren,denk dat ik t dan beter naar mn zin had gehad in nederland hoewel ik dan nu 50 zou zijn....

beter gezegd,waren de regels maar net als 20 of 30 jaar geleden.

 

maar goed,als mn stem wordt verloot hoop ik dat ie bij een party komt die t weer zoals vroeger in nederland wil hebben

greets :P ;) ;)

lee :P vodka ju

;) steenharde k2

 

ik kan hier niet gaan zeggen waarom alles zo streng is,

wat ik wel kwijt wil is dat de goede onder de kwade moeten lijden.

 

als je ooit in een bajes gezeten heb,snap je m denk ik wel....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mod Aspiraties tokkie? ;)

 

 

ben je gek ofzo?

Zit je alleen te zieken(en jij mij ook) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat leuk is mag niet(in mijn ogen).

zoals wiet kweken,200 over de snelweg blazen,

 

200 over de snelweg blazen is gewoon onverantwoord en fucking dom. Lekker je rijbewijs afgenomen als je dat doet, en terecht. Beetje andere mensen hun leven in gevaar brengen, donder dan maar lekker op naar Duitsland als je zo graag zo hard wil rijden. Wacht maar tot je zelf een zwaar ongeluk meemaakt door een of andere roekeloze autobestuurder, die gast veroordeel je gegarandeerd, dus een beetje hypocriet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje geiriteerd blowmonkey,ga je nou op al mn post lopen reageren,

kijken of er nog iets negatiefs instaat zodat je wat te zeiken heb.

200 over de snelweg ryden moet kunnen /snachts.

ik heb zelfs wel eens 260 over de snelweg gereden,lekker toch?

 

trouwens,vroeger had ik een 180 cc runner,liep 150 met malossi mhr vario en koppeling.

daar trok ik golfs gti's en bmw's mee weg,midden op de snelweg,a 15,snachts.

 

je leeft maar 1 keer,

maak plezier,doe gekke dingen,hou t veilig dan breng je niemand in gevaar.

ik heb trouwens een hekel aan iemand in gevaar brengen,dus spreek me daar aub niet op aan.

greets ;) ;)

lee

 

trouwens spreek me niet over ongelukken,ik mag blij zijn dat ik nog leef,qua ongelukken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
200 over de snelweg ryden moet kunnen /snachts.

ik heb zelfs wel eens 260 over de snelweg gereden,lekker toch?

 

Lekker dom ja.

 

maak plezier,doe gekke dingen,hou t veilig dan breng je niemand in gevaar.

 

Je houdt het niet veilig als je als een idioot over de snelweg gaat scheuren.

 

ik heb trouwens een hekel aan iemand in gevaar brengen,dus spreek me daar aub niet op aan.

 

Net gedaan. Je bent een hypocriet als je beweert dat je een hekel hebt aan mensen in gevaar brengen en tegelijkertijd als een gek over de snelweg rijdt. Dat staat haaks tegenover elkaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuurlijk,als je de eerste 10 kilometer snelweg 5 autos moet passeren,

wie breng je dan in gevaar?

je moet wel heel vaag zijn wil je 1 van die 5 autos zonder te raken passeert,zelfs al ry je 500.

nogmaals,ik heb t over snachts,op een lange rechte snelweg,met weinig verkeer,

geen boerenlandweggetje smiddags tydens spitsuur.

 

tjonge,waar gaat dit over,

Share this post


Link to post
Share on other sites
tjonge,waar gaat dit over,

 

Over jouw uitlating dat je het leuk vind om met 200 over de snelweg te rijden. Er komt later pas bij dat je dit s'nachts doet, wanneer er bijna geen andere auto aan te pas komt. Natuurlijk breng je dan mensen niet zo snel in gevaar, stuk minder onverantwoord, maar het blijft onnodig risico nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee,uitteraard snachts als er echt weinig verkeer is,

mijn bedoeling is niet om iemand in gevaar te brengen,

ry ik mezelf aan gort,

zou ik blij zijn als ik er niet iemand anders bij betrokken heb.

