Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jelmer

Stoppen Met Blowen

Recommended Posts

Bla bla bla bla bla

 

Sorry stoney, ik heb dit hele topic gelezen, maar het is nogal lastig te volgen wat je zegt. Gebruik eens een paar punten en kommas. Dat zorgt ervoor dat je niet aan een stuk alles wat in je opkomt maar neertypt. En als ik eerlijk ben, denk ik dat jij accuut moet stoppen met alle drugs die er zijn. Je komt bij mij nogal para over namelijk. Probeer dit niet te zien als een persoonlijke aanval - ik ken je namelijk niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ga het hebben over de ergste drugs genaamd Heroine het is een hele harde drug je wordt de tweede keer al snel verslaafd van heroine en misschien van de eerste keer al. de werkzame stof van heroine is heel hardnekkig je kunt van 1 grammetje chinezen hellemaal weg zijn je ligt op de bank na ongeveer een halve dag is het uitgewerkt na het chinezen ervan, het is verstandig om een beetje te bewaren voor later, maar heroineverslaafden denken van nog eentje dan stop ik doe ik het pakje dicht bewaar het, nog eentje, dan nog eentje tot het bijna opraakt denken ze ik maak het toch maar op in een paar minuten is 1 4e deel al op, heroine is heel duur. het verschilt net als wiet van de sterkte sommigen zijn sterker en anderen weer niet, je krijgt er geen lijst met namen het heet alleen maar heroine, heroine komt uit het buitenland, en wordt zowiezo gesmokkelt in nederland daarom is heroine duur de reiz de kans om gepakt te worden(zweten). en heroine is een geelbruine poeder soms lichterbruin(bijna wit) soms donkerbruin. dealers malen er caffeine door zodat ze meer grammen maken meer winst.

 

OK waar baseer je dit allemaal op ?

 

Feiten mag je onderbouwen met lappen tekst ...

 

Ik vind het een beetje kort door de bocht .... misschien dat een onwetende leraar en 30 huppelkutjes onder de indruk waren van je spreekbeurt maar ik vind het niet helemaal correct nog compleet.

 

Daarnaast is je tekst inderdaad zo goed als onbegrijpbaar vanwege het ontbreken van hoofdletters en punten.

 

Ik heb 2 broers die al 20 jaar hooked hangen aan de heroine en de methadon ....

Heb zelf ook 1x heroine gerookt ...

Er gaan meer mensen kapot aan de drank en de nicotine dan aan de heroine en dat zijn pas feiten.

Heroine is gewoon een opiaat zoals vele andere en de verslavingsdrang is pittig net zoals alle andere.

 

Kijk nu gaat het over heroine waar ik geen voordstander van ben maar zo is de LSD ook de verdommnis ingetrapt door onwetende spreekbeurtjes en waarschuwende toontjes ....

 

Alle drugs, waaronder alcohol en nicotine zijn hardnekkige killers ......

 

Als je niet op tijd je spiegel op peil houdt krijg je afkickverschijnselen die kunnen lichaamlijk of geestelijk zijn.

Beide kunnen hard trekken aan een persoon terugvallen is de makkelijkste manier om weer te kunnen funtioneren.

 

De verantwoordlijkheid om af te kicken ligt bij de verslaafde zelfs onder dwang helpt maar een enkele.

 

Groet

 

TAW

Edited by The Afghany Warrior

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff back on topic heren... spreekbeurten, heroine en afkickverschijnselen van hard drugs zijn "een beetje" over the top.

 

Jelmer startte dit topic met een relaas over zijn ervaringen met stoppen met cannabis. Ik denk dat iedereen het er over eens is dat cannabisgebruik aardig uit de hand kan lopen.

 

Het is goed om eens stil te staan bij je eigen gebruik en hoe het je leven beïnvloed.

Share this post


Link to post
Share on other sites
OK waar baseer je dit allemaal op ?

dat het makkelijk is te kappen met blowen en dat je niet moet denken dat je altijd nog kan stoppen met blowen terwijl je nu wilt stoppen. daar is het op gebasseerd het is maar 2 3 dagen zweten om te kappen met blowen..............................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...