Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Stumper

Scheldwoorden

Recommended Posts

Te vaak zie ik bepaalde scheldwoorden voorbijkomen in poosts, maar nu ook in de handtekening van een forumgebruiker.

Is het mogelijk dit niet meer te doen en/of door modjes te vervangen voor #%%^*&*%#@##%^%.

Ik vind het persoonlijk niet zo leuk geconfronteerd te worden met woorden als k....rhoer, k....rbek e.d.

 

ERG ONGEPAST op een forum als deze !!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm dit proberen we zeker wel te vervangen of weg te halen... Kijk een beetje schelden moet kunnen maar K....hoer enz... kan dus gewoon niet, als ik het zie haal ik het altijd weg...

 

Maar als iemand dus wat ziet wat in zijn/haar ogen niet kan.... Druk dan eens op de p_report.gif knop links onderaan in die post. Er komt dan een report binnen bij de Mods waarna deze kunnen handelen/optreden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen kunnen sommige mensen daar niks aan doen. Als je toevallig behept bent met het Gilles de la Tourette syndroom, kut kut kut....... zie je wel daar begint het weer............... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha ik dacht dat dat alleen maar met spraak ging, niet met typen Bambo :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
:smoke ,neee stijlloos er zijn verschillende varianten waaronder het Gilles de la Toetsenbord syndroom... :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooow ik erger mij dood aan schelden zeker met de jeugd van nu.

Alles knkr heftig en knkr tof.

Ik snap niet dat overal die enge ziekte voor geplaatst moet worden.

Triest een asociaal vind ik het en dat zegt vaak genoeg over de ouders en opvoeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd ja, ze moesten er zelf eens mee te maken krijgen of iemand van hun naasten dan piepen ze wel anders!!!

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben rasechte hagenees zeg het k woord teveel maar dat floept eruit als je praat

met typen heb je dat niet en kracht aan jewoorden geven door te vloeken werkt nie echt op

een forum.dus relex tuinkabouters

 

 

 

 

 

 

 

mzzls kc :smoke :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou vloeken heeft niks te maken met ras echte Hagenees te zijn.

Volgens mij meer dat je een Aso ben hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou valt mij anders wel op dat Hagenesen vaak k...dit en k...dat gebruiken.

 

Is toch niet zo dat alle hagenese aso zijn .

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas, helaas.

Het heeft niets met de opvoeding te maken, althans wij hebben onze kinderen dit soort dingen altijd ten strengste afgeraden maar door het straattaaltje van tegenwoordig is het een algemeen gebruikt woord geworden.

In ons bijzijn gebruiken de kinderen het niet maar ik weet dat ze het buitenshuis wel eens misbruik(t)en.

En nogmaals helaas, helaas.

Het heeft ook weinig met asootjes te maken, het is helaas een gewoon algemeen woordje geworden op straat, waar wij als ouders alleen maar het foute woordgebruik kunnen proberen bij te sturen.

Een hele generatie bijsturen wordt lastig, maar bij me eigen kinderen toch redelijk succes geboekt met het misbruik van ziektes in te dammen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat er inderdaad om wat je veel om je heen hoort. van huis uit heb ik altijd geleerd dat soort scheldwoorden niet te gebruiken en over het algemeen doe ik dat ook niet. Alleen af en toe in het bijzijn van vrienden, die het niet erg vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vindt het niet zo erg kijk het is wel raar maar diegene komt zichzelf nog wel tegen. Ik bedoel schelden doet mij geen pij maar sommige misschien wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scheldwoorden & /of ziektes in je taalgebruik toepassen is in mijn ogen een gebrek aan woorden! :smoke

 

Dus mensen(soms!) met een wat lagere iq ,die denken op deze manier (imponeren/gewoonte lijkt me (echt?) erg?) hun woordenschat(op verkeerde manier!) proberen uit te breidden! :bier

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tokkie wrote: proberen uit te breidden!

 

of is het uit te breiden? :smoke

 

 

Eigenlijk is het uit te breien! :bier

 

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjonge, kenne juli genens vatzoenlijk nedelands ???

 

Uitbreiden hangdt erfan av ov je alleen, met zn tweeen of meerdere bendt.

 

Alleen is het 1 d, met zn 2en is het met 2 dd's en met meer dan 2 man is het met 3 ddd's.

 

Pffffff wel weer erg :smoke he klojo tokko (oeps nu ik ook aan t schelden).

Maar tis tokkie maar ;)

 

Lol :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij breien ze zo wat aan mekaar.

Maar als mij kids zo zouden praten dan zou ik ze wel corigeren hoor.

En het is maar met wie je om ga is ook een slap excuus.

Het hoord gewoon niet punt uit.

Als je kids met zulke andere aso's omgaan zou ik er wel stokkie voor steken hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu we t er toch over hebben, wat vind je dan van deze.

Kind, blanke ouders, opgevoed met abn en gaat op latere leeftijd (pubertijd) ineens met zo een surinaams of marrokaans accent praten.

Niks tegen dit accent ofzo, maar wel als het uit de mond komt van een blank opgevoed kind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...