Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

phil91

Geslachtsbepaling

Recommended Posts

Ja, ik heb 'm van de zomer weer ff flink uit mijn broek laten hangen toen ik een nieuwe camera nodig had...een wereld ding is het....

 

Ow dus dat die zakjes komen is niet erg?

Ik was al bang dat dit een duidelijk teken van een mannetje zou zijn..... :rofl

 

Morgen maak ik weer ff een foto.... :rofl

 

En ja dat album, ik was bang dat ze dan erg verkleind zouden worden en daardoor niet meer duidelijk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

t ziet er bij 1 foto uit alsof er een wit haartje uit t okseltje groeit...dus dat zou betekenen dattut een vrouke is... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze staan er mooi groen bij doubleG, maar met deze foto's kan ik nog niet bepalen of het dames zijn.

 

Tip: kijk in de bovenste toppen, daat toont het geslacht zich het eerst, gebruik de macro functie van je camera voor foto's.

 

Nog even geduld dus!

 

p.s. ze zijn nog compact genoeg om (ook nu nog) een paar weken te verduisteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NOODGEVAL:

 

ik moet van mijn ouders voor woensdag 5!! planten weg doen. Van 7 planten weet ik zeker dat het een vrouwtje is. Bij 2 van de 3 planten waarvan ik het nog niet weet zitten er ipv balletjes of draadzakjes gewoon blaadjes!!!! de andere ziet eruit alsof het een vrouwtje wordt. 1 van de vrouwen (de mooiste ) heeft laatst een zeil op ze top gehad en het gaat met die top slecht, de blaadjes hangen maar zijn wel hard en groen.

 

betekend blaadjes ipv draadzakjes dat het mannen zijn? het zijn wel de mooiste van alle tien.

Kan de top nog herstellen er zitten nog geen bloemen aan?

 

ze staan nu verduistert en dat laat ik denk tot dinsdag zodat het geslacht duidelijker wordt.

 

Ik heb jullie hulp nodig, welke moet ik kiezen? ik heb helaas geen foto's omdat ze in het donker staan

 

groet en bedankt.. phil

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb vandaag weer nieuwe foto's gemaakt...willen jullie weer eens voor mij kijken?

 

Foto's 1, 2 en 4 zijn kerels. Zijn alle foto's van dezelfde plant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er ook bang voor......

Plantje 3 laat nu nog steeds niets zien, dus ik vermoed dat deze wel een dame is.

Vandaag weer nieuwe foto's gemaakt:

 

http://www.mijnalbum.nl/Album=DAM8GLOD

 

Kunnen jullie nog 1 keer kijken voor de zekerheid, want dan flikker ik die overige planten vanmiddag nog weg.

Volgend jaar ga ik toch eerder beginnen en zet ik zo'n stukje alvast in de bloei zodat ik dan zeker weet dat ik geen mannen zit te verzorgen....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben er ook bang voor......

Plantje 3 laat nu nog steeds niets zien, dus ik vermoed dat deze wel een dame is.

Vandaag weer nieuwe foto's gemaakt:

 

http://www.mijnalbum.nl/Album=DAM8GLOD

 

Kunnen jullie nog 1 keer kijken voor de zekerheid, want dan flikker ik die overige planten vanmiddag nog weg.

Volgend jaar ga ik toch eerder beginnen en zet ik zo'n stukje alvast in de bloei zodat ik dan zeker weet dat ik geen mannen zit te verzorgen....

 

foto 1 : mannetje

foto 2 : mannetje

foto 3 : nog niks te zien..zou een vrouw kunnen zijn..

foto 3 : mannetje

 

greetz thug :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat denk ik dus ook, omdat plant 3 het geslacht nu ook nog niet laat zien, ga ik er maar vanuit dat dit een dame is.

 

Ik mieter die mannen gelijk weg, of kan ik er nog wat mee? Ik heb wel eens gelezen dat je het afval goed kan gebruiken voor bemesting?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan er compost van maken maar aangezien je zo weinig planten hebt is dat niet echt de moeite waard (denk ik)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...