ok,het is en blijft een risico,als ik een stuurfoutje maak en ik vlieg uit de bocht breng ik alleen mezelf in gevaar.

maar dat doe ik dan mezelf aan,en niemand anders.

en ik weet wat is is om vrienden te verliezen door een ongeluk,

maar hoe hard dit misschien klinkt,ik ben er niet zachter door gaan ryden hoewel het met mij ook een paar keer slecht heeft af kunnen lopen.

ik ben daardoor wel voorzichtiger geworden,hoe vaag dat ook klinkt na bovenstaande.

greest

lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pffffffffff, hoe snel een topic ;) wordt !!!!!!!!!!!!

5 reacties omtrend het onderwerp en alweer afgewaald richting de "grand prix".

 

Ik stem (al jarennnnnnnnn) VVD ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lee en Blowmonkey ontopic please ;)

 

Pure topic vervuiling.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet stemmers moeten helemaal hun mond dicht houden dat politiek niet werkt.

Als je niet stemt moet je niet zeiken ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niet stemmers moeten helemaal hun mond dicht houden dat politiek niet werkt.

Als je niet stemt moet je niet zeiken ook.

Ik kan me anders heel goed voorstellen dat je niet meer weet waarop je moet stemmen en gefrustreerd bent door wat er allemaal in Den Haag gebeurt. Om nou te zeggen dat ze niet moeten zeiken gaat me een beetje ver. Gelukkig kunnen we hier kiezen en ik zou het ook doen maar de politiek heeft het toch echt aan zichzelf te danken dat er zo weinig interesse voor is. Dit is volgens mij het eerste kabinet waar ik zelfs alle ministernamen niet meer van weet. Desinteresse? Jawel, maar voornamelijk ergernis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey de perfecte partij bestaat niet.

Ook niet voor mij maar je kan er altijd wel eentje vinden waar jij je het beste bij voel.

Als ze dan niks presteren in het kabinet mag je gaan zeiken maar niet als je een niet stemmer ben.

Maar ja met 4 partijen in een kamer word het altijd handje klappen en kan geen een partij zijn programma helemaal uitvoeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jepz helemaal met mono eens, niet stemmen is geen recht van spreken.

 

Als je niet weet waarop je moet stemmen zal je op onderzoek uit moeten...

 

Traditioneel is het simpel;

 

Groenlinks/PvdA/SP zijn er om de "armen" arm te houden. Meer geld naar minderheden, uitkeringstrekkers, meer naar kunst, meer voor ontwikkelingshulp, meer subsidies voor allerlei initiatieven die met minderheden te maken hebben... Ook is links traditoneel voor meer Imigratie het makklijker maken van diverse vluchtelingen om Nederland binnen te komen.

Ook zorgt "links" (Groenlinks/PvdA/SP) traditioneel voor een hoger begrotingstekort doordat ze meer uitgeven dan er binnen komt.

 

Het VVD/CDA/LPF "rechtse-blok" (niet te verwarren met extreem-rechts) is er vaak om diegene die het al goed hebben niet achteruit te laten gaan of het nog beter te laten hebben. Een partij die veelal vol zit met ondernemers, rijken en modaal+ verdieners. Rechts is traditoneel voor minder Imigratie, om het moeilijker maken dat vluchtelingen Nederland binnen komen. Overigens geld dit alleen voor laagopgeleiden immigranten, rechts is wel voor meer hoogopgeleiden immigranten.

 

Ik zal hier waarschijnlijk wel een aantal mensen mee op d'r tenen trappen, maar dit is zoals ik het zie. Vanzelfsprekend staat het vrij een discussie te voeren ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmmm links heeft de boventoon op dit moment...

 

Ben ik de enige die denk dat links wiet wil legaliseren?

 

 

Stijlloos, uit bovenstaande begrijp ik dat jij niet links zal stemmen.

Jij opent de topic maar jouw stem is onbekend ;)

 

Leuke uitleg voor de absolute niet-weters in de politiek ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...