Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cheeks

Mijn Eerste Kweek

Recommended Posts

Mijn eerste kweek.

Dit is mijn pp nog 4 weken te gaan, een beetje schade opgelopen door de warmte maar ze blijven gaan :smoke

 

dit is in het begin toen ze nog klein waren

 

http://img428.imageshack.us/my.php?image=a...lding0234ot.jpg

 

en dit is nu :bier bijna klaar

http://img136.imageshack.us/my.php?image=weed16of.jpg

 

 

 

http://img275.imageshack.us/my.php?image=a...lding0393gh.jpg

 

 

 

http://img285.imageshack.us/my.php?image=a...lding0525vf.jpg

 

 

 

http://img136.imageshack.us/my.php?image=a...lding0469pu.jpg

 

 

 

 

nog 4 wekies en dan lekker roken.

 

 

ps weet er iemand meer over het afbloeien met honig???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musant opzich dat je dit dan, na het corrigeren van zoveel mensen op een verkeerde plaats op het forum zet :smoke .. Je zou de afbeeldingen ook gewoon zichtbaar kunnen maken door de locatie te plakken, deze te selecteren en op het afbeeldings icoontje te drukken. Hoef je niet iedere link opzich aan te klikken enzo..

Een beetje meer info over je plantjes zou misschien een goede aanvulling zijn, waar ze staan en voeding dat soort dingen.. Daarnaast zie ik best verbrande bladpuntjes, waardoor ik er maar vanuit ga dat er ruim gevoed is.. Wat was je voeding? Khoop dat ze nog even mooi wat top aanmaken anders is t zo zonde.. Succes, jij of de planten want die moeten het doen...

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

he he ja verkeerde plek heb ik helemaal niet bij stil gestaan. ;)

Planten horen in de plantenkamer toch? :)

Tja en dat plakken dat is verkeerd gegaan en al ik het probeer te veranderen dan zegt ie dat ie iets van img niet accepteerd terwijl dat vorige keer wel ging maar goed je kunt ze zien toch???

 

zou een van de mods hem dan mischien geoed willen zetten???

 

Hmmm info.

 

Tja ik heb al een hoop verteld maar ik begrijp dat jullie dat niet meer kunnen linken aan deze planten.

Ik ben al in april begonnen.

Binnen achter het raam, en toen heb ik mijn kast gebouwt. met het idee ze daar in te zetten.

 

Toen moest ik voor mijn werk naar duitsland en dat duurde een beetje langer dan gepland dus het groeide en groeide en groeide, ik durfde de lamp niet te gebruiken omdat ik daar bij wilde zijn en wilde niet mijn vriendin daarmee in de weer laten gaan.

Ik gebruikte terra voeding om te groeien.

Nou vervolgens was ik klaar in duitsland en wilde ik dus de imiddels kleine struikjes in de bloei gaan zetten onder de lamp.

Toen schoot de temp omhoog buiten en werd het weer te warm in de kast :smoke

extra ventilatie enzo maar het hielp niet

 

Dan maar verduisteren en als ik thuis ben onder de lamp zodat ik zo nu en dan het deurtje open kan doen.

Om te ventileren.

Ik kan inmiddels in de huiskamer op een thermometer zien hoe warm het in de kast is :bier

Voor de bloei gebruik ik ook terra en aarde is ook van terra, ben zeer tevreden over dit spul btw.

En ja dat geel worden is denk een combi van te veel voeding en te veel warmte maar das al een tijdje terug hoor.

 

De nieuwe stukken zijn ook heel erg groen.

Ach eerste kweekje( nou ja eerste die lukt en dankzij jullie trouwens) de volgende zal beter zijn.

Wat later in het jaar dan is het wat koeler en kan ik continu onder de lamp.

 

De laatse 2 weken knal ik ze eronder en dan zie ik het wel, in de growshop zeiden ze dat het dan ook heel dicht in de buurt komt van binnenwiet.

In principe is dit binnen/buitenwiet nu.

 

gr cheeks :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

cheeks, denk je nou echt dat je na al je gezwets op het forum nog serieus genomen wordt?! :smoke

je hebt het voor jezelf verpest door stijlloos zo af te kraken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik geef em nog een kans :bier

Vind et altijd mooi om PP buiten te zien staan, ik zou ze daar dus ook laten staan.

Nog 4 weken te gaan dus die toppen zullen zowiezo nog wel zwellen, daarvoor hoef je ze echt niet in een stikkend warme kas te zetten.

 

Keep updating :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
cheeks, denk je nou echt dat je na al je gezwets op het forum nog serieus genomen wordt?! ;)

je hebt het voor jezelf verpest door stijlloos zo af te kraken..

 

 

Heyyy,niet zo'n grote muil he kidje :P

dat hebben ze samen uitgesproken en dan moet je verder ook niet zeuren :bier

Iedereen maakt fouten en jij nu ook :smoke

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel goed cheeks,

 

Het is toch best lastig onder deze warme omstandigheden.

Je ziet inderdaad wel wat tekenen van overvoeding maar ik denk dat als je ze nog 4 weken liefdevol verzorgt het best een aardige eerste oogst kan worden. :smoke

Genoeg om een paar dagen knetterstoned te worden lijkt mij :bier

 

suc6 Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, ik blijf het een rodstreek vinden wat je allemaal gedaan hebt..

maar als het dan toch moet,

sorry cheeks, het spijt me, ik zal er geen woorden meer over vuil maken..

 

@ tokkie:

whahaha, ja, fouten maken weet ik aaaaaaalles van.. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...